Тест зимових шипованих шин в розмірі 195 / 65R15 "За кермом" (2016)

Тест зимових шипованих шин в розмірі 195 / 65R15 "За кермом" (2016)

28.10.2016

Сьогодні ми хочемо Вас познайомити з тестом зимовій шиповану гуми, яку провело відоме автомобільне видання « За кермом ». Для участі була відібрана дюжина моделей в різному ціновому сегменті в розмірі 195/65   R15. Среді протестованих шин були моделі, які вже встигли стати популярними, незважаючи на високу вартість. Машина, на якій будуть проводитися випробування, знайома багатьом - Skoda Octavia. Участнікі тестаGoodyear UltraGrip Ice Arctic, Michelin X-Ice North 3, Continental ContiIceContact 2,   Nokian Hakkapeliitta 8, Hankook Winter i * Pike RS +, Dunlop   SP   Winter Ice 02, Cordiant Snow Cross, Matador Sibir Ice 2, Formula Ice, Triangle IceLink, Toyo Observe G3? Ice, Nokian Nordman 5Как стверджують організатори випробувань, моделі були підібрані таким чином, щоб запропонувати автолюбителям широкий вибір і за ціною, і за популярності. Подготовка до тестів в зимових условіяхДля проведення тестів на снігу і льоду був обраний відомий випробувальний полігон в Фінляндії « Білий пекло ». Температура повітря була від 20 до 2 градусів нижче нуля. Туди і вирушили організатори, прихопивши з собою комплекти « піддослідної » гуми. Як наголошується в докладному звіті, все шини були попередньо обкатані і готові до випробувань. Однак від початкового плану тестів все ж довелося відмовитися. Виявилося, що ніде не знайшлося укоченого снігу, а значить, і « Лосиний тест » провести не вдасться. Сніг був м'яким, колія утворювалася дуже швидко, тому коректно оцінити на снігу поперечне зчеплення не буде можливості. Таким чином, через погодні умови довелося відмовитися від цього іспитанія. Но, як відзначають експерти, « худа без добра не буває ». Так як переставку провести не вдалося, натомість на льоду і снігу змогли перевірити управляемость. Колічество випробувань для кожного заїзду планували проводити по 6-8 разів, а в разі, якщо результати сильно відрізнялися, то кількість спроб збільшувалася. Це дозволило отримати максимально точні дані з кожної дисципліни.

Також було вирішено відключити системи ABS і ASR, які можуть внести похибку у вимірювання. Саме тому розгін фіксували на швидкості від 0 до 40 км/год на снігу і від 5 до 35 км/год на льоду, а гальмування – з 40 до 5 км/год на снігу і від 30 до 5 км/год на льоду.

Дуже важливо, що перед початком випробувань на льоду експерти перевірили висоту шпильок, які виступали в рамках норми, тобто до 2 мм.Тести на льдуНа льоду були проведені тести на розгін, гальмування, керованість, заміряли час проходження льодового кола . З перших хвилин випробування лідерство « захопила » популярна фінська покришка Hakkapeliitta 8.Шіна Nokian Hakkapeliitta 8 px;">

Вона зуміла показати максимальний результат в двох випробуваннях з чотирьох (гальмування і розгін), однак на крижаному колі її обігнала ContiIceContact 2, яке закріпила за собою в першому блоці випробування другої место. Шіна Continental ContiIceContact 2

Тести на снегуЗа розгін на снігу Hakkapeliitta 8 знову змогла показати найкращий результат в компанії зі Snow Cross і Formula Ice. Вони набрали максимум в цьому випробуванні. Примітно, що всі ці моделі за кілька років вже встигли завоювати популярність серед автолюбітелей.Хотелось також відзначити і французьку шину X-Ice North 3, у якій гальмівний шлях на снігу був самим короткім.Шіна Michelin X-Ice North 3 px;"> В інших снігових заїздах отримати максимум балів Hakkapeliitta 8 не вдалося, однак результат був досить переконливим. За підсумками випробувань на снігу і льоду вона дійсно стала лідером. Експерти високо оцінили курсову стійкість і керованість на снігу кількох моделей, присудивши їм рівну кількість балів. Кращими були названі в цих дисциплінах лідируюча Nokian, Hankook, Cordiant. А ось за прохідність в глибокому снігу максимум був присуджений Goodyear. Свої відмінні характеристики на снігу вона підтвердила і в тесті на курсову стійкість. Тут знову відрізнялася Hakkapeliitta 8, вироблена в Росії, і Snow Cross. « Історія з шипами » Цікаве спостереження зробили експерти після проведення випробувань в зимових умовах. Оскільки тестовані шини були з шипами, то після проходження випробувань експерти вирішили перевірити їх наявність. Як і передбачалося, не всі шини змогли зберегти їх в цілості.   Виявилося, що сама надійна фіксація шипів у німецькій покришки ContiIceContact 2 і Formula Ice, яка, хоч і виробляється в Росії, але все ж має « італійське коріння » .Шіна Formula Ice px;">

« Фіни » з « французами » втратили всього по два « гвоздика ». Matador, Triangle і Goodyear до чотирьох, а ось Toyo вже не дорахувалася семи шипів на 4 покришкі. Шіна Toyo Observe G3 Ice

ще гірше становище у модернізованого Cordiant, яка втратила десяти новеньких шипів, але ще більше, 13-ти не дорахувалася DunlopШіна Dunlop SP Winter Ice 02 px;"> і 15-ти – Hankook.Шіна   Hankook Winter i * Pike RS + px;">

Ще одне спостереження, яке вдалося зробити експертам – це те, що велика частина шипів « випала » з лівого переднього колеса. Чому саме на це колесо було надано найбільше навантаження? При пробуксовці і розгоні основний « удар » припадає на передні шини. До того ж при проходженні кола саме ліве колесо було внутрі. Также експерти зробили цікаве спостереження. Велика частина шипів, втрачена шинами відбувалася в момент розгону.   Як радять фахівці, щоб зберегти шипи на місці слід обмежувати пробуксовку колес. Тести на мокрій дорогеУчітивая, що тестувалася все ж шипована гума, то на мокрій дорозі не було сенсу проводити багато випробувань. Вирішили обмежитися тільки гальмуванням, в якому максимальні 110 балів набрала німецька шина. Слідом за нею фінішувала Triangle IceLink, збільшивши відстань з лідером на 90 см. Шіна Triangle IceLink

Ще 10 см додала в свій гальмівний шлях фаворит даного тесту – фінська покришка, вироблена в Росії. На 20 см більше проїхали UltraGrip Ice Arctic, X-Ice North 3 і Sibir Ice 2. Шіна Goodyear UltraGrip Ice Arctic

Тести на сухій дорозі сухій дорозі організатори провели більше випробувань, ніж на мокрій. І це зрозуміло. Потрібно було ж виміряти не тільки гальмівний шлях, а й оцінити витрата палива, внутрішній шум, плавність ходу і курсову устойчівость.Удівіла експертів китайська покришка IceLink, гальмівний шлях якої був найменшим, і вона зуміла набрати максимум балів у цій дисципліні. На 60 см довше виявився шлях гальмування у Sibir Ice 2.Шіна Matador Sibir Ice 2 px;">

Третій рядок у рейтингу дістається ContiIceContact 2.   В цілому відстань між лідером даного заїзду та аутсайдером, яким стала Snow Cross, склало 3,4 м і 8,7 баллов. Шіна Cordiant Snow Cross

Краща курсова стійкість були визнана за Michelin, якій за цей тест нарахували 32 бали.   Наступний щабель з 28 балами розділили 5 покришок, включаючи лідерів тестів Hakkapeliitta 8 і ContiIceContact 2.   Ще 4 шини поповнили свою підсумкову скарбничку на 24 бали. А ось найгіршою в даному тесті виявилася китайська Triangle, за курсову стійкість вона отримала всього 20 баллов. Комфорт водіння оцінювали по шумоутворення і плавності ходу. Максимальні бали, відповідно, 30 і 20, отримати не вдалося ніякої покришці. В цілому, результат, показаний учасницями, був приблизно на одному рівні. Тому виділяти якісь певні моделі експерти не сталі. Сопротівленіе коченню вимірювалося на двох швидкостях (90 і 60 км/ч). Три шини з 12 змогли отримати найвищі бали за економічність. У тому числі і фінська покришка Nokian Nordman 5. Шіна Nokian Nordman 5

Підіб'ємо ітогіРезультати, отримані в ході випробувань, показали впевнене лідерство Nokian Hakkapeliitta 8. Вона відмінно зарекомендувала себе в зимових умовах. На сухому асфальті фінська модель виступила досить упевнено.

На другому місці опинилася Continental ContiIceContact 2. Дана шина запам'яталася організаторам тестів як збалансована покришка, здатна забезпечити безпечну їзду на всіх видах дорожніх покриттів.

На нашу думку, одна з причин такої впевненої перемоги і відриву від інших учасників пояснюється великою кількістю шипів. Зверніть увагу, що в середньому в кожній шині розташоване 110-120 чіпких « цвяшків », а в двох моделях переможців випробування 190-200. px;"> Серед учасників тестів хотілося б звернути особливу увагу на французьку модель Michelin X-Ice North 3, у якій був найкоротший гальмівний шлях на снігу. Завдяки своїй м'якості вона має досить високий рівень комфорту і хорошу курсову стійкість на сухій дороге.Отлічілась Triangle IceLink. Хоча вона і зайняла останнє місце в тесті, але змогла все ж показати найбільш короткий гальмівний шлях на сухій дорозі. Це « тиха » шина. Але, на жаль, в інших дисциплінах вона виступила слабкіше інших учасниць. px;">

Виділити особливо експерти вирішили Formula Ice. Модель, виготовлена ​​для російського ринку відомим італійським виробником Pirelli, була кращою при розгоні на снігу. На додаток до цього Formula Ice продовжує залишатися « тихій » і економічною.