Аналіз інвестицій світових шинних виробників в 2013 р

Аналіз інвестицій світових шинних виробників в 2013 р

12.09.2014

Найбільші світові виробники шин направили в минулому році, як мінімум, $ 8,6 млрд на будівництво і розширення   своїх виробничих потужностей і науково-дослідних возможностей.Ета сума капітальних витрат перевищує приблизно на $ 600 млн. Суму   передбачену в бюджеті на 2012-13 і займає четверте місце серед найбільших щорічних витрат всього шинного бізнесу протягом останніх 20 лет.Южнокорейскіе виробники Hankook Tire і Nexen Tire, а також індійська Apollo Tyres, увійшли   в цьому році в ТОП-лист новаторів з капіталовкладеннями більше $ 1 млрд.Компанія Hankook виділила бюджет в $ 1,3 млрд для заводу легкових та легковантажних шин   в місті Кларксвілль і дослідницького центру в Кореї. Nexen передбачає витрати бюджету в $ 1,1 млрд для заводу легкових автошин в Словаччині, а Apollo Tyres - $ 1 млрд для заводу в Східній Європі і модернізації в Індіі.Расходи анонсовані в минулому році досить рівномірно розподілені серед трьох основних континентів:   $ 2,77 млрд виділені на проекти в Азії, $ 2,4 млрд. для Європи і $ 2 млрд для Північної Америки, де Hankook Tire, Giti Tire Group, Kumho Tire і Trelleborg Wheel Systems планують будівництво заводов.Компанія Goodyear забюджетіровала   $ 500 млн. для будівництва нового заводу в Америці, але до сих пір не прийняла остаточног ного рішення про вибір місця, яке поки обіцяють озвучити в кінці цього года.Латінская Америка, місце великих інвестицій в останні кілька років, за останні 12 місяців отримала $ 77 млн.В минулому році, виробниками шин було оголошено про будівництво 11 нових шинних заводів, які матимуть сумарну річну потужність виробництва майже 46 мільйонів легкових шин і від 4 млн. до 5 млн шин для комерційного транспорту, і будуть введені в експлуатацію в період з 2015р. по 2018 р. І це на додаток до більш ніж десятку заводів, які введені в експлуатацію в минулому році, з річною потужністю виробництва понад 50 мільйонів легкових та легковантажних шин і близько 5 млн. Шин для вантажного транспорта.Ето контрастує з шести оголосив закриття підприємств повинні в кінці року 2015 року становить близько 10 млн. одиниць річною потужністю для споживача шини і 4 млн шин для комерційного транспорта.С точки зору капітальних витрат протягом фінансового 2013 року, найбільші вкладення в свій шинний бізнес зробили компанії Miche lin і Bridgestone, $ 2,63 млрд. і $ 2.62 млрд. відповідно. За ними слід Goodyear ($ 1,17 млрд) і Continental ($ 1.06 млрд) .В середньому виробники гуми інвестували майже   8 відсотків від суми своїх продажів в капітальний ремонт у 2013 році, що трохи більше, ніж   в 2012 фінансовому році. очолила список індивідуальних інвестицій компанія Nexen Tire, яка вклала 17,9% від продажів в капітальний ремонт, випередивши   PT Gajah Tunngal (15,2%) і Maxxis International (10,5%). Bridgestone та Michelin є одними з лідерів по капіталовкладеннях в дослідження і розробки, значно випереджаючи інших своїх конкурентів. В середньому, 20 компаній, про витрати яких були доступні дані, виділили   2,4 відсотка від суми продажів на розвиток досліджень і розробок, що в значній мірі відрізняється від середнього показника 1,7% в 2012 фінансовому году.Індівідуальний список тут очолюють компанії Michelin і Pirelli, які інвестували в розробки по 3,2 відсотка від продажів. За ними слідують Kumho Tire, Nexen Tire і Sumitomo Rubber Industries з показником в 2,8 відсотка.   Читати продовження.