Forbes опублікував рейтинг найдорожчих брендів

Forbes опублікував рейтинг найдорожчих брендів

16.05.2016

Forbes опублікував щорічний рейтинг найдорожчих торгових марок. З 100 брендів автомобілі зайняли 12 ступеней.Самой найдорожчою торговою маркою, яка зайняла 1 місце серед автомобілів і 6 в загальному рейтингу, стала Toyota. Її вартість за рік виросла на 11% і склала 42,1 мільярда долларов.Серебряное і бронзове місця дісталися німецьким брендам. На другому місці   - BMW. Компанія додала всього 4% до своєї вартості, що склало в загальній сумі 28,8 мільярда доларів. Бронзовим призером рейтингу стала Mercedes-Benz. Її підсумки – це 20 м. в загальній таблиці, а вартість торгової марки 26 мільярда доларів, що на 16% більше попередніх результатов.В п'ятірку лідерів увійшла Honda, зайнявши 23 м. в загальному заліку і Ford (35 м.). Вартість цих двох торгових марок, відповідно, 25,2 і 14,1 млрд. Долларов.Среді інших, не менш популярних автомобілів, в список потрапили   Audi (36 місце), Chevrolet (59), Lexus (63), Porsche ( 67), Nissan (70), Hyundai (71) і Volkswagen (77).