Григорій Шморгонер: «Твоя Шина» зміцнює свої позиції на шинному ринку

Григорій Шморгонер: «Твоя Шина» зміцнює свої позиції на шинному ринку

06.08.2014

Бурхливо розвивається шинна мережа Торгових Центрів « Твоя Шина » продовжує набирати популярність в ряді міст України, особливо добре шинні центри вже знайомі водіям Києва і Днепропетровска.Профессіональний підхід в наданні сервісних послуг, продаж тільки офіційних автошин і дисків з гарантією — однозначно вагомий аргумент для будь-якого покупця, що підбирає новий комплект покришок або дисків для свого авто.Чтоби поглянути на роботу шинних центрів зсередини було вирішено взяти інтерв'ю у керівника роздрібної мережі « Твоя Шина »   Шморгонера Григорія Вікторовіча.Грігорій Вікторович вже рік як обіймає посаду керівника роздрібної мережі, тому подвійно цікаво дізнатися його думку про виконану работе.Услишать про поточні проблеми і зрозуміти: як нинішня ситуація в країні вплинула на шинні центри і покупців. Які є шляхи подолання   кризової ситуації на шинному ринку.- Григорій Вікторович,   перше півріччя 2014 року був складним в економічному аспекті для багатьох українських компаній, як ви оцінюєте результати торгової мережі « Твоя шина »? - Так, дійсно, перше півріччя 2014 року був дуже важким для шинного бізнесу в Україні.   Непрості політична і економічна ситуація в країні   дуже сильно вплинули на   споживчий попит, також слід відзначити і стабільно   високу конкуренцію в даному сегменті ринку. Ніхто не заперечує, що у нас є конкуренти, які не дають нам розслаблятися, але у нас є переваги в порівнянні з ними.   Великий плюс у тому що, ми є генеральними дилерами автошин і дисків відомих брендів, які офіційно представлені в наших Шинних Центрах і   на   сайті. - Всі товари сертифіковані, а це, в свою чергу, вселяє довіру нашим клієнтам і повагу до бренду « Твоя Шина » ;. Крім цього, наші шинні бренди займають певні цінові ніші. Покупець завжди може зробити перехід з одного сегмента в інший і при цьому залишитися нашим клієнтом. Адже ми всі прекрасно розуміємо, що в цьому році далеко не всі можуть дозволити собі купувати дорогу гуму. Хоча, з іншого боку, премімум бренди завжди знаходять свого покупця, навіть під час кризи. Наприклад, Бріджстоун втримав свої позиції.   - Розкажіть   детальніше   про бренд   Bridgestone, як він   зарекомендував себе на українському ринку? Якщо не помиляюся, це преміум виробник? - Так, це японський виробник, що займає перше місце в світі по виробництву і продажу автошин.   Бренд Bridgestone користується високою популярністю в Україні, в першу чергу, завдяки унікальному балансу їздових характеристик, надійності, витривалості і безпеки.   На жаль, наші дороги залишають бажати кращого, тому для ринків країн СНД Бріджстоун поставляє покришки з посиленою конструкцією, що допомагає мінімізувати   ризики пошкодження і подальшого ремонту колеса при їзді по розбитим дорогам. В даному випадку ми, звичайно, трохи жертвуємо комфортом, але заради безпеки – це не така вже й велика жертва.- Слід зазначити, що   в Україні часто потрапляє неофіційно завезений товар, на який найчастіше і надходять жалоби.- Ви маєте на увазі,     що дві   однакові моделі можуть відрізнятися за характеристиками? - Це не зовсім так.   Наприклад, візьмемо     Bridgestone Turanza T001. Офіційно в Україні поставляється   модель, вироблена   в Японії, яка   розроблена спеціально для країн СНД. У цих покришках посилена боковина і плечова зона протектора, що дуже важливо при експлуатації гуми з урахуванням стану наших доріг, а ось контрабандний товар розрахований на європейський ринок, тому аналогічна модель для Європи буде менш стійка до ударів.       - Як правило,   більшість негативних відгуків водіїв припадає саме на них.- Раз вже заговорили про скарги. Відомо, що в торговельній мережі « Твоя шина » ;, існує програма лояльності для постійних клієнтів, розкажіть нам про неї. Чи часто ви стикаєтеся зі скаргами своїх покупців? - Слава Богу, зі скаргами ми стикаємося рідко. Бувають непорозуміння, просто робочі питання, але це нормально, адже людський фактор в роздрібній мережі присутній постійно.   Менеджери і фахівці сервісу проходять регулярні навчання, тому знають чітко, як згладити і вирішити будь-які спірні питання до моменту їх можливого переростання в конфлікт.- У наших шинних центрах   будь-який клієнт, навіть новий, може стати учасником програми лояльності, яка включає в себе кілька напрямків: Перше: накопичувальна дисконтна система знижок (дізнатися докладніше), що дозволяє при регулярних покупках і проведенні безкоштовних сервісних оглядів шин, отримати максимальну знижку на чергову покупку; Друге:   повна гарантія на шини ТМ Bridgestone, ТМ Kumho. За фактом отримання товару даних брендів в нашій роздрібній мережі, клієнт   отримує повну гарантію від проколів і порізів коліс при експлуатації. Тобто в залежності від пошкодження автопокришку або   безкоштовно відремонтують, або поміняють на нову; Третє: послуга безкоштовної підкачки гуми або перекачування їх азотом — діє для всіх відвідувачів   « Твоя Шина »! - Ви хочете сказати, що будь-який водій, який проїжджав повз магазин може заїхати і безкоштовно перевірити тиск і підкачати шини або просто перекачати їх азотом? - Так, все вірно. Послуга надається абсолютно всім відвідувачам бесплатно.- Дякую за розширені відповіді. Ну і на завершення нашої бесіди, чи будуть нові моделі шин в цьому зимовому сезоні? - Так, звичайно. Головною прем'єрою зимового сезону 2014 року, в лінійці ТМ Bridgestone   будуть нові шини для позашляховиків і невеликих міських паркетників (SUV клас)   Blizzak DM-V2.   Також будуть представлені три нові моделі від ТМ Kumho, варто згадати найголовнішу новинку цього виробника WinterCraft ice Wi31.   -   Вперше у нас будуть представлена ​​зимова лінійка автошин норвезького бренду Viking.   Даний бренд дуже добре зарекомендував себе в нинішньому літньому сезоні, тому ми очікуємо таких же відмінних результатів і від зимових моделей, так   як вони розраховані на суворі скандинавські зіми.-Григорій Вікторович, велике спасибі за розгорнуте інтерв'ю.     - Завжди   буду радий знову з вами побеседовать.Торговая мережу « Твоя Шина » завжди турбувалася про безпеку своїх клієнтів, чим заслужила чесний авторитет своїх клієнтів. Як бачимо нестабільна ситуація в країні трохи вплинула і на шинний ринок, але все ж прогнози більш ніж оптимістичні.   Чекайте зовсім скоро зимові новинки від відомих азіатських брендів в торговій мережі « Твоя Шина » і на сайті prokoleso.ua