Інтерв'ю з регіональним менеджером з продажу Continental

Інтерв'ю з регіональним менеджером з продажу Continental

12.09.2014

 , 11 вересня 2014 року, в одному з шинних центрів « Твоя Шина » в Дніпропетровську, була проведена презентація новинок майбутнього зимового сезону від компанії Continental, які вже незабаром будуть доступні в мережі « Твоя Шина » і в інтернет магазині ProКолесо. Там нам вдалося поспілкуватися з регіональним менеджером з продажу Continental в Україні Олександром Горобцем і поставити йому кілька запитань про ситуацію на шинному ринку і про те, яку позицію на ньому зараз займає Continental Group.   - Олександре, скажіть, як ви оцінюєте сьогоднішню ситуацію на ринку легкових шин, і як йдуть справи з продажами у вашій компанії зокрема? - Дійсно, ситуація на ринку складається зараз вельми неоднозначна. З одного боку, попит на автомобілі залишився практично незмінним, але з іншого боку водії стали набагато менше їздити на них, відповідно, скоротилися пробіги і потреба в покупці нових шин. Крім того зросли ціни на автомобільні покришки. Це значно вплинуло на продажу практично всіх шинних виробників останнім часом, особливо на вторинному ринку.- І на Continental в тому числі? - Якщо взяти статистику за останні чотири-п'ять років, то, загалом, продажу у нас не впали, а навіть навпаки, можна спостерігати постійне зростання. Деякий спад спостерігається тільки в попередньому сезоні, ну і на майбутній зимовий сезон замовлень на автопокришки у нас не так багато як зазвичай. Але це, повторюся, стосується, в основному, вторинного ринку. Значну частину своїх шин Continental постачає автовиробникам для первинної комплектації автомобілів і тут ситуація стабільна. - А що ви можете сказати про український ринок? Наскільки сильно змінилися продажу в зв'язку з останніми подіями в країні? - В Україні значний спад продажів спостерігається в сегменті преміум-покришок. Все частіше для водіїв ціна стає вирішальним фактором при виборі гуми для свого автомобіля і людям доводиться звертати увагу на шини доступніших брендов.- І вам є що запропонувати споживачам в такому випадку?   - Безумовно. У Continental є ряд суббреднов, які можуть порадувати автовласників вигідними цінами і високою якістю. Тільки в мережі « Твоя Шина » представлені три з них – це Gislaved, Barum і Viking. Крім цього ми випускаємо автошини під такими брендами як General, Uniroyal, Semperit, Mabor, Sportiva і деякі інші.   - Деякі з перерахованих торгових марок практично невідомі в Україні, наприклад   Semperit і Sportiva. Вкладаєте ви кошти в їх розкрутку? -   Ми не займаємося рекламою цих брендів. Всі вони є так званими суббрендами і виробляємо їх ми індивідуально для тих країн, в яких вони користуються спросом.- Тобто це ексклюзивні бренди для певних країн? - Ні, ні про яку ексклюзивності мова не йде. Просто є певні домовленості між Continental і нашими партнерами в різних країнах. Якби компанія « Технооптторг-Трейд » вирішила продавати в Україні, скажімо, той же Semperit, то ми б жодним чином цьому не препятствовалі.- Як сталося з брендом Viking? - Абсолютно вірно. Знаючи особливості українського ринку, в компанії « Технооптторг-Трейд » вирішили, що шини Viking будуть затребувані в Україні, і тепер вони представлені в мережі шинних центрів « Твоя Шина » .- Олександр, велике вам спасибі, за приділену час.- ласка! Був радий відповісти на ваші запитання. До побачення.     Нагадаємо, що купити шини Continental, Viking, Barum і Gislaved ви можете в шинному інтернет магазині ProКолесо, зробивши замовлення на сайті або зателефонувавши по телефону.