Китай демонструє стабільне зростання виробництва і продажів шин

Китай демонструє стабільне зростання виробництва і продажів шин

28.04.2014

На сайті RnRMarketResearch.com в кінці квітня став доступний « Доповідь про світовий і китайської шинної промисловості, 2013-2014 » ;. У доповіді розглянуті наступні моменти: Глобальний автопром і аналіз ринку; Китайська автомобільна промисловість і аналіз ринку; Американська, індійська і китайська шинна промисловість і аналіз ринку; Провідні 27 постачальників шин по всьому міру.В звіті зокрема зазначено, що: 2013 і 2014 роки відзначені як досить неоднозначні для шинної промисловості.   з одного боку, ціни на сировину в рекордно низькі;   з іншого боку, європейські та американські ринки починають відновлюватися, що призводить до підвищення попиту на сировину &​​nbsp; Якщо взяти натуральний каучук, як вид сировини, то можна побачити, що ціни на міжнародному ринку продовжують падати, в порівнянні з 4 616 USD за тонну в четвертому кварталі 2011 року до 2   574 USD за тонну в четвертому кварталі 2013.   Такі ж справи і на китайському ринку, ціна на натуральний каучук знизилася на 33% з 21   500 юанів за тонну до 14   380 юанів. За оцінками аналітиків, ціна на натуральний каучук буде підтримуватися на низькому рівні або навіть трохи впаде в другій половині 2014 року.У 2013 року попит на шини, був з позитивною динамікою в зв'язку зі стійким відновленням європейської та американської економіки.   У 2013 році на світовому ринку, попит на шини OE (комплектація) і RT (Заміна) для легкових та легковантажних (PLT) автомобілів виріс на 3% для обох сегментів, а для вантажних мікроавтобусів (CV) збільшився відповідно на 6% та 5% .За регіонах цифри виглядають наступним чином: В Європі попит на OE покришки для PLT виріс на 1%, а на RT   не виріс, автошини для CV зафіксували зростання на 4% і 8%, соответственно.В Північній Америці, гума OE і RT для PLT підскочили на 5%, в той час як для CV впав на 7% і 2%, соответственно.В Азії , попит на автошини OE і RT для PLT підскочив на 5% і 6%, а для CV виріс на 12% і 5%, соответственно.В Південній Америці, попит на шинний товар для CV різко впав, а ОЕ і RT для PLT злетіли на 30% і 10%, соответственно.Что стосується Африки, Індії, і Близького Сходу, то попит на автопокришки OE для PLT впав на 6%, в той час як RT виріс на 4%;   OE покришки для CV впали на 13 %, в той час як RT піднялися на 8% .За статистикою, наведеною Китайською асоціацією шинної промисловості, прибуток опитаних 46 промислових гравців зросла на 12,3% до рекордно високого рівня 10.07 мільярдів юанів.   Китай експортує близько однієї третини своєї шинної продукції, і в основному в США.   У 2013 році США імпортували 51 200 000 штук з Китаю, що на 57,5% більше ніж у 2012 році. Це рекордний показник зростання за останні 7 років.   У 2012 році обсяг імпорту для США виріс на 25% до 32,5 млн. Одиниць;   в 2011 році, цей показник відповідав 26 000 000.   Під час 2013 року, обсяг імпорту шин для легкових автомобілів для Америки склав 143 700 000, і досяг нового піку, що на 13,6% більше в порівнянні з попереднім роком.   Зростання в основному пов'язаний з імпортом з наступних трьох регіонів: материковий Китай (різке річне збільшення на 55,8%), Індонезія (в річному обчисленні зростання на 16,7%) і Тайвань (річний приріст 22,7%). через істотних переваг, ент узіазм постачальників автопокришок для їх інвестицій в шинний бізнес продовжує зростати.   Коли справа доходить до динаміки торгів в 2014 році, задіюються нові проекти і нові потужності для виробництва шин. В результаті, до кінця 2014 року, прогнозується подальше надлишок виробничої структури і жорстокіша промислова конкуренція.