Костянтин Нікітін: розвиток ринку вантажних шин в Україні

Костянтин Нікітін: розвиток ринку вантажних шин в Україні

20.10.2014

Редакція Prokoleso продовжує цикл інтерв'ю з керівниками компанії « Технооптторг-трейд » ;. Напередодні відкриття розділу « Вантажні шини » на нашому сайті, ми вирішили взяти інтерв'ю у заступника директора компанії « Технооптторг-трейд » і керівника напряму Camion Tyres – Нікітіна Костянтина Васільевіча.Константін Васильович першим в компанії « Технооптторг-трейд » почав займатися напрямком ЦМК шин для вантажних автомашин, а також створенням сервісної мережі по їх обслужіванію.Константін Васильович, добрий день! Рада, що ви приділили час для інтерв'ю. Відразу поставлю питання про те, коли компанія почала займатися напрямком вантажних шин? Як   змінювався асортимент, і з чим це було пов'язано? Добрий день! Історія розвитку даного напрямку в компанії « Технооптторг-трейд » почалася в 2003 році. Наш асортимент в той час був представлений вантажними покришками Michelin, Kormoran, Toyo, Hankook, Kumho. Транспортні компанії прокладали маршрути в Західну Європу, якість дорожнього покриття було високо, тому великим попитом користувалися автокопокришкі дорогих торгових марок. Через деякий час відкрився ринок Азії і Китаю, перевізники стали освоювати нові дороги, які, відповідно, були далекі від ідеалу, крім цього відбулися якісні зміни автопарку, зросла кількість імпортних вантажівок і автобусів, саме тому зросла потреба в шинах економ класу. У цей період, а це був 2005 рік, ми почали ввозити китайські шини Aeolus.Константін Васильович як клієнти поставилися до появи китайських шин Aeolus на ринку України? Перед тим як почати продавати дану гуму в Україні, ми збирали багато інформації про даний бренд: відгуки споживачів, різні тести. Адже нам було дуже важливо знати про якість товару і його характеристиках. Покришки виявилися досить конкурентоспроможними, китайські виробники змогли зробити збалансовані автошини за оптимальною ціною. Важливо, що шини Aeolus добре переносять " перевантаження " і жорсткі умови експлуатації, в ситуації з нашими перевізниками це дуже значимий фактор. Також, слід відзначити хорошу ходимость шин, що в умовах наших доріг є однією з найважливіших характеристик. За останні 9 років шини Aeolus прекрасно зарекомендували себе, про що свідчать позитивні відгуки перевізників, на сьогоднішній день це найбільш продаваний китайський бренд в Украіне.Основним перевагою при виборі шин завжди залишалася ходимость, чи не так? Так, ходимость завжди була головною перевагою при виборі покришок, але варто відзначити, що виробник завжди буде гарантувати тільки термін експлуатації, а скільки вони пройдуть, буде залежати від безлічі факторів. В основному це стиль водіння, стан дорожнього покриття і своєчасний сервіс. Водій зобов'язаний стежити за тиском в колесах, зносом протектора, своєчасністю перестановки,   звертати увагу на стан підвіски, такі заходи допоможуть продовжити життя вантажним шинам. Нами створена власна сервісна мережа Camion Tyres, а також партнерська мережа, робота якої спрямована   на надання допомоги перевізникам у підвищенні ефективності та продовження життя шін.Сталі чи транспортні компанії більше купувати б/у гуму? Б/У шини завжди будуть займати свій сегмент на ринку. Дана тенденція характерна для західних регіонів нашої країни, там існує досить багато варіантів її придбання. Але   варто відзначити, що ризики при використанні б/у гуми дуже високі, тому потрібно зважити всі за   і проти в даному случае.Как зараз йдуть справи на ринку продажів вантажних шин в Україні? Ситуація на шинному ринку, як і в країні, досить напружена, події зими, військовий конфлікт, нестабільна економічна ситуація боляче вдарили по перевізникам. Зростання цін на паливо і комплектуючі   призвела до зниження попиту на дорогі автопокришки, такі як Michelin,   Continental і т.п. На даний процес вплинули зміни автопарку транспортних перевізників, на зміну вантажівкам МАЗ, КАМАЗ, КрАЗ прийшли вантажні автомобілі іноземного виробництва, значно зріс парк малотоннажних вантажівок і автобусів. Характер перевезень змінився, якщо раніше пріоритет віддавали міжнародними маршрутами, то зараз зросла логістика перевезень в самій Україні.   Тому на ринку з'явилися недорогі скати китайського виробництва,   які значно потіснили дорогі бренди.   Костянтин Васильович, останнє запитання, які зараз є короткострокові перспективи розвитку напрямку вантажних шин ЦМК? Основними планами на майбутнє   є розширення мережі Camion Tyres на території України. Зараз як ніколи важливо привернути клієнта не тільки хорошим якісним товаром за оптимальними цінами, але і підвищити його лояльність до нас. Клієнт купує товар і хоче бути впевнений в тому, що якщо раптом у нього виникнуть труднощі, він не буде довго шукати шиномонтаж і переживати про якість виконаної роботи.   Ми пропонуємо нашим клієнтам придбати шини з супутнім сервісом в мережі Camion Tyres.Константін Васильович величезне спасибі за докладне інтерв'ю, сподіваюся, наступного разу ми поговоримо   докладніше про сервіс і програмою лояльності.І вам велике спасибі. Наступного разу обов'язково розповім про роботу і плани розвитку   Camion-сервіс.