«Кордіант» Вийшов на европейський шинний ринок

«Кордіант» Вийшов на европейський шинний ринок

04.04.2015

ВАТ « Кордіант » Вийшов на ринок Німеччини та других європейськіх стран з пробного партією в 30 тис. штук легкових автопокрішок. Альо на мнение експертів, головна конкурентна боротьба у российских шінніків розгорнеться все ж за вітчизняний рінок.Як рассказал заступник генерального директора з економіки та фінансів ВАТ « Кордіант » В &# 39; ячеслав Горбунов, после проведеної модернізації омського виробничого майданчика, куди входять ЗАТ « Кордіант-Схід » и ВАТ « Омськ-шина » ;, продукція підприємств досягла уровня світовіх стандартів и тепер Цілком конкурентоспроможна на світовому Сайти Вся. « Тільки в Омську ми інвестувалі в розвиток виробництва за Останній рік 1 млрд рублей. На ЦІ гроші Було закуплено и Вже встановлен необхідне обладнання. І тепер ми збільшілі потужності на 1 млн автопокрішок, довівші виробництво до 4 млн шин на рік » ;, - рассказал Горбунов.Для розвитку виробництва ВАТ « Кордіант » скорісталося регіональнім законом Омської області « Про податок на майно ОРГАНІЗАЦІЙ » ;, прийнятя у 2013 году. Поправки в закон дозволили надаті до 2020 року податкові пільги шіннім підпріємствам, что інвестують у Відкриття Нових виробництв в РЕГІОНІ НЕ менше 500 млн руб. Відповідно до закону, для підприємства ставка податку на майно знизу з 2,2 до 0,01%, что склалось економію около 900 млн рублей за сім років. Взамін за период Дії зниженя ставок « Кордіант » обіцяв губернатору Віктору Назарову інвестуваті до 2020 року в Омській майданчик около 17 млрд рублей и збільшити ОБСЯГИ виробництва до 8 млн шин на рік.Проте Завершення первого етапу модернізації збіглося з різкім ослабленням курсу рубля и падінням Сайти Вся автопокрішок в стране на 40%. Процес почався ще в 2014 году, коли російські автовіробнікі стали зніжуваті ОБСЯГИ виробництва. Тепер уже й автолюбітелі перестали поспішаті зі зміною покрішок. « Зрозуміло, в таких условиях у нас збільшіться срок окупності інвестіцій. До речі, что ми нарощуємо Частка на російському Сайти Вся, а вона зараз для ВАТ « Кордіант » складає Вже более 8%, шини Cordiant представлені в Середньому ціновому сегменті и стали альтернативою в новому кризі преміальнім шинам » ;, - сказав В &# 39; ячеслав Горбунов.За его відомостямі, Прямі порівняння Нових моделей шин Cordiant, у тому чіслі Вироблення на омської майданчик, з Європейськими, корейська та японська брендами в Середньому ціновому сегменті показали відмінні результати як у безпеці (гальмування, керованість), так и в Показники комфортності (плавність ходу, Зовнішній шум). Випробування проводиться І в России, и в Европе (зокрема у Фінляндії та Испании). « Інвестиції в завод ВАТ « Кордіант » відразу ж позначіліся на якості шин и дозволили розшіріті ринкі збуту, в тому чіслі и за рахунок Європейського Сайти Вся. Например, в Німеччіну ми Вже відправілі пробну партію в 30 тис. штук легкових автопокрішок » ;, - сообщил В &# 39; ячеслав Горбунов.Гуму   продаються за кордоном у класі Б. Це Якраз тієї самий сегмент, де Cordiant конкурує з корейського виробника и іншімі відомімі Європейськими брендами. Про ті, Наскільки успешно ПІШЛИ продажі, поки невідомо.Аналітік інвестіційної компании « Велес Капітал » Василь Танутков підтверджує прийнятною якість Вироблення автопокрішок у ВАТ « Кордіант » ;. За его відомостямі, компанія закупила Якраз ЄВРОПЕЙСЬКІ технологічні Лінії. « Притому что відбулася девальвація рубля різко знизу витрати виробництва. Робоча сила у нас стала набагато дешевше, если порівнюваті з Європейськими зарплатами. Тому зараз много таких новин, коли російські Виробники намагають освоїті Нові ринкі збуту и ​​там закріпітіся » ;, - зазначилися Танутков.Менш оптімістічно относительно перспектив на західніх ринках налаштованості екс-міністр економіки Омської області Олександр Тріппель. Колишній чиновник, а ніні бізнесмен считает, что спробуваті Розгорнутим продажі в Німеччині нужно, но Основна боротьба у вітчізняніх віробніків все ж винна Розгорнутим за російський ринок, тому что, незважаючі на зниженя курсом рубля, ні Michelin, ні Continental, ні Dunlop, ні Bridgestone НЕ згорнуліся на Сайти Вся   России. Ті ж самє стосується корейських и китайських віробніків. « І ціни Цілком даже порівнянні. Зараз Якраз тієї момент, коли нужно максимально збільшуваті Частка продажів у собі вдома. Такі зусилля розумніші. Давайте не забуваті, что Ємність російського Сайти Вся автопокрішок п &# 39; ята в мире, после США, Китаю, Японії та Німеччини » ;, - нагадала Олександр Тріппель.