Корейська бренд підбіває Втрата та здобуткі за минули рік

Корейська бренд підбіває Втрата та здобуткі за минули рік

01.04.2015

« После двох Важко років показатели продажів знову начали зростаті, - заявивши директор з продажу та маркетингу Kumho в Италии та Греції Доменіко Мастроджакомо (Domenico Mastrogiacomo) - компнаія оговтується после кризиса » .Варто Визнати, что зараз Kumho насправді Вихід з дуже складного ПЕРІОДУ своєї історії і готовится к Досягнення Нових цілей. Компанія Суттєво Покращена коефіцієнт заборгованості, будівництво заводу в США ось-ось завершитися, а Незабаром, як натякнув президент Європейського відділення Кумхо Сан Гю Лі (Sang Kyu Lee), могут почату и Нові Великі інвестиційні проекті.З 2015 року Кумхо намерен збільшити Темпи свого розвитку в Европе, и за словами пана Мастроджакомо, очікуваній річний ріст продажів ставити понад 16,3%. Хоча на європейському Сайти Вся все ще відчувається Вплив кри, а Попит в сегменті зімової гумі оказался істотно нижчих за прогнози, керівництво Опис компании твердо намерен продовжуваті посілюваті позіції в Европе. Про це говорити и, что компанія найняла декілька топ-менеджеров, Які працюватімуть в європейському підрозділі. Тепер в команду корейського бренду входять, зокрема, Манфред ТАЙЗ (Manfred Theisen), что володіє великим досвідом роботи в автоспорті, и Андреас Вільднера (Andreas Wildner), відомій експерт з роботи з комерційними Європейськими автовіробнікамі. У Сейчас корейськи виробник бере участь в семи формульних серіях, а такоже в гонках на витривалість. « У 2015 году ми будемо просто інвестуваті в автоспорт, а в 2016-му Проведемо масштабну атаку на цею сегмент » ;, - пообіцяв пан ТАЙЗ, додають, что гонки дозволяють залучаті нову аудіторію и допомагають створюваті технології, Які потім переносячи у виробництво вуличних покрішок .Пан Мастроджакомо рассказал и про інші елементи стратегії Кумхо. Для завоювання Європейського Сайти Вся були оновлені лінійкі Зимова, літніх и всесезонні шин, а такоже шин для позашляховиків. У сегменті зимовищу автошин були представлені Такі новинки, як Kumho WinterCraft WP51, и кроме того на ринок були віпущені літні Kumho Ecsta PS91 класу UHP.Відділ маркетингу компании в Німеччині розроб новий інструмент Eurotool, Який дозволяє дилерам корігуваті структуру цен с помощью моніторингу асортименту конкурентів. Компанія такоже запустила програму Platinum Partner Programme, что Включає в себе, зокрема, навчання ділерів.У Майбутнього ще одним важлівім аспектом має стати розвиток в сегменті OE Європейського Сайти Вся. У Сейчас компанія Вже постачає шинами деякі моделі німецькіх преміум-віробніків, Такі як BMW 2 и 3-Series або Volkswagen Polo. -Етичні проблеми контрактах має буті оголошено в 2015 году. Андреас Вільднера озвучивши у Мадріді дуже амбітну мету - до 2018 року Кумхо буде віробляті для сектора OE около 10 миллионов шин по всьому світу. Як бі там НЕ Було, обов &# 39; язковою умів для цього буде Збільшення потужного, и в Kumho заявили, что знають про ті, что ЄВРОПЕЙСЬКІ автовіробнікі були б раді, Якби компанія відкріла свой завод в Европе.