Куди йдуть нові автомобілі?

Куди йдуть нові автомобілі?

27.05.2014

Сотні мільйонів абсолютно нових автомобілів залишилися іржавіти на величезних парковках по всьому світу, так як ніхто не хоче їх покупать.В 2014 році світова економіка починає злегка повертатися до життя після того, як кілька років тому вона зазнала економічна криза. В одній з найбільш важливих галузей у світі автомобілебудуванні, деякі компанії стають сильнішими, ніж коли-небудь, а інші борються за виживання, закривши свої заводи і відправивши додому тисячі людей.Ето відбувається, тому що пропозиція перевищує попит, і, як правило, ціни йдуть вниз. Але ніхто не хоче знижувати ціни на абсолютно нові автомобілі, і ми всі знаємо, що транспортні засоби, які ми бачимо в автосалонах в ці дні, швидше за все, будуть забуті десь на полі. Це не жарт, тому що автомобільні компанії вважають за краще скоріше зробити це, ніж продавати їх за нижчими цінами. Величезна кількість автомобілів виробляються щороку в Європі і в Сполучених Штатах, і більшість з них не досягають клієнтів, тому що немає людей, які можуть і хочуть дозволити собі витратитися на нове авто . Це призвело до абсолютно нової практиці величезних автостоянок, заповнених вщерть новими автомобілями. Вони займають величезну кількість гектарів в різних країнах, але більшість з них можна знайти в Європі і Амеріке.Бистрий пошук в Інтернеті показує нам, що автомобільна промисловість воліє використовувати цей трюк під час слабкого попиту на нові автомобілі. Оцінки показують, що понад 10 млрд автомобілів в відмінному робочому стані використовується населенням в даний час. Тобто кількість автомобілів більше, ніж людей, і це тому, що більшість сімей вже володіють в середньому двома або навіть трьома машінамі.Несмотря на це, автовиробники зберігають виробництво і запуск нових моделей, які не мають абсолютно ніяких шансів коли-небудь знайти власника, готового витратити свої гроші, щоб їх купіть.Снімкі, опубліковані в Google Maps, показують десятки тисяч абсолютно нових непроданих автомобілів, припаркованих в Суїндон і Сандерленд у Великобританії, в порту Сівітавеккіа в Італії, в Балтіморі і Меріл Енде в США, в порту Валенсії в Іспанії, в Санкт-Петербурзі в Росії. Ця інформація може стати шоком для більшості з вас, але все це правда. Десятки тисяч абсолютно нових автомобілів виробляються щотижня, але лише частини з них вдається знайти нових господарів. Єдина причина, по якій автомобільні компанії не продають машини за дешевшу ціну – страх. Страх, що якщо це станеться, то, швидше за все ніхто не буде коли-небудь купувати новий автомобіль за повну його вартість, і всі будуть чекати, коли ціна опустіться.Ета ситуація для автомобільних компаній як лотерея - їх справи можуть піти прахом, якщо вони не продадуть деякі з нових моделей, але справи також можуть піти прахом, якщо вони продадуть автомобілі значно дешевше їх вартості. Намагаючись скоротити витрати виробництва, найбільші автовиробники відкрили нові об'єкти або в Китаї або в Індії, де робоча сила дешевша. Але що станеться, коли заробітна плата протягом наступного десятиліття в кінцевому підсумку підніметься? Лусне міхур знову? Будемо сподіватися, що немає, тому що якщо автомобільна промисловість піде вниз, це вплине на нас більше, ніж ми можемо собі уявити.