Kumho USA: чого очікувати в 2014 році

Kumho USA: чого очікувати в 2014 році

28.04.2014

На зустрічі дилерів Kumho в Пунта Кана, Домініканська Республіка, виконавчий директор і президент Kumho Tire U.S.A. Гаррі Чой визнав, що Kumho втратила частину своїх позицій, тому необхідно повернутися до основ і прагнути поліпшити обслуговування клієнтів з одночасним збільшенням продажів. Чой знає, що це буде повільний процес, і подякував доларів за вірність і бажання розділити труднощі під час відродження компанії.У інтерв'ю з   редактором Modern Tire Dealer   Бобом Ульріх, Чой виклав свої плани, які включають в себе зв'язок між новими продуктами і оновленої дилерської программой.Ніже   кілька пунктів з того, що може вплинути на поліпшення сітуаціі.Пятілетній план Kumho, почався з приходом Гаррі Чой в компанію, розроблений на « ; 5-P, 1 S »   філософіі.План « п'ять P » - включає в себе: product - продукт; price - Чой підкреслив, що це « послідовна цінова політика », promotions - промо акції, place - місце, тобто канали поширення, people - людей. « 1-S »   (sale) - означає « на основі системи продажів » .Як частину свого п'ятирічного плану компанія хоче продати 10 мільйонів легкових і комерційних шин в Сполучених Штатах в 2017 году.Новие продукти для 2014   року, включають: Kumho Solus ТС 31, високопродуктивні всесезонні шини, які будуть доступні в 37 розмірах (заміна KH16); Kumho Ecsta PA71, UHP всесезонні шини, які будуть доступні в 38 розмірах (заміна KU27) .Строітельство заводу Kumho в Macon-Bibb County, штат Джорджія, йде за графіком. Завод буде запущений на початку серпня 2015 года.Недавно було оголошено про Альянс   між Yokohama Rubber Co. Ltd. і Kumho Tire Co. Inc., який буде мати великий вплив на дослідження і розробку нових шін.В висновок Гаррі Чой сказав, що в 2014 році його дилери можуть з оптимізмом дивитися вперед.