Michelin планує розширити вплив на азіатському ринку

Michelin планує розширити вплив на азіатському ринку

19.04.2015

Сьогодні компанія Michelin знаходиться в непоганій позиції для того, щоб розширити свій вплив в Азії. За словами гендиректора фірми Жана-Домініка Сенара, Michelin готова потіснити виробників бюджетних шин на такому перспективному ринку, як східний. Аналітики очікують, що французька компанія скоротить прибутку і в цьому році, частково це   викликано потоком дешевого китайського імпорту в США і переходом Європи на більш дешеві покришки. Якщо ж Michelin викупить бюджетний азіатський бренд, то зможе бути конкурентоспроможною і, не зашкодивши основному бренду, збільшить загальну ринкову частку. Розглядається можливість придбання індійської JK Tyre, а також індонезійської Gajah Tunggal (частина акцій цієї фірми вже належать французам) .Коли в минулому році американські дистриб'ютори купили велику кількість шин в очікуванні підвищення цін на імпорт. Це поставило Мішлен   в положення, коли керівництву компанії довелося вибирати - підтримувати імідж компанії преміум-класу, або розширити вплив на бюджетний ринок. Дешеві шині не так рентабельні, як продукт основного бренду, тому такі маніпуляції можуть і не привести до позитивного результату. Проте, зростання популярності бюджетних покришок в Європі очевидний, тому французи діють раціонально і відповідно до обставин.