Michelin прагнем подвоїті випуск бюджетних шин

Michelin прагнем подвоїті випуск бюджетних шин

04.12.2014

Група Michelin планирует практично вдвічі збільшити Частка бюджетних шин у своєму міжнародному збуті, щоб протідіяті зростанню китайського шинного експорту в Европе та США. Про це заявивши головний виконавчий директор Michelin Жан-Домінік Сенар (Jean-Dominique Senard). « На сьогоднішній день Частка такой гумі в загально обсязі продаж ставити 15-20%, - заявивши Сенар во время Нещодавно форуму Challenge Bibendum в Ченду. - І за найбліжчі п &# 39; ять-десять років ця Частка винна збільшітіся до 25-30% » .У Европе Michelin віпускає продукцію « початкова » уровня під брендами Tigar, Kormoran и Riken на своєму заводі Tigar Tyres в Піроті, Сербія, и продає їх по всій Европе, в России та на около Сході.За данімі LMC Auto, на китайський продукцію зараз пріпадає почти половина всех покрішок, что імпортуються в Європу. Зростання експорту китайських автошин в Північній Амеріці є, на мнение Сенара, « Цілком Величезне » ;, и « цею експорт, як правило, впліває на структуру цен у шинному бізнесі » .Ключовою причиною подібного зростання є ті, что китайська гума поліпшіла свою якість , заявивши Роб Сіммонс (Rob Simmons), голова з ДОСЛІДЖЕНЬ каучукового и шинного Сайти Вся LMC Auto. Китайський брендам пішло на Користь использование в Европе маркування шин, в Якій перераховані вимоги до гальмування на Мокрій дорозі, опору кочення и рівню шуму. « Китайські шини оцінюються вищє, особливо относительно опору кочення, что добро позначається на палівній економічності, - заявивши ВІН в інтерв &# 39; ю видання Automotive News Europe. - Історично склалось так, что шини в Европе ма ють хороше зчеплення на Мокрій дорозі, но при цьом смороду НЕ Такі хороші в тому, что стосується опору кочення » .Компанія Michelin недавно Почаїв випуск бюджетних автопокрішок бренду Warrior в Китаї на спільному підприємстві, Яким вона володіє разом з місцевім виробника Double Coin Holdings. Однако компанія НЕ має планів з експорту китайських шин за Межі азіатського Сайти Вся. « У нас немає мети сделать Китай центром експорту » ;, - заявивши в інтерв &# 39; ю Automotive News Europe Флоран Менего (Florent Menegaux), директор Michelin з продажу легкових и КОМЕРЦІЙНИХ шин. Компанія такоже НЕ зацікавлена ​​в тому, щоб стати лідером в ринковому сегменті найдешевше шин, зазначилися Сенар, додають, что всі шини, что віпускаються Michelin, « ма ють базові характеристики, необхідні для гарантії безпеки » .Роб Сіммонс рассказал, что ЄВРОПЕЙСЬКІ Виробники стікаються з сильною конкуренцією з боку південнокорейськіх брендів, что віпускають свою продукцію в Східній Европе. ЦІ компании отримуються підтрімку з боку влади регіону, так як створюють робочі місця и спріяють пожвавлення економіки. Так, у березні Єврокомісія анонсувала, что віділяє 80 млн. $ Регіональніх інвестіцій корейськи виробнику шин Hankook Tire, Який собирается будуваті свой другий завод в Угорщіні.Як прогнозирует Сіммонс, інновації допоможуть виробникам автошин преміум-класу утріматі лідіруюче положення на рінку.В кінці следующего року Michelin випустить на ринок покришки, створені за технологією Self-Seal, Які здатні « ремонтувати » проколи шириною до 6 мм. Нова технологія буде доступна для всіх легкових та легковантажніх автопокрішок преміум-класу бренду Michelin.