Michelin ставить амбітні цілі

Michelin ставить амбітні цілі

26.05.2014

Нещодавно було проведено нараду в Клермон-Ферран, Франція, під головуванням Генерального партнера і Генерального директора Michelin Groupe Жана-Домініка Сенар. На щорічних зборах акціонерів Michelin Groupe акціонери прийняли всі резолюції, представлені на утвержденіе.Согласно інформації Michelin, ключовими резолюціями були: Виплата дивідендів в розмірі 2,50 євро за акцію (близько $ 3,50 на акцію на основі обмінного курсу 16 травня 2014 року, в день зустрічі). Дивіденди будуть виплачені готівкою 23 травня 2014 року; Консультативний голосування по компонентам компенсації Сенар протягом 2013 року; Відновлення фінансових дозволів; Дозвіл надавати акцій для співробітників компанії, на основі критеріїв вступу в пайові права приведених у відповідність з інтересами акціонерів; Дозволи здійснювати програму зворотного викупу акцій за максимальною ціною покупки за акцію 140 євро (близько $ 192 за акцію) і зменшення статутного капіталу шляхом погашення акцій, придбаних в рамках програми; Акціо єри обрали Cyrille Poughon до наглядової ради строком на чотири роки. Крім того, Лоуренс Паризо і Пет Кокс були переобрані до наглядової ради на чотирирічний срок.Марк Генрі, головний фінансовий директор і член Виконавчого комітету Michelin Groupe, аналізуючи результати компанії, зазначив, що 2013 рік був четвертим роком створення вартості, з дуже високим рівнем вільного грошового потоку і операційної прібилі.Г-н Сенар виклав стратегічні цілі компанії Michelin на 2020 рік. « Ми, очевидно, хочемо встановити явну перевагу в плані продуктивності продукту, встановлюючи стандарт для учасників тощо виробничої практики » ;, - сказав він. Ще однією важливою метою є фінансові показники групи, які знаходяться на твердій основі завдяки своїй конкурентоспроможною виробничій базі і жорсткому контролю расходов.Наконец, з точки зору корпоративної соціальної відповідальності гнучка організація і командну участь представляють видатні активи Michelin Groupe в умовах глобальної конкуренції. « Michelin має амбітні цілі: бути в числі найбільш інноваційних, найвідповідальніших і найбільш ефективних компаній, і бути світовим лідером у сталому розвитку ».