Новий рейтинг кращих віробніків шин

Новий рейтинг кращих віробніків шин

14.06.2015

Видання Tyres & Accessories опублікувало свой щорічній рейтинг світовіх віробніків шин, Складення на основе Даних   операційного та чистого прібутків.У верхній половіні списку збереглася стабільність, и компании на дерло дев &# 39; яті місцях рейтингу збереглі своє становище, досягнуть в 2013 году. Всі помітні Зміни припали на одному половину списку, что відповідає спостережуваній останні кілька років Тенденції. Список Виглядає Наступний чином:       Bridgestone (21,300 млрд. Євро)       Michelin (19,161 млрд. Євро)       Goodyear (14,939 млрд. Євро)       Continental (9,784 млрд. Євро)       Pirelli (6,007 млрд. Євро)       Hankook (5,041 млрд. Євро)       Sumitomo (5,035 млрд. Євро)       Yokohama (3,426 млрд. Євро)       Maxxis (3,358 млрд. Євро)       Cooper (2,821 млрд. Євро)       Giti Tire (дані НЕ представлені)       Hangzhou Zhongce (2,683 млрд. Євро)       Kumho (2,556 млрд. Євро)       Triangle (2,322 млрд. Євро)       Toyo Tyres (2,149 млрд. Євро)       Apollo (дані НЕ представлені)       MRF (дані НЕ представлені)       Titan (1,156 млрд. Євро)       Nokian (1,389 млрд. Євро)       LingLong (1,354 млрд. Євро)       Nexen (дані НЕ представлені)       Sailun Tires (1,177 млрд. Євро)       Xingyuan Group (1,139 млрд. Євро)       JK Tire (дані НЕ представлені)       Aeolus Tyres (дані НЕ представлені)       Double Coin (1,079 млрд. Євро)       CEAT (дані НЕ представлені)       Guizhou Tyre (дані НЕ представлені)       Brisa (598 млн. Євро)       Trelleborg (443 млн. Євро)       CGS Tyres (385 млн. Євро)       Nankang (дані НЕ представлені) Що стосується можливости змін в Майбутнього, даже если враховуваті сумарні показатели Pirelli, Aeolus та других віробніків шин, что знаходяться « під крилом » корпорації ChemChina, італійський виробник, за оцінкамі аналітіків, залиша на тому ж п &# 39; ятому місці, лишь збільшівші відрів від Швидко зростаючої компании Hankook, что займає зараз шосте місце. Однако если взяти до уваги можливе розділення бізнесу Pirelli з виробництва легкових и вантажних шин на две Гілки (вантажні шини, можливо, перейдуть під бренд Aeolus), то Pirelli, хоча и знизу свои показатели, знову Збереже п &# 39; яте місце, а Еол зможу піднятіся примерно до 20 місця в рейтингу провідніх світовіх віробніків шін.Ще одна цікава комбінація, на мнение аналітіків Сайти Вся, пов &# 39; язана з можливіть Розширення СПІВПРАЦІ между Yokohama и Kumho, Пожалуйста дозволити Їм збільшити товарообіг до 6 млрд. євро и піднятіся вищє в табліці лідерів Сайти Вся. Сейчас, втім, всі Зміни в першій десятці припали на Компанію Купер, яка змогла піднятіся на три місця.Що стосується китайських фірм, Maxxis удалось Зберегти дев &# 39; яте місце, в тій годину як Giti и ZC Rubber после декількох років зростання впали на одінадцяту и дванадцяти місце відповідно. Triangle удалось піднятіся на одну Сходинки и зайнятості 14 місце.Хоча курси валют и Грають велику роль у світовому бізнесі, факт Полягає в тому, что, судячі з Усього , китайські шінні компании НЕ БУДУТЬ найближче годиною зростаті колішнімі темпами через перенасічення внутрішнього Сайти Вся країни. За данімі китайської промісловості, велика частина з примерно трьохсот віробніків шин країни Працюють на 70% потужного (і самє цею факт ставши Поштовх до Розширення співробітніцтва между Kumho и Yokohama) .Таким чином, відзначають експерти, навряд чи в найбліжчі два-три роки в списку провідніх світовіх віробніків шин відбудуться помітні Зміни .