Основні прогалини в знаннях про тиск в шинах

Основні прогалини в знаннях про тиск в шинах

23.05.2014

Компанією Leger від імені The Rubber Association of Canada в період з 7 квітня по 11 квітня 2014 року в інтернеті було проведено опитування 1002 канадських автомобілістов.Опросом були визначені кричущі прогалини в знаннях водіїв про тиск в шинах, незважаючи на те, що 96% учасників автомобілістів знають про важливість правильної накачкі.Более двох третин (69%) канадських водіїв досі не вимірюють тиск в шинах ежемесячно.Среді них: 31% вважають, що вони повинні перевірити тиск в схилах тільки тоді, коли низький тиск можна визначити візуально. (Примітка: шина може мати на 20 і більше відсотків тиск повітря нижче встановленого виробником і виглядати нормально); 23% не вимірюють тиск в шинах щомісяця, тому що на їх транспортний засіб встановлена ​​система контролю тиску в шинах (TPMS). (Примітка: системи TPMS не всі однакові і багато хто не попереджають водія, поки тиск в колесах не знизиться до критичної величини, вийшовши з оптимального діапазону); 21% не знає, що вони повинні перевіряти тиск в атошінах ежемесячно.В ході опитування з'ясувалося, що багато водіїв (45%) не знають, де вказано правильний тиск для їх транспортного засобу. Проте, 55% знають, що рекомендований тиск в шинах зазначено на табличці в автомобілі, зазвичай розташованої на внутрішній стійці дверей водія або всередині кришки бензобака, і в керівництві з експлуатації. Крім того, майже дві третини (65%) не знали, що тиск   слід вимірювати лише тоді, коли скати холодні. Насправді, автомобіль повинен стояти нерухомо протягом не менше трьох годин або проїхати не більше двох кілометрів до перевірки давленія.Разочаровал і насторожив результат опитування, що 31% водіїв накачують в свої автопокришки тиском повітря, яке вказано на боковині! Вони не знають, що це попереджувальна інформація про максимальному тиску в них, яке може бути при максимальному навантаженні, а не рівень тиску, рекомендований виробником транспортного засобу. Тривала їзда при такому тиску може привести до нерівномірного зносу протектора і зниження зчіпних властивостей з асфальтом, особливо на мокрій дорожній поверхності.Опрос також показує, що водії можуть бути дуже залежними від візуальних перевірок і TPMS систем. Майже три чверті (72%) назвали аргумент: « автопокришки здаються спущеними »   - в якості причини для вимірювання рівня тиску, і 32% говорять, що « сигнальне попередження TPMS системи »   є фактором, який змушує їх перевірити тиск в шінах.Било також відзначено, що вимірювання тиску в шинах щомісяця може привести до значної економії коштів.   Автомобіліст, який стежить за правильним тиском в шинах, може економити значну частину коштів за рахунок меншої витрати топліва.Екологіческіе переваж щества правильного тиску величезні.   Якщо говорити мовою глобальних цифр, то передбачається, що водії за рахунок неправильного тиску в колесах можуть витратити понад 500 мільйонів літрів палива в 2014 році, що досить для заправки 275 000 автомобілів протягом всього року.   цей непотрібний витрата палива може забезпечити випуск додаткових 1,2 млн. тонн вуглекислого газу в атмосферу. « Ці результати повинні стати тривожним дзвінком для канадських автомобілістів » ;, - говорить президент The Rubber Association of Canada Гленн Maidment, що представляє п оізводітелей шин. -   Водії можуть отримати оптимальну продуктивність шин, знизити свої витрати на паливо і захистити навколишнє середовище просто стежачи за шинами і вимірюючи тиск повітря в них раз на місяць, щоб забезпечити його в межах рівня рекомендованого виробником транспортного засобу ».