Обережно: Дослідження попереджають про небезпеку виходить від шин Second Hand

Обережно: Дослідження попереджають про небезпеку виходить від шин Second Hand

07.05.2014

За часів економічного спаду, спостерігається поширення масових пропозицій старих або « частково зношених »   шин.   У більшості випадків, це покришки, які були використані в центральних і північних європейських країнах і стали доступні завдяки європейській практиці щорічної сезонної заміни резіни.Бившіе у вживанні автошини (б/у), як правило, пропонуються до продажу за цінами значно дешевше нових покришок.   у нинішніх економічних умовах деякі автомобілісти можуть піддатися спокусі рассмо реть привабливу пропозицію.   Однак результати численних досліджень змушують серйозно замислитися над таким вибором. Одне з таких досліджень провела ITIA - Асоціація Ірландської шинної промисловості (Irish Tyre Industry Association) .Подчерківая небезпека б/у шин, пан Ноель Бретт, генеральний директор з безпеки дорожнього руху (RSA), сказав: « Останнім часом відбулося помітне збільшення числа постачальників, що пропонують автопокришки « б/у » для продажу.   Їх використання   може бути ризикованим, оскільки немає ніякої історії, як вони використовувалися. Там можуть бути внутрішні пошкодження від удару на дорозі або про бордюри.   Вони, можливо, використовувалися при занадто низькому тиску або перевантаженні, в результаті чого було завдано збитків гумі. У підсумку ви можете отримати не зовсім те, що очікували » .Президент ITIA, Кевін Фаррелл, сказав: « Ми провели детальне дослідження старих автопокришок, які були куплені в торгових точках по всій Ірландії і результати вийшли досить вражаючими » .З 134 штук, придбаних і представлених до докладного технічного аналізу, 51% покришок був визнаний « небезпечним або не підходять для експлуатації зовсім ».   Деякі з куплених шин мали металеві цвяхи або шурупи в протекторі, а також були шини з ознаками ремон та пошкоджень боковини. « Наше послання автомобілістам полягає в тому, що були у вжитку покришки це невиправдана економія і в багатьох випадках вони просто небезпечні.   Ви дійсно хочете ризикувати життям вашої родини і друзів, встановивши стару гуму? » ;, - сказав Фаррелл.   Вік деяких з цих старих атопокришек також дав привід для занепокоєння.   55% обстежених одиниць мали вік шість років і старше!   Кевін Фаррелл зазначив: « Проблема в тому, чт про для недосвідченого ока, всі ці автошини виглядали добре, але в багатьох випадках проблеми в конструкції проявилися тільки тоді, коли була проведена їх детальна експертиза.   Рядовий автомобіліст не має ні часу, ні відповідного обладнання для проведення такої експертизи, тому найбезпечніший рада — не варто ризикувати, купуючи скати б/у ... ». « У більшій частині Європи, немає заборони на використання старих шин.   Той, хто купує стару шину, просто не знає, що отримує « кота в мішку » . В результаті розуміння того, що придбання таких шин було помилкою, може прийти занадто пізно - коли ви вже мчите на автостраді з сім'єю в машині ... » ;, прийшов до висновку Фаррелл.