Популярність відновленіх шин зростанні

Популярність відновленіх шин зростанні

18.07.2015

В останні роки Популярність відновленіх шин в різніх регіонах світу растет Швидко темпами, особливо в сегменті шин для вантажного транспорту. Хоча много Залежить від того, як експлуатувалася шина, зазвічай якісні шини можна відновлюваті два або три рази. При цьом если шини стояли, например, на сміттєвозі, Який НЕ розвіває великих швидкости, шини можна відновіті и Вісім разів.У США на частко відновленіх шин пріпадає до 50% вторинно Сайти Вся вантажних покрішок, и Великі Гравці, Такі як Continental, прагнуть скористати цією сітуацією. У найбліжчі роки німецька компанія планирует Відкрити в стране ще 20 заводів з Відновлення шин. У тій же година Goodyear, яка є лідером цього сегменту в Амеріці, Вже відновлює шини в 150 авторизовані центрах.Про Збільшення затребуваності відновленіх шин говорити и коммерческий директор Marangoni Meccanica Едоардо Салаорні (Edoardo Salaorni). Его компанія розробляє устаткування для холодного и гарячого Відновлення и присутній на всех континентах світу. Частка продажу подібного обладнання в структурі продажів Marangoni зараз дорівнює 15-20%, а весь оборот ставити 45 миллионов євро.За словами пана Салаорні, виробник Нових шин все Частіше Виходять на цею ринок. « За нашими оцінкамі, смороду контролюють 80% Сайти Вся відновленіх шин, - говорити ВІН. - Смороду в змозі найти Кращі решение для Збільшення ресурсу каркасів шин, а ціна каркаса - це 80% від вартості шини. Це кож дозволяє Їм підвіщуваті свою Конкурентоспроможність » В.Г.-н Салаорні впевнений, что сегмент відновленіх шин ставши Вкрай значущих, и додає, что зараз у США з п &# 39; яті шин, що стоять на вантажівках, три володіють оновлення протектором.У розвинення странах якість відновленіх шин регулюється стандартами, такими як ЄВРОПЕЙСЬКІ EC 108 (для легкових шин) и 109 (для вантажних шин). Відповідно до ціх стандартів, відновлені шини повінні тестуватіся в таких же условиях (НАВАНТАЖЕННЯ, ШВИДКІСТЬ и т.д.), як и Нові шини. « Подібні правила йдут на руку тім, хто займається відновленімі шинами, - каже пан Салаорні. - Покупець может буті впевнений у їхній якості и безпеки, даже в екстремальних условиях, так что необходимо ввести подібні нормативи по всьому світу, до того як відновлені шини станут більш широко пошірені » .Харві Бродські (Harvey Brodsky) працює керуючий директором Асоціації Галузі Відновлення шин (RTA), что Належить своим членам некомерційної организации, яка пошірює інформацію про екологічні та економічні Преимущества відновленіх шин. У RTA входити около 350 Членів у більш чем 40 країнах.Г-н Бродський каже, что три Головні статті витрат парків вантажного транспорту практично в усьому мире - це водій, паливо и шини. « Витрати на водіїв и паливо нельзя контролюваті, но у випадка з шинами це просто, и самє того відновлені шини так Швидко набірають Популярність, - Зазначає ВІН. - Вікорістовуючі вісокоякісні шини, віготовлені кваліфікованої компанією, перевізники могут знізіті свои витрати відразу на 50%. У США Досить часто буває, что великий автопарк налічує 30 000 прічепів и 5000 тягачів, так что економія коштів может буті більш чем значний » .За словами пана Бродського, відновлені шини Такі ж Безпечні и Надійні, як зіставні Нові шини. « Сьогодні Відсоток браку в сучасности центрі з Відновлення шин нижчих, чем у випадка з новімі шинами (0,5-1% проти 1%) » ;, - заявляє ВІН, додаючі, что це стало можливо Завдяк Суворов процесса контролю з Використання шірографія , рентгена и голографії.Як бі там не Було, в Деяк регіонах світу Споживачі все так само скептично налаштовані по відношенню до відновленіх шинам через недостатньо хорошого контролю якості во время відбору каркасів, власне Відновлення и вибори вікорістовуваніх матеріалів. « Ми повінні ретельно стежіті за тім, что здійснюється контроль якості » ;, - говорити П.К. Уннікрішан (PK Unnikrishan), фахівець з тестування та відновлення шин з наукового відділу Apollo.Щоб продукція відповідала глобальним галузевого стандартам и продовжувала ставаті краще, Apollo відкріла в Ченнаї (Індія) центр, что займається дослідженнямі в Галузі Відновлення шин и відповіднім навчання. В Apollo відзначають, что цею центр обладнань найсучаснішім обладнанням, а освітні курси в ньом могут пройти Клієнти та партнери компании. « За великим рахунка Відновлення - це все ще найкращий способ повторного использование шин, - говорити Джейкоб Пелед (Jacob Peled), виконавчий голова виробника устаткування Pelmar Engineerig. - Відновлення НЕ только дозволяє Клієнтам заощаджуваті, но й істотно збільшує ресурс шин. Звичайно, це НЕ Ідеальне решение, оскількі нескінченно відновлюваті шини нельзя, проти якість шин зростанні разом з їх прідатністю до багаторазове відновленню. Це одна з причин, по якіх Китай зараз далеко позаду. Історично якість їх каркасів Було таке, что шини в краще випадки могли насилу вітримати Одне Відновлення » В.Г.-н Пелед такоже пріпускає, что Популярність відновленіх шин на Западе пов &# 39; язана з усталеною культурою своєчасної заміні покрішок. « кроме того, там є лабораторні тести, что дозволяють оцініті Фізичні и хімічні якості шин, и ЦІ тести дуже широко Використовують, - додає ВІН. - А у таких компаний, як Pelmar, часто просять провести аудит на заводах з виробництва та відновлення шин » .Зараз ситуация в Китаї начинает змінюватіся, и пан Бродські погоджується з тим, что зростання якості китайських шин в останні десять років вплінув на галузь Відновлення шин. « Коли дешеві китайські шини начали надходіті в Північну Америку и Європу, ціни були настолько низьких, что водії вантажівок задавати харчування, навіщо потрібні відновлені шини, - пояснює ВІН. - Складнощі з &# 39; явилися пізніше, коли з &# 39; ясувалося, что китайські шини Занадто Швидко зношуються, и у них проблеми з такими аспектами, як балансування. Тому стало ясно, что це помилковості економія, яка коштувала покупцям грошей, Нервів и годині » .Сьогодні ж, на мнение пана Бродського, якість китайських шин стало значний вищє. Такі компании, як Double Coin та Triangle, тепер віробляють радіальні вантажні шини, Які можна відновлюваті два або три рази. Однако це прізвело до того, что виробництво стало дорожча. « Кінцевій результат у тому, что смороду продають шини за низьких ценам, но далеко не таким низьких, як Ранее, и тому Відновлення шин знову стало Привабливий » .За словами пана Бродського з'явиться на Сайти Вся якісніх китайських шин вігідно тім, хто займається відновленням покрішок , оскількі смороду кож прідатні до Відновлення и дозволяють отрімуваті додатковий прибуток. « Дода сюди екологічні Переваги, и становится Не дивно, что більшість великих автопарків в США Використовують відновлені шини, - говорити пан Бродський. - Нова шина в Середньому важіть 56 кг, а новий протектор для неї Всього 9 кг » .Говорячі про перспективи, пан Пелед зазначилися, что оскількі стандарти стають жорсткішімі по всьому світу, індустрія продовжіть розвіватіся, особливо в Китаї та Японії. « Африка теж створі свою галузь Відновлення шин, незважаючі на ті, Що зараз там всі шини Незалежності від виробника, что назівається, вмирають молодими, - Додав ВІН. - Жахлива стан доріг и клімат істотно скорочують ресурс покрішок и часто доводять їх до стану, в якому їх Вже нельзя відновіті » .Gj