Продаж шин через інтернет - магазин

Продаж шин через інтернет - магазин

28.04.2014

Зростаючий вплив Інтернету в автомобільній промисловості можна побачити в безперервному зростанні e-Retailing (електронна роздрібна торгівля) на ринку автозапчастей.Інтернет-продажу автомобільних компонентів дали учасникам вторинного ринку нового потужного імпульсу і представляють новий досить динамічний канал продажів, щоб йти в ногу з економікою, що розвивається макро- економічними умовами, а також досить гнучкий для задоволення потреб кліентов.Продажа шин відповідно до даних інституту Frost & Sullivan (FSI), на сьогоднішній день становить самий бо ьшой сегмент серед всіх автомобільних запасних частин, що продаються в інтернеті, і, займаючи приблизно 46% від загальної виручки післяпродажного e-Retail автозапчастин в Європі, оцінена приблизно в 2,5 млрд. євро в 2013 році. « Швидке зростання торгівлі покришками в інтернет -магазин свідчить про зрушення в поведінці споживачів по відношенню до вартості, доступності та вибору », - говорить старший аналітик FSI Ануй Монга (Anuj Monga).   « Он-лайн продаж автошин в даний час складає 7,8% від загального продажу на вторинному ринку гуми.   Тому зростання продажів че рез інтернет-магазини кидає виклик поточного спаду продажів, про що свідчить їх широке поширення на вторинному ринку автопокришок, зокрема, за рахунок традиційної роздрібної торгівлі » .Вліяніе глобального економічного спаду було видно у всіх галузях промисловості в Європі, а автомобільна промисловість постраждала найсильніше , що і стало однією з основних причин спаду в загальному обсязі продажів шін.По прогнозами, продаж шин через інтернет до 2020 року становитиме приблизно близько 20% загальної суми доходів від торгівлі автоши нами. « Франція, Німеччина і Росія є провідними країнами щодо зростання онлайн-продажів покришок з роздрібним проникненням 12%, 11% і 8% відповідно, в Великобританії, Італії та Іспанії, також очікуються високі темпи приросту » ;, - зазначив Ануй Монга. Інтернет-магазини шин не поступаються за рівнем обслуговування традиційної роздрібної торгівлі шинами і для збільшення зростання продажів використовують різний прийоми залучення покупців. Одним з основних привабливих чинників для клієнтів є цінові знижки в залежності від сезону на літні або зимові шини, а також можливість вибору з широкого спектру моделей і брендів.   Останнім часом для залучення клієнтів в інтернет-магазини набули поширення накопичувальні знижки й безкоштовні послуги .Так як споживачі показують зростаючу впевненість в покупці нових покришок в Інтернеті, ринок e-Retailing привертає все більше нових гравців.   Зрушення в споживчому відношенні до покупки змусив компанії пропоз гать персоналізовані торгові рішення, постійно впроваджуючи нові методи залучення клієнтів, що в свою чергу призвело до подальшого зростання числа покупців, які звертаються в інтернет.Ізвестний в Україні   шинний трейдер « Технооптторг-Трейд » для просування продукції своїх брендів (Bridgestone, Kumho, Aeolus, Marshal тощо), об'єднав зусилля роздрібних мереж « Технооптторг » ;, « Твоя шина » і « CamionTyres » в єдиний інтернет-проект « ProКолесо » ;. Дане рішення дозволить покупцям інтернет-магазину &​​laquo; ProКолесо » користуватися сервісними послугами як для легкових так і для вантажних автопокришок у всіх містах, де знаходиться спеціалізовані СТО « Твоя шина » і « CamionTyres » .З точки зору продажів в Європі лідирує німецький піонер e-Retailing компанія Delticom, яка в 2013 році продала гуми на 600 млн євро.   Компанія має 137 інтернет-магазинів, розташованих в 42 країнах і мережа з 35000 професійних шиномонтажей.   Також помітних успіхів на європейському шинному інтернет-ринку домоглися Blackcircles, Oxyo-Pneus, PopGom, Pneus-online, Oponeo, eGommerce і ін.