Ринок преміум шин растет

Ринок преміум шин растет

26.07.2015

Як деякі з вас знають, я спілкувався з багатьма представник Світової шінної индустрии, но Минулого тижня во время чудовим Латіноамеріканської шінної виставки в Панамі, організованої Густаво Лімою (Gustavo Lima) и его командою, я відчув Щось на зразок одкровення.   Хотів би з вами Поділитися.   Ми всі знаємо, что в Китаї існують сотні шінніх віробніків. За останнімі данімі, более, чем у всех других странах світу разом узятіх. Кожна з ціх 500 або около того компаний находится под неймовірнім лещата и з усіх сил прагнем продавати, продавати и продавать, особливо на експортно ринках. Китайці дуже заповзятліві, розумні и чісленні, и тому смороду ма ють Намір продавати шини у всех странах и регіонах. Смороду кож прагнуть продавати шини для всіх галузь! Застосування, ринкова ніш и потенційніх покупців.   При цьом більшість китайських віробніків знає только один способ конкуренції - с помощью цін.Це означає, что недоторканих залішаються лишь деякі вісокорентабельні ніші. Найбільшімі ж з них є ті, что недоступні китайці через існуючіх технологічних перешкод.Пріблізно десять років, если продавець добро знавши своих покупців, ВІН чи вона МІГ бі найти вісокорентабельну нішу и спожівачів даже для відносно нізькотехнологічніх шин. За останні десять років насічення Сайти Вся, віклікане з'явилися сотень експортно орієнтованих китайських віробніків, зніщіло всі ЦІ возможности. Всі до однієї. Від Еквадор до Саудівської Аравії, від шин для допоміжної сільгосптехніки до покрішок для кар &# 39; єрніх САМОСКИДіВ, всі ринкі поступово були наповнені, а шини стали коммодітізірованнім товаром через нещадної цінової конкуренції между зміцніліся постачальником и кітайцямі.Через це деякі невелікі компании з віддаленіх або НЕ таких віддаленіх стран Вийшла з бізнесу, но ця ситуация такоже заставил Изменить свои стратегію Деяк преміальніх віробніків.Втратівші всі ті маленькі складно ідентіфікуються вісокорентабельні ніші, преміум-бренди за лишилися з більш легко визначаються вісокорентабельнімі нішамі. На споживчий Сайти Вся це шини великого діаметра, шини для позашляховиків, UHP, Run-Flat и т.д. У тій же година на Сайти Вся вантажних шин Прагнення підвіщіті рентабельність прізвело до того, что компании больше не просто продають шини, а предлагают комплексні решение. Втім, сегодня смороду відчувають Тиск даже у Цій галузі.У ситуации Bridgestone посілює свои бренді Firestone и Dayton, щоб використовуват їх як захисні вали проти імпорту. Смороду сподіваються, что могут продавати Firestone як « шини з технологій Bridgestone, но немного дешевше » ;. Goodyear, як кажуть, Робить ті ж самє з шинами Kelly. Michelin теж Вийшла в бюджетний сегмент, щоб представіті дилерам схожі аргументі.І говорячі про дилерів, много з них намагають переконаті спожівачів у тому, что шини китайських брендів НЕ поступаються шинам від преміум-віробніків - в Першу Черга того, что про це говорити маркування - и ЦІ дилери, Звичайно ж, торгують в Інтернеті. З цієї причини Не дивно, что шінні Виробники намагають послабіті позіції дилерів и дистриб &# 39; юторів, вікорістовуючі свои Власні онлайнові канали збуту.Goodyear не так давно зіпсувала настрій своим дилерам в США, запустив власний роздрібний Інтернет-магазин, но насправді все набагато серйозніше . Michelin купила двох мережевих рітейлерів у Европе - Blackcircles у Британії та Allopneus (мінорітарній пакет акцій) у Франції. Компанія такоже заявила, что створює Сонячно інформаційний сервіс для будь-которого вебсайту, Який хоче повідомляті Відвідувачам дані про шіні.Якщо поглянуті на Швидко Зростаючий сектор Електронної комерції в Китаї, західні бренді віявляють ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ Активність, набагато сільнішу, чем на Западе, де Вже зміцніліся дилери та дистриб &# 39; ютор. У Китаї інфраструктура роздрібніх/оптових мереж ще только створюється, так что виробникам довелося створюваті Власні мережі и розробляті в РЕГІОНІ Нові бізнес-моделі.Топовімі спеціалізованімі шіннімі онлайн-ритейлерами в Китаї є Tuhu и MaiLuntai (Luntai означає « шини » ;, а Mai звучить як англійське My, тобто « мої »). Кроме того, в стране Працюють Такі портал, як Alibaba и Amazon, Які такоже предлагают шини, но найбільшім майданчик для продажу шин є T-Mall.Крім Загальна каналів збуту на T-Mall (іноді его такоже назівають Lynx Mall через логотипу - Lynx означає « рись »), на платформі були відкриті міні-магазини багатьох преміальніх брендів, таких як Bridgestone, Michelin, Goodyear, Continental и Yokohama.Michelin в додаток до цього запустила и свой власний портал під брендом TyrePlus, де продаються шини з асортименту компании - Michelin, BFGoodrich и Warrior - а такоже Різні автоаксесуарі.Ті, хто Знайомий з китайських РІНКОМ, знають, что в стране є дуже мало Даних про порівняннях шин. Сонячно сервіс Michelin може, в тому чіслі, Запропонувати споживачам и подібну інформацію.Мені здається, в Сейчас шінні Виробники Розробляють Нові бізнес-моделі для онлайн-продаж шин в Китаї, после чего будут в Стислі Терміни переносіті їх на Захід, щоб послабіті Вплив дилерів и дистриб &# 39; юторів.