Шинний ринок Центральної і Південної Америки

Шинний ринок Центральної і Південної Америки

25.07.2014

Компанія Pirelli Tyre SpA в 2013 році зберегла свій статус найбільшої шинної компанії в Центральній і Південній Америці з продажами в $ 2.89 млрд. По всьому регіону, показавши приріст в 5,2% по відношенню До 2012 году.Pirelli зовсім на трохи випередила японську корпорацію Bridgestone, яка заявляє про продажі в $ 2,8 млрд. по всій Латинській Америці, і компанію Goodyear ($ 2.06 млрд.) Ці три світових виробника домінують в Латинській Америці, на їх частку припадає понад 80 відсотків розрахункової виручки від продажів покришок в регіоні. Вони мають найбільш розгалужену виробничу базу по всій Центральній і Південній Америці - Pirelli має шість заводів в трьох країнах, Bridgestone п'ять заводів в чотирьох країнах і Goodyear шість в п'яти, причому у Bridgestone і Pirelli заводи є також і в Мексіке.Другіе великі виробники шин теж активізуються на цьому ринку. Так Michelin після закриття двох заводів в Колумбії в минулому році, показав 950 мільйонів доларів в продажах, керуючи трьома заводами в Бразилії і одним в Мексиці, а Continental AG має нові шинні заводи в Бразилії, Еквадорі та Мексиці і оборот близько $ 500 млн.Компанія Fate Saic of Argentina, єдиний американський виробник гуми,   показав $ 365 млн. в продажах, випередивши Sumitomo Rubber Industries з Японії   приблизно на $ 15 млн.Компанія Sumitomo недавно приєдналася до клубу виробників в Південній Америці, ввівши в експлуатацію виробництво автошин в жовтня 2013 го да в Бразилії. Розрахункова потужність заводу складає 5,3 млн. Шин в год.Із великих виробників шин, що беруть участь в Латинській Америці, регіон є найбільш важливим в стратегічному плані для Pirelli, яка отримує майже 36 відсотків своїх світових продажів з Центральної і Південної Америки. Так, наприклад, Pirelli утримує 20 відсотків вторинного ринку автопокришок для легкових і вантажних автомобілів в Бразилії і 30 відсотків в Аргентині, а в ринку шин для первинної комплектації її частка становить близько 40% в обох странах.Бізнес Goodyear в країнах Латинської Америки багато в чому залежить від Бразилії. Компанія недавно заявила, що продовжує інвестувати в регіон і вводити нові продукти для підтримки зростання своїх преміальних шін.Напомнім, що зараз компанія перебуває в процесі модернізації свого заводу в Americana, Бразилія. Крім того, наявність виробництва компанії Goodyear в регіоні може вирости найближчим часом, в останніх повідомленнях   компанії говорилося, що вона має намір виділити $ 560 млн для будівництва в Північній і Південній Америці заводу легкових шин.