В Україні очікується зниження кількості вживаних іномарок

В Україні очікується зниження кількості вживаних іномарок

21.09.2015

Як повідомляє ресурс finance.ua, в   2016 році ввезення в Україну старих автомобілів істотно скоротиться. Передумовою для цього стане обмеження по екологічному класу імпортованих машин. Серед інших був змінений закон « Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів » ;. Відповідно до встановленого тоді графіком, з 1 січня 2014 року в Україні дозволялося імпортувати машини стандарту не нижче Євро 4. А з 1 січня 2016 року вимоги   стануть ще жорсткіше: не нижче Євро 5. Причому це стосується як нових, так і старих автомобілів . В ЄС стандарт Євро 5 для легкових став обов'язковим з вересня 2009 року, а задовольняють цю вимогу   моделі надходили в продаж як автомобілі 2010 модельного року. Виходить, на початок наступного року вік ввезених до нас старих іномарок фактично буде обмежений п'ятьма роками. Прийдешнє нововведення неминуче призведе до скорочення імпорту старих машин, а додатковим фактором стане ціна.   Адже чим новіше і технічно досконаліше автомобіль, тим він дорожчий - навіть бюджетні німецькі і японські іномарки-п'ятирічки вже в базовій комплектації оснащені системою стабілізації і іншими електронними « помічниками » ;. І якщо за шість місяців 2015 року в Україну було імпортовано, за даними асоціації « Укравтопром » ;, 26000 легковиків, з яких 36% припало на старі машини, то в наступному році імпорт « беушек » ;, як вважає керівник Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко, може скоротитися на 50%, а то і більше.   При цьому до кінця року слід очікувати активізації ввезення старих автомобілів стандарту Євро 4, а після вступу в силу нових правил автоімпорту відбудеться перерозподіл попиту: в пошуку позичена ой машини покупці будуть звертати насамперед увагу на вже наявні на ринку моделі. Як наслідок, не виключене зростання цін на старі машини всередині країни.