Вплив Китаю на Північноамериканський шинний ринок

Вплив Китаю на Північноамериканський шинний ринок

07.05.2014

За підсумками 2013 року можна сказати, що приблизно одна з чотирьох легкових шин, кожна п'ята легковантажні, і одна з трьох покришок для вантажівок реалізованих на північноамериканському вторинному ринку, проведена в Китаї.   В цілому, на вторинному ринку споживчих автошин, як очікується, буде лише незначне збільшення в 2014 році. Згідно з прогнозом Асоціації виробників каучуку, китайський імпорт легкових покришок, скатів для легких вантажівок і мінівенів, а також вантажних в перші пару місяців зросте до 15, 47 і 10 відсотків відповідно в своїх сегментах по відношенню До 2013 году.Более глибокий аналіз даних по імпорту показує , що майже дві третини шин 13 ” -15 ” були китайського виробництва, що може бути й не дивно. Однак те, що більше половини автопокришок 18 дюйма і вище, імпортовані в США з Китаю – це вже нова тенденція. Китайські виробники серйозно розглядають північноамериканський шинний ринок і серйозно наступають у всіх сегментах ринку. Середня заявлена ​​вартість гуми більшого діаметра китайського виробництва за оцінками Міністерства торгівлі США був всього лише $ 58,95.В останні роки виробники з Китаю все більше уваги приділяють створенню власної торгової марки, дана стратегія знайшла відображення у створенні китайськими компаніями підрозділів в Північній Америці і подальше розвиток продажів і мереж обслуговування, щоб підтримати свої бренди.Прімерно половина з більш ніж 350 марок коліс на продаж в США поставляються з Китаю. У сукупності вартість споживчих і комерційних покришок імпорту в минулому році досяг $ 11,7 млрд., Що на 4,5 відсотка більше в порівнянні з 2012 року. З цієї суми $ 3 млрд склали автошини китайського проізводства.По оцінками аналітиків - вплив Китаю на шинний північноамериканський ринок величезне, а цифри показують, що воно і далі стає все більше.