Історія бренду Белшина - успіх біловезького зубра

Історія бренду Белшина - успіх біловезького зубра

15.04.2015

Бренд Белшина вже досить давно існує на шинному ринку східної Європи. Історія Бобруйського шинного заводу сягає своїм корінням в « світле » радянське минуле, де в 1963 році було прийнято постанову Ради Міністрів СРСР « Про заходи щодо більш повного використання трудових резервів Білоруської РСР » ;. Саме неповна трудова зайнятість місцевого населення, а також зростаючі кількість легкового та вантажного транспорту породило небувалий попит на гумові ізделія.Конечно ж, повний запуск заводу був зроблений тільки в 1971 році. Перша покришка, яка зійшла з конвеєра, була призначена для 27-тонного автомобіля « БелАЗ » ;.     У 1975 році   завод вийшов в рекордсмени, випустивши мільйонну покришку, варто відзначити, що на той момент виробництво було націлене тільки на кар'єрну спецтехніку.   Випуск масових шин був налагоджений вже в 1979 році, а в 1985 році вперше, БШЗ випустили безкамерні шіни.Плодотворная робота з випуску гуми тривала, не дивлячись на розпад СРСР. Варто відзначити, що після структурних змін в компанії і керівництві, було прийнято рішення   про повну реконструкцію і   модернізації виробництва, яка передбачає нарощування потужностей по   випуску с/г шин до   150   тис.   шт. в   рік. Такі зміни торкнулися не тільки діагональних покришок, легковий сегмент теж був досить потужно модернізований і як результат, в 1995 році модель Бі-391 була визнана кращою на   території СНГ.Полная структурна модернізація, як виробничих потужностей, так і менеджменту дозволила завоювати нові ринки збуту не тільки в пострадянських країнах, але і на необжитих ринках Азіі.2006 рік був ознаменований підписанням договору з відомою компанією Caterpillar Ink на поставку великогабаритних шин для важкої техніки . Така співпраця дозволило домогтися визнання в усьому світі, як виробника однієї з найміцнішою гуми в світі.На даний момент Білоруський шинний завод   випускає покришки для будь-якого наземного виду транспорту, понад 300 розмірів, серед яких є унікальні екземпляри. Бренд   славиться високою якістю продукції, яка підтверджена міжнародними сертифікатами якості та відповідності DIN EN   ISO 9001. 2000 і   ISO 16949: 2009.Продукція компанії поставляється в більш ніж 70 країн ближнього і далекого зарубіжжя, створена широка дилерська мережа на території країн СНД Головними складовими формули успіху Белшіни є грамотний підхід до виробництва продукції і кваліфікований персонал. Також варто наголосити на тому, як дбайливо ставляться в компанії до традицій, а й тим самим не забуваючи про прогрес і інноваціях.Міссія компанії проектування, розробка, виробництво і продаж якісних шин в усі регіони світу з метою підвищення задоволеності споживачів та суспільства, зберігаючи навколишнє середовище і здоров'я людей, сприяючи поліпшенню якості життя.