Історія створення бренду Marshal

Історія створення бренду Marshal

19.02.2014

Південнокорейська компанія зі світовим ім'ям Kumho, здійснюючи торговельну експансію в Європу, створила в 1975 році бренд Marshal. Цілком зрозуміло, що шини Marshal увібрали в себе всі кращі характеристики, які були спочатку притаманні покришок Kumho, а також отримали додаткове розвиток, завдяки сучасним технологіям.Многіе моделі Marshal призначені тільки для ринків Старого світу. Вони проектуються в Європейському Технічному Центрі, який знаходиться в англійському Бірмінгеме.В модельному ряду торгового бренду Marshal представлені: високошвидкісні спортивні покришки; шини класу « комфорт » ;; продукція для кросоверів і джипів « преміум-класу ». При виробництві шин Marshal використовуються технології, які безпосередньо впливають на безпечну і комфортну їзду. Велика увага фахівці компанії приділяють дизайну продукції, як дуже важливого показника зовнішнього вигляду автомобіля.Продукція Marshal з успіхом розходиться в більш ніж сто країн світу. Особливо популярна вона в Австрії, Великобританії, США та багатьох країнах Близького Сходу, оскільки відрізняється високою стійкістю до різких перепадів температури.На європейському ринку Marshal успішно продається багато років, не поступаючись за характеристиками таким відомими виробниками як Fulda, Pirelli, Dunlop, Gislaved, Toyo і др.Інженери Marshal розробили і випускають моделі всесезонних шин, що мають в своєму складі силікон, за допомогою якого вони надійні і практичні в будь-який час року. При цьому покришки торгової марки завжди були і залишаються швидкісними моделямі.Многіе вважають, що про честолюбних намірах фахівців, які щодня працюють над брендом Marshal, свідчить і новий логотип марки, виконаний в оптимістичною жовто-червоній кольоровій гамі.