Історія створення бренду Westlake

Історія створення бренду Westlake

22.12.2014

Бренд Westlake, який входить в портфель брендів   Hangzhou Rubber Factory, отримав свою назву на честь озера Сіху, яке знаходиться на східному узбережжі Китаю і входить до списку культурної і екологічної спадщини ЮНЕСКО. На сьогоднішній день це провідна торгова марка, яка отримала визнання, без винятку, у всьому світі. Адже шини Westlake знайшли своїх покупців в більш ніж 35 країнах світу, а сам бренд дає 2/3 від   усієї виручки компанії. Але повернемося в минуле і поглянемо, завдяки чому бренд Westlake отримав визнання у всьому міре.Історія одного з найбільш прогресуючих брендів останніх років бере свій початок в далекому 1958 році, коли в провінційному китайському місті Ханчжоу була відкрита перша велика шинна фабрика країни. Спочатку фабрика орієнтувалася на випуск коліс для велосипедів і мелкогабаритной сельхозтехнікі.На протягом 34 років завод був у державній власності, але в 1992 фабрика опинилася в полі інтересу великої інвестиційної компанії, яка і стала новим власником фабрики — Hangzhou Rubber Factory. З цього моменту асортимент фабрики розширився від випуску простих виробів з гуми, до виробництва автомобільних, вантажних і АГРОШИНА. Було модернізовано виробництво, кількість виробничих ліній збільшено до 14, а асортимент продукції зріс до 2230 одиниць! Протягом багатьох років завод піддавався модернізації та реконструкції виробничих потужностей для задоволення внутрішніх потреб Китаю, збільшивши річний обсяг випуску автомобільних шин до 8 млн. Радіальних покришок, 2.5 млн. суцільнометалевих радіальних покришок, а також 60 млн. шин для велосіпедов.Офіціальним роком виходу на міжнародний ринок вважають 1995 рік, коли компанія отримала свій перший міжнародний сертифікат якості — ISO-9002. Трохи пізніше компанія вийшла на ринок Японії, який відрізняється підвищеними вимогами до якості та екологічності продукції, і беззастережно отримала сертифікат ISO-14001. З тих пір компанія активно підтримує співпрацю з рядом японських виробників в сфері масового виробництва і розробку міжнародної системи управління 5S. У 1996 році компанія отримала від Міністерства Транспорту США сертифікат відповідності нормам для американських доріг, і почала свою експансію на ринку США. Через два роки аналогічний сертифікат компанія отримала і в Канаді, де і по сьогоднішній день продукція користується підвищеним попитом у покупців. Крім Японії, США і Канади, продукція компанії реалізовується в Бразилії, Великобританії, Франції, Швеції та багатьох інших вимогливих до якості продукції країнах.