Історія торгової марки Hankook

Історія торгової марки Hankook

01.01.2016

  Першим шинним виробником Кореї стала компанія Chosun Tire Company (осн. У 1941 році). Через 12 років вона була перейменована в Hankook. Стрімке зростання виробничих потужностей, бажання зайняти лідируюче становище на шинному ринку, безумовно, грамотне керівництво і менеджмент дозволили торговій марці Hankook стати відомою в усьому світі.   Військові роки були важким і серйозним випробуванням для становлення нового бренду. Відсутність достатнього забезпечення, обладнання і матеріалів не зупинили заповзятливу і талановиту команду.   Тільки в 60-70-і роки став намічатися бурхливе зростання економіки – будуються автомагістралі, починається ера автомобілебудування.   Передовий шинної компанією стає Hankook. Керівництво компанії зуміло правильно розставити пріоритети. Особливу увагу приділили двом важливим питанням: залучення інвестицій та розробці стандартів контролю. Саме Ханкук були розроблені перші зимові, безкамерні і радіальні шини для легкових корейських автомобілів.   Починаючи з 1962 року продукція Hankook починає експортуватися в Пакистан. В середині 70-х років був відкритий ринок збуту в Ірані і в Кувейті.   Керівництво Hankook, спираючись на практику європейських країн щодо використання радіальних шин, зуміло вчасно передбачити, що за ними майбутнє. 1979 рік - будівництво Теджонского заводу з виробництва радіальних шин.   З початку 80-х років шини Ханкук поступово завойовують нові ринки збуту в Америці і в Європі. Теджонскій завод - один з найпродуктивніших шинних заводів в світі. Розробляється логістика, розвивається дистриб'юторська мережа, ростуть виробничі потужності та обсяги продажів.   Виникає необхідність у створенні дослідного центру, побудованого в Теджон. Поступово приходить світове визнання. Продукція отримує сертифікати на всі розміри радіальних шин.   У 1985 році був відзначений будівництвом першого корейського полігону для випробування шин.   Один з перших контрактів на поставку первинної комплектації шин був укладений з відомим виробником автомобілів, компанією Volkswagen.   для вивчення технічних можливостей, підвищення конкурентоспроможності власної продукції було прийнято рішення відкрити центри в США, Європі , Китаї. Крім цього в Китаї був побудований завод радіальних шин Hankook.   Початок XXI століття стало поштовхом для підвищення попиту продукції в країни, що розвиваються. Була розширена виробнича і дистриб'юторська база. Будується новий завод в Угорщині, виростає новий дистриб'юторський центр.   Прагнення забезпечити величезну кількість водіїв своїми шинами послужило поштовхом до появи слогану компанії « Рушійна сила » ;. Прийшов час приділити увагу іміджу компанії. Налагоджуються відносини з найвідомішими автомобільними гігантами світу. Ханкук починає виступати спонсором в автомобільному спорті.   Авторитетне видання « Modern Tire Dealer » в 2007 році назвало торгову марку Hankook сьомий по виробництву і продажу шин. На наступний рік за договором первинна комплектація шин стала проводитися на Audi.   Урочисте святкування 70-річчя Ханкук зазначив новим будівництвом в Індонезії і в Китаї. У 2011 році в Німеччині було підписано угоду про співпрацю з DTM (німецької серією гоночних кузовних автомобілів).   За останнє десятиліття було відкрито представництво в Індонезії, оголошено про початок будівництва нових дослідницьких центрів, заводу в США. Ханкук починає постачати шини для BMW, Mercedes-Benz.