Розвиток продажів шин в інтернет-магазинах

Розвиток продажів шин в інтернет-магазинах

29.04.2014

В останні роки продажу товарів через інтернет-магазини стрімко збільшуються. Це стосується всіх груп товарів, зокрема літніх і зимових шин. Покупці все частіше звертають увагу на сервіс, що надається, і ціна, на сьогоднішній момент, потроху відходить на другий план. Для покупців все більше має значення, щоб ціна на шини зазначена на сайті інтернет магазину була « в ринку » ;, а доставка була здійснена в обумовлені терміни і зручним для покупця способом. Те безліч інтернет магазинів, які декларують дуже низькі ціни на скати, але які не в змозі їх доставити, бо їх немає (а швидше за все ніколи і не було), поступово відходять. Покупець має право вимагати і одержувати за свої гроші якісний сервіс і правдиву інформацію.Однім з негативних чинників, що впливають на розвиток продажів якісних « офіційних » автошин в інтернеті, є поставки так званих « сірих » шин. У сегменті шин для легкових та легковантажних автомобілів їх частка досить велика, і від цього нікуди не дітися – на сьогоднішній день це наші реалії. Дуже часто, коли покупець збирається купити шини, він не замислюється над тим, яким воно « сіра » або « біла » ;. Однак від цього може залежати безпека руху, так як, наприклад зимові шини, вироблені для Європи і потрапляють дуже часто в Україні « сірими » поставками, відрізняються від зимових покришок, вироблених для так званих « країн СНД » не тільки за ціною, але і за своїм складом. Відомі виробники (Bridgestone, Michelin, GoodYear, Kumho та ін.) Для зимових шин, використовуваних в різних кліматичних зонах, розробляють різні моделі з унікальним складом гумової суміші, які будуть найбільш продуктивними в обраних условіях.В гонитві за « кращою ціновою пропозицією » невеликі інтернет магазини дуже часто невибагливі у виборі товару для своїх « полиць » і не завжди інформують покупця про ті проблеми, з якими він може зіткнутися при покупці шин. Відповідальність за вибір та використання літніх або зимових шин покладається на кліента.Но з розвитком інтернет ринку ситуація починає змінюватися на краще. Офіційні постачальники шин в Україну не могли залишити без уваги цей канал продажів і починають створювати свої інтернет магазини. Пропозиція автогуми на таких сайтах супроводжується додатковими послугами та сервісом, який недоступний невеликим інтернет – торговцам.Помімо актуальних цін, великі компанії за рахунок правильно відбудованих бізнес-процесів (таких як ефективна робота ланцюга поставок, логістики, власного складу, розвиненою торговельної мережі, власних СТО та ін.) можуть запропонувати додатковий сервіс: від консультації фахівців з вибору найбільш підходящих шин і записи в режимі on-line на шиномонтаж, до щомісячного супроводу і гарантії. Купити шини в такому інтернет магазині і отримати додаткові послуги стає набагато зручніше покупцеві, ніж в гонитві за уявної вигодою зіткнутися з недоброчесних продавцом.Так, наприклад, компанія « Технооптторг-Трейд » (Офіційний постачальник в Україну автогуми Bridgestone, Kumho, Cordiant, Viking і ін) справила об'єднання своїх торгових мереж і сервісних станцій « Технооптторг » ;, « Твоя шина » і « CAMION TYRES » в єдиний інтернет ресурс « ProКолесо » ;. Це дозволяє інтернет-магазину &​​laquo; ProКолесо » давати своїм клієнтам можливість купити легкові шини і встановити їх на професійному сервісі в торгових центрах « Твоя шина » і « CAMION TYRES » в Києві, Дніпропетровську, Львові, Черкасах, Тернополі та ін. В тих містах, де « Твоя шина » і « CAMION TYRES » не мають своїх СТО, налагоджується партнерська торговельна мережа. Партнери мережі « Твоя шина » працюють в Житомирі, Хусті, Дніпродзержинську, Херсоні, Кривому Розі та др.Сегодня непрофесійні інтернет магазини кидають тінь на магазини великих компаній, які вкладають великі гроші в формування попиту і забезпечення доступності товару. Але, хоча ціни офіціалів все ще трохи вище, довгострокові переваги і гарантії на товар залучають до них все більше кліентов.Дальнейшее розвиток інтернет продажів в сегменті легкових та легковантажних шин можливо в основному за рахунок існуючих великих гравців. Всі великі постачальники шин і шинні торгові мережі   вже включилися в on-line гонку. У найближчій перспективі вони будуть контролювати до 90% шинного інтернет ринку, а жорстка конкуренція за покупця призведе до появи нових послуг і оптимізації цінових пропозицій, що в кінцевому підсумку тільки на користь кінцевого споживача, який зможе купити автопокришки з максимальним комфортом.