Michelin прагне подвоїти випуск бюджетних шин

Michelin прагне подвоїти випуск бюджетних шин

04.12.2014

Група Michelin планує практично вдвічі збільшити частку бюджетних шин у своєму міжнародному збуті, щоб протидіяти зростанню китайського шинного експорту в Європі та США. Про це заявив головний виконавчий директор Michelin Жан-Домінік Сенар (Jean-Dominique Senard).«На сьогоднішній день частка такої гуми в загальному обсязі продажу становить 15-20%, - заявив Сенар під час нещодавнього форуму Challenge Bibendum в Ченду. - І за найближчі п'ять-десять років ця частка повинна збільшитися до 25-30% ».У Європі Michelin випускає продукцію «початкового» рівня під брендами Tigar, Kormoran і Riken на своєму заводі Tigar Tyres в Піроті, Сербія, і продає їх по всій Європі, в Росії та на Близькому Сході.За даними LMC Auto, на китайську продукцію зараз припадає майже половина всіх покришок, що імпортуються в Європу. Зростання експорту китайських автошин в Північній Америці є, на думку Сенара, «цілком величезним», і «цей експорт, як правило, впливає на структуру цін у шинному бізнесі».Ключовою причиною подібного зростання є те, що китайська гума поліпшила свою якість, заявив Роб Сіммонс (Rob Simmons), голова з досліджень каучукового і шинного ринку LMC Auto. Китайським брендам пішло на користь використання в Європі маркувань шин, в якій перераховані вимоги до гальмування на мокрій дорозі, опору коченню і рівню шуму.«Китайські шини оцінюються вище, особливо щодо опору коченню, що добре позначається на паливній економічності, - заявив він в інтерв'ю виданню Automotive News Europe. - Історично склалося так, що шини в Європі мають хороше зчеплення на мокрій дорозі, але при цьому вони не такі хороші в тому, що стосується опору коченню».Компанія Michelin недавно почала випуск бюджетних автопокришок бренду Warrior в Китаї на спільному підприємстві, яким вона володіє разом з місцевим виробником Double Coin Holdings. Однак компанія не має планів з експорту китайських шин за межі азіатського ринку.«У нас немає мети зробити Китай центром експорту», - заявив в інтерв'ю Automotive News Europe Флоран Менего (Florent Menegaux), директор Michelin з продажу легкових і комерційних шин. Компанія також не зацікавлена в тому, щоб стати лідером в ринковому сегменті найдешевших шин, зазначив Сенар, додавши, що всі шини, що випускаються Michelin, «мають базові характеристики, необхідні для гарантії безпеки».Роб Сіммонс розповів, що європейські виробники стикаються з сильною конкуренцією з боку південнокорейських брендів, що випускають свою продукцію в Східній Європі. Ці компанії отримують підтримку з боку влади регіону, так як створюють робочі місця і сприяють пожвавленню економіки. Так, у березні Єврокомісія анонсувала, що виділяє 80 млн. $ регіональних інвестицій корейському виробнику шин Hankook Tire, який збирається будувати свій другий завод в Угорщині.Як прогнозує Сіммонс, інновації допоможуть виробникам автошин преміум-класу утримати лідируюче положення на ринку.В кінці наступного року Michelin випустить на ринок покришки, створені за технологією Self-Seal, які здатні «ремонтувати» проколи шириною до 6 мм. Нова технологія буде доступна для всіх легкових та легковантажних автопокришок преміум-класу бренду Michelin.