Новий рейтинг кращих виробників шин

Новий рейтинг кращих виробників шин

14.06.2015

Видання Tyres & Accessories опублікувало свій щорічний рейтинг світових виробників шин, складений на основі даних  операційного та чистого прибутків.У верхній половині списку збереглася стабільність, і компанії на перших дев'яти місцях рейтингу зберегли своє становище, досягнуте в 2013 році. Всі помітні зміни припали на другу половину списку, що відповідає спостережуваній останні кілька років тенденції.Список виглядає наступним чином:    Bridgestone (21,300 млрд. євро)    Michelin (19,161 млрд. євро)    Goodyear (14,939 млрд. євро)    Continental (9,784 млрд. євро)    Pirelli (6,007 млрд. євро)    Hankook (5,041 млрд. євро)    Sumitomo (5,035 млрд. євро)    Yokohama (3,426 млрд. євро)    Maxxis (3,358 млрд. євро)    Cooper (2,821 млрд. євро)    Giti Tire (дані не представлені)    Hangzhou Zhongce (2,683 млрд. євро)    Kumho (2,556 млрд. євро)    Triangle (2,322 млрд. євро)    Toyo Tyres (2,149 млрд. євро)    Apollo (дані не представлені)    MRF (дані не представлені)    Titan (1,156 млрд. євро)    Nokian (1,389 млрд. євро)    LingLong (1,354 млрд. євро)    Nexen (дані не представлені)    Sailun Tires (1,177 млрд. євро)    Xingyuan Group (1,139 млрд. євро)    JK Tire (дані не представлені)    Aeolus Tyres (дані не представлені)    Double Coin (1,079 млрд. євро)    CEAT (дані не представлені)    Guizhou Tyre (дані не представлені)    Brisa (598 млн. евро)    Trelleborg (443 млн. евро)    CGS Tyres (385 млн. евро)    Nankang (дані не представлені)Що стосується можливих змін в майбутньому, навіть якщо враховувати сумарні показники Pirelli, Aeolus та інших виробників шин, що знаходяться «під крилом» корпорації ChemChina, італійський виробник, за оцінками аналітиків, залишиться на тому ж п'ятому місці, лише збільшивши відрив від швидко зростаючої компанії Hankook, що займає зараз шосте місце. Однак якщо взяти до уваги можливе розділення бізнесу Pirelli з виробництва легкових і вантажних шин на дві гілки (вантажні шини, можливо, перейдуть під бренд Aeolus), то Pirelli, хоча і знизить свої показники, знову збереже п'яте місце, а Еол зможе піднятися приблизно до 20 місця в рейтингу провідних світових виробників шин.Ще одна цікава комбінація, на думку аналітиків ринку, пов'язана з можливим розширенням співпраці між Yokohama і Kumho, яке дозволить їм збільшити товарообіг до 6 млрд. євро і піднятися вище в таблиці лідерів ринку.На даний момент, втім, всі зміни в першій десятці припали на компанію Купер, яка змогла піднятися на три місця.Що стосується китайських фірм, Maxxis вдалося зберегти дев'яте місце, в той час як Giti і ZC Rubber після декількох років зростання впали на одинадцяту і дванадцяте місце відповідно. Triangle вдалося піднятися на одну сходинку і зайняти 14 місце.Хоча курси валют і грають велику роль у світовому бізнесі, факт полягає в тому, що, судячи з усього, китайські шинні компанії не будуть найближчим часом зростати колишніми темпами через перенасичення внутрішнього ринку країни. За даними китайської промисловості, велика частина з приблизно трьохсот виробників шин країни працюють на 70% потужностей (і саме цей факт став поштовхом до розширення співробітництва між Kumho і Yokohama).Таким чином, відзначають експерти, навряд чи в найближчі два-три роки в списку провідних світових виробників шин відбудуться помітні зміни.