Тепла осінь негативно вплинула на продаж зимових шин Michelin

Тепла осінь негативно вплинула на продаж зимових шин Michelin

23.11.2014

На думку аналітиків Michelin, через теплу погоду в жовтні продаж зимових шин на ринку Європи опинився на невисокому рівні.За даними, представленим компанією, продажі легкових та легковантажних покришок на вторинному ринку Європи (включаючи Росію і Туреччину) зменшилися на 7% порівняно з минулим роком. Це падіння не відбилося на ринку OE-гуми, де було відзначено збільшення продажів легкових автошин на 3%. В цілому з початку року по 31 жовтня ринок первинної комплектації і ринок змінних колес продемонстрували зростання на 4% і 2% відповідно.У Північній Америці продаж автопокришок для первинного встановлення скоротився на 1%, а продаж змінних, навпаки, зросли на 4%. З початку року зростання ринків склало 4% і 6% відповідно.Схожа ситуація спостерігалася в Бразилії, де продаж легкових покришок первинної комплектації впав на 10%, а показники ринку змінних зросли на 8%. При цьому за період з початку року по кінець жовтня продажу шин первинної комплектації скоротилися на 17%, а продажі на вторинному ринку виросли на 7%.В Китаї впевнене зростання продемонстрували обидва ринки: попит на покришки первинної комплектації збільшився на 7%, на змінні  - на 14%. З початку року зростання склало 9% і 8% відповідно.Після зниження на 3% в липні-серпні, європейський ринок змінної вантажної гуми в жовтні залишився на стабільному рівні. При цьому, згідно Michelin, на ринку вантажних і автобусних OE-колес спостерігалося різке зниження, що досягло 13%. З початку 2014 р. європейський ринок первинної комплектації знизився на 8% порівняно з аналогічним періодом минулого року, а ринок змінних продемонстрував підйом на 3%.У Північній Америці в сегменті вантажних шин первинної комплектації було відзначено зростання на 23%, в сегменті змінних - на 5%. З початку року під кінець жовтня зростання продажу  первинної комплектації досяг 14%, а продаж змінної гуми зросли на 10%.У Бразилії за жовтень продаж вантажних та автобусних колес для автовиробників помітно знизиливя на 43%, а продажі змінних  скоротилися на 4%. З початку року скорочення активності в сегменті первинної комплектації склало 21%, а ринок змінних показав нульове зростання.