Завод Continental в Румунії буде випускати шини тільки преміум-класу

Завод Continental в Румунії буде випускати шини тільки преміум-класу

09.10.2015

Один з найсучасніших заводів Continental переорієнтується на вищий сегмент ринку, заявив новий генеральний директор підприємства Сорін Самонід47-річний Сорін Самонід (Сорін Samonid) цього року повернувся до Румунії після двох років роботи на заводі Continental в американському штаті Іллінойс і 1 серпня набув посаду генерального директора місцевого відділення компанії. Основними його цілями на новому посту буде розвиток бізнесу, збільшення асортименту і наймання молодих фахівців.«Повернувшись з Америки, ми виявили, що на заводі активно реалізується цілий ряд нових проектів. В даний час ми зосереджені на випуску шин класу High Performance для преміальних автомобілів, а також пошуку нових молодих спеціалістів, особливо для інженерних і виробничих відділень», - зазначив пан Самонід, додавши, що завод, розташований в місті Тімішоара, вже уклав контракт на поставку шин класу UHP для компанії Jaguar.Компанія володіє 24 заводами та науково-дослідними центрами по всьому світу, але румунське виробництво, за словами пана Самоніда, є одним з найсучасніших і важливих для концерну. «З самого початку наше підприємство постійно розвивалося, і в даний час ми третій за обсягом виробництва після заводів в Чехії та Португалії, - заявив він. - Можу з упевненістю сказати, що ми використовуємо найсучасніші виробничі процеси в плані як автоматизації та ергономіки, так і охорони навколишнього середовища».Цього року Continental інвестувала 10,5 мільйона євро в модифікацію системи запобігання поширенню запахів на прилеглій до заводу території. Самонід каже, що завод в Тімішоарі - єдиний комплекс Континенталь, де використовується технологія «холодної плазми», яка перетворює радикали в повітрі в кисень і воду.У Тімішоарі проводяться тільки легкові шини (діаметром 13-20 дюймів), а потужність заводу становить 16 мільйонів шин на рік. З моменту відкриття до серпня цього року на підприємстві було виготовлено більше 150 000 000 шин. «Ми поставляємо шини і на експорт, і на внутрішній ринок, - розповідає пан Самонід. - Шини продаються кінцевим користувачам, а також поставляються на складальні лінії автовиробників. На експорт йде близько 80% продукції, і наша географія збуту має глобальний характер, тобто ми поставляємо шини на всі світові ринки. У Румунії нашими ключовими партнерами є Dacia, Renault і Ford».Румунський завод Continental випускає спеціалізовані шини для електромобілів, таких як Renault Twizy. «У електрокарів немає шуму двигуна, і шини теж повинні бути безшумними, оскільки цей параметр дуже важливий для тих, хто купує подібні автомобілі. Тому ми створили шини з особливими дизайном і профілем, - пояснює пан Самонід. - Ще однією проблемою є опір коченню, яке призводить до прискореного виснаження заряду акумулятора. Виробникам необхідно, щоб наші шини мали дуже низьким опором коченню, оскільки таким чином їх машини отримають більш високий запас ходу ».За словами пана Самоніда, автокомпанії зараз прагнуть відмовитися від запасних коліс, щоб заощадити корисний простір. «Ми виробляємо шини, які здатні продовжувати рух у разі проколу, - зазначив він. - Це так звані спущеному, які завдяки своїй конструкції можуть в спущеному стані дозволити доїхати до найближчого сервісу на швидкості до 80 км/год».Самонід закінчив Політехнічний університет Тімішоари, а свою кар'єру у компанії розпочав у 2000 році, коли компанія відкрила завод в Румунії. З 2013 року до останнього часу обіймав посаду виробничого директора заводу в Маунт-Верноні (США).Своє представництво в Тімішоарі створили в 1998 році, а перша шина місцевого виробництва була випущена 20 жовтня 2000 року.