Cooper завершила проект по гранту американського міністерства енергетики

Cooper завершила проект по гранту американського міністерства енергетики

11.05.2015

Грант був виділений Cooper на розробку легкових шин, які можуть знизити витрату палива як мінімум на 3%. При цьому нові автошини повинні були стати як мінімум на 20% легше, але без шкоди для інших технічних характеристик. У підсумку представники компанії заявили, що результати перевершили намічені цілі, і ефективність споживання палива була покращена в середньому на 5,5%, а вага концепт-шин на 23-37% менше, ніж у звичайних покришок. Робота над проектом, який розпочався три роки тому, була проведена в технічних центрах Cooper, які обидва розташовані в Фіндлі (Огайо, США).«У технічному плані виклики були дуже істотними, але робота дуже багато чого нам дала, оскільки ми займалися підвищенням характеристик та екологічності автомобільної гуми, - зазначив Чак Юркович (Chuck Yurkovich), старший віце-президент Cooper з наукових досліджень. - Виконати завдання по зниженню витрати палива як мінімум на 3% вдалося завдяки зменшенню опору коченню покришок більш ніж на 30%. Зниження ваги на 20% зажадало від нас створити продукт, який на 5-6 фунтів (2,3-2,7 кг) легше звичайних шин вагою 26 фунтів (12 кг). І все це було досягнуто без шкоди для їздових характеристик і міцності гуми».Він  також додав, що «наш інноваційний підхід полягав у тому, що ми розробили нові енергоефективний малюнок і профіль шин, а також ультралегку конструкцію». «У рамках проекту ми використовували матеріали, які зазвичай не застосовуються у шинному виробництві», - додав він. - У загальній складності на першому етапі проекту ми розробили і випробували шість нових технологій. Ми також оцінили їх комплексний вплив, об'єднавши всі рішення в одній концепт-шині на другому етапі. Поєднання всіх цих інновацій дозволило нам досягти результатів, що перевершують амбітні цілі програми. Ми дуже пишаємося досягненнями своєї команди ».Під час роботи Cooper вже встигла впровадити нову технологію моделювання в процес розробок нових шин і зараз оцінює придатність нової гумової суміші, що відрізняється підвищеними міцністю и енергоефективністю, яка в майбутньому може почати використовуватися у виробництві шин для вторинного ринку і сектора первинної комплектації. «Хоча нам ще належить всебічно оцінити комерційну доцільність застосування цих нових технологій, ми безумовно досягли великого прогресу в створенні інновацій, які потенційно здатні принести вигоду споживачам», - сказав пан Юркович.