Увага! Під час воєнного стану “Проколесо” працює в обмеженому режимі. Деталі за посиланням
16 актуальних літніх моделей розміру 215/55 R17 для компактних позашляховиків та автомобілів нижчого середнього класу пройшли випробування ADAC на 2024 рік. Загальний баланс позитивний, але деякі шини мають незначні недоліки. Детальний аналіз допоможе вам зробити правильний вибір.
На цей раз використовувалися нові критерії оцінки: безпека водіння та екологічний баланс.
Найважливішим критерієм тесту ADAC є безпека водіння (70%). Цей критерій включає в себе:
Гальмування на сухій та мокрій дорозі.
Зчеплення на сухій та мокрій дорозі.
Стійкість до аквапланування.
Другим за важливістю критерієм є екологічний баланс (30%). Цей критерій включає в себе:
Знос шини.
Витрата палива.
Шум.
Вага шини.
Вміст забруднюючих речовин.
Наявність сертифікату виробника.
За результатами лідери тесту: Continental, Michelin та Kumho
3 шини отримали оцінку «Добре».
12 шин отримали оцінку «ЗАДОВІЛЬНО».
1 шина отримала оцінку «НЕЗАДОВІЛЬНО».
Важливо розуміти, що немає шин з поганою оцінкою. Деталі тесту допоможуть вам вибрати шини, які відповідають вашим потребам.
Три шини, які отримали оцінку «добре» в тесті ADAC 2024 року, це: Continental PremiumContact 7, Michelin Primacy 4+, Kumho Ecsta HS52
Всі три моделі збалансовані за своїми характеристиками, рекомендуються до використання без будь-яких обмежень та мають свої індивідуальні особливості.
Найкраща в категорії безпеки водіння (оцінка 1,7).
Високий пробіг.
Низький знос.
Найкраща з точки зору екологічності.
Низький знос.
Компроміс між безпекою та екологічністю.
Високий пробіг.
Задовільний результат з точки зору екологічності.
Другу групу шин у тесті ADAC 2024 року складають моделі, які отримали оцінку 2,6. Всі ці шини мають загальну оцінку «Добре», але відрізняються певними особливостями.
Вони лише трохи не дотягують до гарної загальної оцінки.
Debica Presto UHP 2, Dunlop Sport Maxx RT2 та Fulda SportControl 2: дещо гірші за показниками безпеки водіння на мокрій дорозі та не можуть компенсувати це кращим екологічним рейтингом.
Виділяється Bridgestone Turanza 6, модель яка нещодавно з'явився на ринку. Вона не отримала хорошої оцінки з безпеки водіння через слабкі показники на сухій та мокрій дорозі. Але завдяки гарній екологічності все ж таки займає непогані позиції в рейтингу.
Шини, які отримали оцінку "Задовільно": Hankook Ventus Prime4, Goodyear EfficientGrip Performance 2, Falken Ziex ZE 310 EcoRun.
Hankook і Goodyear - мають кращий екологічний баланс, але мають і недоліки на мокрій (Hankook) або сухій (Goodyear) дорозі.
Falken має недоліки на сухих дорогах та є найважчою шиною в тесті, що негативно впливає на екологічний баланс.
Інші шини в цій групі не досягають хороших результатів ні за безпекою водіння, ні за екологічністю та мають недоліки на сухій (Nexen N'Fera Primus, Sailun Atrezzo ZSR2, Semperit Speed-Life 3, Linglong Sport Master) або мокрій (Goodride Solmax 1) дорозі.
Vredestein Ultrac показала себе не з найкращого боку в цій категорії. Але не варто думати, що вона небезпечна: на сухій і мокрій дорозі вона має добру керованість.
Низьку оцінку шина отримала через свій вплив на довкілля, а точніше, через швидке зношування.
Vredestein Ultrac залишає найбільше гумової крихти на дорогах. За результатами випробувань його пробіг складає всього 27 200 кілометрів.
Для порівняння: найбільш зносостійка шина в тесті, Kumho Ecsta, здатна проїхати 69 300 кілометрів.
Тим не менш, Vredestein Ultrac може стати гарним вибором для водіїв, які їздять мало, та швидке зношування не стане серйозною проблемою.