ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК
Графік роботи: Пн.-Сб. з 9-00 до 20-00
Нд. з 09-00 до 18-00

Повернення товару при замовленні через інтернет-магазин

При придбанні товару належної якості клієнт може провести обмін на аналогічний товар протягом 14 днів від дати оформлення замовлення. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, то клієнт може придбати будь-якої інший товар з відповідним перерахуванням вартості або повернути гроші в розмірі вартості товару, який був повернутий.

Умови і причини повернення товару належної якості:

  • Товар не відповідає вимогам клієнта - за формою, розміром, кольором або іншим характеристикам. У зв'язку з цим товар не може бути використаний клієнтом за призначенням.

  • Товар не був в експлуатації і був збережений його товарний вигляд.

При придбанні товару на складі компанії:

Повернення товару здійснюється клієнтом за місцем придбання з подальшим обміном на аналогічний / інший товар або поверненням грошей. Оформлення документів на повернення здійснюється на складі.

При придбанні товару на точці видачі (партнерський шиномонтаж):

Повернення товару здійснюється клієнтом за місцем придбання з подальшим обміном на аналогічний / інший товар або поверненням грошей. Повернення грошей клієнту виробляє точка видачі.

При отриманні товару у відділенні Нової пошти (накладений платіж):

Повернення товару здійснюється клієнтом за допомогою його відправки Новою поштою, дані для відправки надасть фахівець Інтернет - магазину. Після зворотного відправлення товару клієнт повинен повідомити номер декларації фахівця Інтернет - магазину. Вартість зворотної доставки товару оплачує клієнт. Після прибуття товару на склад компанії, клієнту повертаються гроші в повному розмірі. Під час заміни товару на аналогічний / інший товар, компанія виробляє повторну відправку, погодивши умови доставки і оплати з клієнтом.

При отриманні товару у відділенні Нової пошти (безготівковий розрахунок):

Повернення товару здійснюється клієнтом за допомогою його відправки Новою поштою, дані для відправки надасть фахівець Інтернет - магазину. Після зворотного відправлення товару клієнт повинен повідомити номер декларації фахівця Інтернет - магазину. Вартість зворотної доставки товару оплачує клієнт. Після прибуття товару на склад компанії, клієнту повертаються гроші в повному розмірі. Під час заміни товару на аналогічний / інший товар виробляється відповідний перерахунок вартості. Тобто клієнт доплачує решту суми або отримує залишок суми в залежності від різниці в ціні. Після чого компанія виробляє повторну відправку товару.

Перелік документів для повернення грошей:

Клієнт - фізична особа:

  • Заява на повернення грошей. У заяві обов'язково повинні бути вказані паспортні дані клієнта, номер карти ПриватБанку для повернення грошей, причина повернення і підпис. Якщо повернення грошей здійснюється на карту іншого банку, то клієнту необхідно додатково надати реквізити цього банку.

  • Фото / скан-копія першої та другої сторінки паспорта.

  • Фото / скан-копія лицьової сторони банківської карти для виключення помилок в номері карти.

  • Фото / скан-копія документа, що підтверджує оплату (при наявності).

Клієнт - юридична особа:

  •  Заява на повернення грошей на фірмовому бланку підприємства з зазначенням банківських реквізитів для повернення грошей, підписом і печаткою.

Повернення грошей здійснюється протягом 7 днів після отримання повернутого товару на складі компанії.

При виявленні заводського браку в процесі установки або експлуатації, клієнт може зробити повернення товару з подальшим обміном на аналогічний товар належної якості або поверненням грошей. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, то клієнт може придбати будь-якої інший товар з відповідним перерахуванням вартості.

Розгляд претензій на наявність заводського браку проводить відділ рекламацій компанії:

  • При задоволенні претензії - проводиться обмін товару або повернення грошей.

  • При відхиленні претензії - товар повертається клієнтові або утилізується (за бажанням клієнта).

При придбанні товару на складі компанії:

Повернення товару неналежної якості здійснюється клієнтом за місцем придбання. Оформлення документів на розгляд рекламації здійснюється на складі.

При придбанні товару на точці видачі (партнерський шиномонтаж):

Повернення товару неналежної якості здійснюється клієнтом за місцем придбання. Оформлення документів на розгляд рекламації проводиться точкою видачі.

При отриманні товару у відділенні Нової пошти:

Повернення товару здійснюється клієнтом за допомогою його відправки Новою поштою, інформацію по відправці надасть фахівець Інтернет - магазину. Перед поверненням товару неналежної якості необхідно надати фото товару на info@prokoleso.ua. Після зворотного відправлення товару клієнт повинен повідомити номер декларації фахівця Інтернет - магазину. Вартість зворотної доставки товару оплачує компанія.

Перелік документів для повернення товару - розгляд рекламації:

  • Претензія. Бланк претензії надається клієнту співробітником компанії.

Перелік документів для повернення грошей при задоволенні претензії:

Клієнт - фізична особа:

  • Заява на повернення грошей. У заяві обов'язково повинні бути вказані паспортні дані клієнта, номер карти ПриватБанку для повернення грошей, причина повернення і підпис. Якщо повернення грошей здійснюється на карту іншого банку, то клієнту необхідно додатково надати реквізити цього банку.

  • Фото або скан-копія першої та другої сторінки паспорта.

  • Фото або скан-копія лицьової сторони банківської карти для виключення помилок в номері карти.

  • Фото або скан-копія документа, що підтверджує оплату (при наявності).

Клієнт - юридична особа:

  • Заява на повернення грошей на фірмовому бланку підприємства з зазначенням банківських реквізитів для повернення грошей, підписом і печаткою.

Повернення грошей здійснюється протягом 7 днів після отримання повернутого товару на складі компанії.