Корейський бренд підбиває втрати та здобутки за минулий рік

Корейський бренд підбиває втрати та здобутки за минулий рік

01.04.2015

«Після двох важких років показники продажів знову почали зростати, - заявив директор з продажу та маркетингу Kumho в Італії та Греції Доменіко Мастроджакомо (Domenico Mastrogiacomo) - компнаія оговтується після кризи».Варто визнати, що зараз Kumho насправді виходить з дуже складного періоду своєї історії і готується до досягнення нових цілей. Компанія суттєво покращила коефіцієнт заборгованості, будівництво заводу в США ось-ось завершиться, а незабаром, як натякнув президент європейського відділення Кумхо Сан Гю Лі (Sang Kyu Lee), можуть початися і нові великі інвестиційні проекти.З 2015 року Кумхо має намір збільшити темпи свого розвитку в Європі, і за словами пана Мастроджакомо, очікуваний річний ріст продажів становить понад 16,3%. Хоча на європейському ринку все ще відчувається вплив кризи, а попит в сегменті зимової гуми виявився істотно нижчим за прогнози, керівництво компанії твердо має намір продовжувати посилювати позиції в Європі. Про це говорить і те, що компанія найняла декілька топ-менеджерів, які працюватимуть в європейському підрозділі. Тепер в команду корейського бренда входять, зокрема, Манфред Тайз (Manfred Theisen), що володіє великим досвідом роботи в автоспорті, і Андреас Вільднера (Andreas Wildner), відомий експерти по взаємодії з європейськими автовиробниками. В даний момент корейський виробник бере участь в семи формульних серіях, а також в гонках на витривалість. «У 2015 році ми будемо просто інвестувати в автоспорт, а в 2016-му проведемо масштабну атаку на цей сегмент», - пообіцяв пан Тайз, додавши, що гонки дозволяють залучати нову аудиторію і допомагають створювати технології, які потім переносяться у виробництво вуличних покришок.Пан Мастроджакомо розповів і про інші елементи стратегії Кумхо. Для завоювання європейського ринку були оновлені лінійки зимових, літніх і всесезонних шин, а також шин для позашляховиків. У сегменті зимових автошин були представлені такі новинки, як Kumho WinterCraft WP51, і крім того на ринок були випущені літні Kumho Ecsta PS91 класу UHP.Відділ маркетингу компанії в Німеччині розробив новий інструмент Eurotool, який дозволяє дилерам коригувати структуру цін за допомогою моніторингу асортименту конкурентів. Компанія також запустила програму Platinum Partner Programme, що включає в себе, зокрема, навчання дилерів.У майбутньому ще одним важливим аспектом має стати розвиток в сегменті OE європейського ринку. В даний момент компанія вже постачає шинами деякі моделі німецьких преміум-виробників, такі як BMW 2- і 3-Series або Volkswagen Polo. Про нові контрактах має бути оголошено в 2015 році. Андреас Вільднера озвучив у Мадриді дуже амбітну мету - до 2018 року Кумхо буде виробляти для сектора OE близько 10 мільйонів шин по всьому світу. Як би там не було, обов'язковою умовою для цього буде збільшення потужностей, і в Kumho заявили, що знають про те, що європейські автовиробники були б раді, якби компанія відкрила свій завод в Європі.