Goodyear почала використовувати силіку нового покоління

Goodyear почала використовувати силіку нового покоління

08.05.2015

Нову силіку вперше застосували у виробництві шин Goodyear EfficientGrip SUV, які цього місяця виходять на ринок Латинської Америки. Протягом наступного року шини з нового матеріалу з'являться і в інших регіонах світу.Над розробкою нового матеріалу Goodyear працювала разом з PPG Industries, з якою компанія вже більше десяти років вивчає ефект, що надає хімічно оброблена силіка на характеристики автомобільних шин. Мета співпраці в тому, щоб домогтися зниження опору коченню без негативних наслідків для зчеплення на мокрій поверхні. Нові Goodyear EfficientGrip SUV, крім поліпшеної силіки в гумовій суміші, володіють також новим малюнком протектора, який також дозволив знизити опір коченню, одночасно підвищивши зчеплення на мокрій дорозі.«Наші споживачі по всьому світу прагнуть купувати більш паливноефективніші покришки, але вони також хочуть мінімізувати типове погіршення інших характеристик, - зазначив Девід Цанціг (David Zanzig), директор глобального відділу вивчення нових матеріалів Goodyear. - Наші експерти в матеріалознавстві працюють в крос-функціональних командах, і разом з проектувальниками малюнка протектора і конструкції гуми, вони створили нове комплексне рішення для поліпшення характеристик покришок. Ми впевнені, що нова силіка зіграє ключову роль у задоволенні потреб наших споживачів».Ануп Джайн (Anup Jain), віце-президент відділення спеціалізованих покриттів і матеріалів PPG, зазначив, що компанія дуже рада додати компанії в зростаючий список виробників, що використовують нову силіку, яка буде пропонуватися за маркою Agilon. «Goodyear - дуже цінний партнер, який вже дуже давно задає тенденції в області розробки нових продуктів і технологій, - заявив він. - Ми раді, що допоможемо Goodyear поліпшити якість їх шин за рахунок використання розробок Agilon».Agilon - це хімічно модифікована колоїдна силіка, яка як заявляють в PPG, здатна в порівнянні з традиційними сумішами з вмістом силіки поліпшити паливну ефективність, зчеплення і зносостійкість на 5%. Крім цього, оскільки Agilon виготовляється за допомогою спільного осадження силіки та силана, шинним виробникам не потрібно самим здійснювати цей етап виробництва. Завдяки цьому збільшується ефективність виробництва, знижується використання енергії і практично усуваються викиди летючих органічних сполук при гумозмішуванні.Компанія PPG з 1930-х року стала одним з перших виробників синтетичної колоїдної кремнієвої сполуки, а в лютому цього року компанія оголосила про збільшення потужностей заводу в Делфзейлі (Нідерланди), що допоможе задовольнити зростаючий попит на силіку з боку Goodyear та інших шинних виробників.Варто відзначити, що компанія послідовно розширює використання силіки різних типів у виробництві гуми, і зовсім недавно отримання цього матеріалу із золи рисового лушпиння було визнано іспанським виданням Actualidad Economica однією з 100 кращих ідей 2014 року. Технологія посіла 7 місце в автомобільній галузі, і компанія стала єдиним шинним виробником, що потрапили в рейтинг.Як відзначають в компанії, речовина, отримана із золи рисового лушпиння, дозволяє не тільки знизити опір коченню, але підвищити зносостійкість шин. Ще однією екологічною перевагою є те, що оскільки зола використовується у виробництві, скорочується число відходів.«Хоча жоден з нових джерел сполук не в змозі задовольнити всю нашу потребу, кожен з них займає важливе місце в нашому списку використовуваної сировини і допомагає нам досягти мети по створенню більш екологічно чистих шин», - підкреслив пан Цанціг.