Іранські вчені зробили прорив в нанокомпозитах

Іранські вчені зробили прорив в нанокомпозитах

11.07.2015

Іранські дослідники працюють над тим, щоб знизити рівень зносу шин за рахунок нових нанотехнологійЗабезпечення низького опору коченню, високого зчеплення на мокрій поверхні і оптимальної зносостійкості є однією з найскладніших завдань, що стоять перед шинними розробниками. При зниженні опору коченню, як правило, знижується рівень зчеплення на мокрому покритті. Заміна техвуглецю частками силіки (діоксиду кремнію) дозволяє вирішити цю проблему.У статті на сайті Іранського ініціативної ради з нанотехнологій (INIC) говориться, що місцеві вчені здійснили новий дослідницький проект, спрямований на подальше поліпшення характеристик шин за рахунок вдосконалення гумової суміші. Мета проекту полягає у зміні взаємодії між полімерами і наповнювачем за допомогою модифікації поверхні наночастинок силіки. За словами вчених, нова методика дозволить поліпшити стійкість гуми до утворенню та росту тріщин.Вчені впевнені, що заміна комбінації техвуглецю і емульсійного бутадієнстирольного каучуку (E-SBR) на розчинний каучук (S-SBR) з модифікованою наносилікою може забезпечити оптимальний баланс між опором коченню і зчепленням на мокрій поверхні і в той же час зробити шини більш стійкими до зносу і утворення тріщин при динамічних навантаженнях.У заяві розробників говориться: «Компанії, які виробляють автомобільні або авіаційні шини, а також виробники будь-яких інших гумотехнічних виробів, що зазнають на собі динамічні навантаження, можуть скористатися результатами цього дослідження і поліпшити характеристики своєї продукції».