Goodyear представив Eagle F1 Asymmetric 3

Goodyear представив Eagle F1 Asymmetric 3

24.03.2016

Для презентації нових шин Eagle F1 Asymmetric 3 була обрана одна з складних трас – трек Нуволарі. А самі тести були доручені досвідченому гонщику Формули-1 Івану Капеллі. Для випробування було відібрано кілька автомобілів в академії водіння AMG торгової марки Mercedes, а саме: Mercedes A45 AMG, CLA 45 AMG. Потужність останнього авто, рівна 381 кінської сили, дозволила в повній мірі висвітлити гідність нових покришок від Goodyear. Бренд-менеджер компанії Goodyear Dunlop в Італії ПІЄРО Дженнарі перед початком випробувань зауважив, що нова модель лінійки Eagle на « генетичному рівні, закладеному в ДНК » , прагне до інновацій і здатна запропонувати автолюбителям продукт з прекрасними характеристиками. Для того   щоб краще ознайомитися з ними, можна було використовувати тест 2015 року, який повністю відображає високу продуктивність даної моделі. Але в компанії звикли завжди дивитися вперед. Процес розробок та інновацій відбувається безперервно. Тому Eagle F1 Asymmetric 3 здатна підвищувати свої характерістікі. В найближчі п'ять років можна прогнозувати розширення ринку високопродуктивних шин і зростання їх частки серед інших категорій покришок. У період до 2020 року ринок стандартних шин може зрости не більше, ніж на 1% в рік. Продуктивні шини не більше, ніж на 1,5% на рік, а покришки UHP – до 3%. Пояснюється це просто. Якщо, наприклад, кілька десятиліть тому той же Golf GTI комплектувався гумою з посадковим діаметром 13 дюймів, то зараз покришки первинної комплектації ростуть в діаметрі і в продуктивності. Зменшується вага авто, а значить, зростає попит на комфорт і безпеку транспортного засобу. Таким чином, вимоги до покришок змінюються. Тому повинні відбуватися відповідні зміни в експлуатаційних характерістіках. Новое покоління високопродуктивних шин має відрізнятися різноманіттям і здатністю чудово себе вести в різних погодних умовах. Повинні поєднуватися такі характеристики, як задоволення від водіння, опір коченню, гальмування, безпека та багато іншого. З цієї точки зору, нова модель Eagle F1 Asymmetric 3 значно перевершує свою попередницю. Новий малюнок протектора, технологія Активного гальмування (Active Braking), яка дозволяє збільшити пляма контакту і, відповідно, зчеплення з дорогою під час гальмування. Тим самим гальмівний шлях скоротиться. Це досягається також і використанням нової резіносмесі з клейовими смолами Grip Booster. Також в цій моделі була посилена конструкція. Це забезпечило кращу керованість, швидкість реагування на поворотах, рівномірний знос протектора і економію палива. У порівнянні з Asymmetric 2 поведінку на мокрому дорожньому полотні також було улучшено. Goodyear приділило увагу і порівняно свого продукту з найближчими конкурентами, серед яких знайомі моделі покришок Bridgestone Potenza S001, Michelin Pilot Sport 3, Continental Sport Contact 5.   Для цього було проведено випробування і взято середній показник у трьох моделей. Порівняння показало, що у Asymmetric 3 гальмівний шлях на мокрій дорозі на 2,6 метрів, а на сухий – на 1,3 метра менше середнього показника. Опір коченню покращено на 10,9%. Зносостійкість вище на 31% або на 11,5 тисяч кілометрів. Для проведення порівняльних тестів були залучені T? V S? D і Dekra. Високая продуктивність настільки очевидна, що не викликає сумнівів омологация шин протягом найближчих декількох років. Вже на даному етапі первинна комплектація з цією гумою затверджена на Mercedes-Benz для класу Е, Alfa Romeo Giulia, Camaro від Chevrolet, Jaguar для XF.