При придбанні товару належної якості клієнт може провести обмін на аналогічний товар протягом 14 днів від дати оформлення замовлення. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, то клієнт може придбати будь-якої інший товар з відповідним перерахуванням вартості або повернути гроші в розмірі вартості товару, який був повернутий.
Товар не відповідає вимогам клієнта - за формою, розміром, кольором або іншим характеристикам. У зв'язку з цим товар не може бути використаний клієнтом за призначенням.
Товар не був в експлуатації і був збережений його товарний вигляд.
При придбанні товару на складі компанії:
Повернення товару здійснюється клієнтом за місцем придбання з подальшим обміном на аналогічний / інший товар або поверненням грошей. Оформлення документів на повернення здійснюється на складі.
При придбанні товару на точці видачі (партнерський шиномонтаж):
Повернення товару здійснюється клієнтом за місцем придбання з подальшим обміном на аналогічний / інший товар або поверненням грошей. Повернення грошей клієнту виробляє точка видачі.
При отриманні товару у відділенні Нової пошти (накладений платіж):
Повернення товару здійснюється клієнтом за допомогою його відправки Новою поштою, дані для відправки надасть фахівець Інтернет - магазину. Після зворотного відправлення товару клієнт повинен повідомити номер декларації фахівця Інтернет - магазину. Вартість зворотної доставки товару оплачує клієнт. Після прибуття товару на склад компанії, клієнту повертаються гроші в повному розмірі. Під час заміни товару на аналогічний / інший товар, компанія виробляє повторну відправку, погодивши умови доставки і оплати з клієнтом.
При отриманні товару у відділенні Нової пошти (безготівковий розрахунок):
Повернення товару здійснюється клієнтом за допомогою його відправки Новою поштою, дані для відправки надасть фахівець Інтернет - магазину. Після зворотного відправлення товару клієнт повинен повідомити номер декларації фахівця Інтернет - магазину. Вартість зворотної доставки товару оплачує клієнт. Після прибуття товару на склад компанії, клієнту повертаються гроші в повному розмірі. Під час заміни товару на аналогічний / інший товар виробляється відповідний перерахунок вартості. Тобто клієнт доплачує решту суми або отримує залишок суми в залежності від різниці в ціні. Після чого компанія виробляє повторну відправку товару.
Клієнт - фізична особа:
Заява на повернення грошей. У заяві обов'язково повинні бути вказані паспортні дані клієнта, номер карти ПриватБанку для повернення грошей, причина повернення і підпис. Якщо повернення грошей здійснюється на карту іншого банку, то клієнту необхідно додатково надати реквізити цього банку.
Фото / скан-копія першої та другої сторінки паспорта.
Фото / скан-копія лицьової сторони банківської карти для виключення помилок в номері карти.
Фото / скан-копія документа, що підтверджує оплату (при наявності).
Клієнт - юридична особа:
Заява на повернення грошей на фірмовому бланку підприємства з зазначенням банківських реквізитів для повернення грошей, підписом і печаткою.
Повернення грошей здійснюється протягом 7 днів після отримання повернутого товару на складі компанії.
При виявленні заводського браку в процесі установки або експлуатації, клієнт може зробити повернення товару з подальшим обміном на аналогічний товар належної якості або поверненням грошей. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, то клієнт може придбати будь-якої інший товар з відповідним перерахуванням вартості.
Розгляд претензій на наявність заводського браку проводить відділ рекламацій компанії:
При задоволенні претензії - проводиться обмін товару або повернення грошей.
При відхиленні претензії - товар повертається клієнтові або утилізується (за бажанням клієнта).
При придбанні товару на складі компанії:
Повернення товару неналежної якості здійснюється клієнтом за місцем придбання. Оформлення документів на розгляд рекламації здійснюється на складі.
При придбанні товару на точці видачі (партнерський шиномонтаж):
Повернення товару неналежної якості здійснюється клієнтом за місцем придбання. Оформлення документів на розгляд рекламації проводиться точкою видачі.
При отриманні товару у відділенні Нової пошти:
Повернення товару здійснюється клієнтом за допомогою його відправки Новою поштою, інформацію по відправці надасть фахівець Інтернет - магазину. Перед поверненням товару неналежної якості необхідно надати фото товару на info@prokoleso.ua. Після зворотного відправлення товару клієнт повинен повідомити номер декларації фахівця Інтернет - магазину. Вартість зворотної доставки товару оплачує компанія.
Клієнт - фізична особа:
Заява на повернення грошей. У заяві обов'язково повинні бути вказані паспортні дані клієнта, номер карти ПриватБанку для повернення грошей, причина повернення і підпис. Якщо повернення грошей здійснюється на карту іншого банку, то клієнту необхідно додатково надати реквізити цього банку.
Фото або скан-копія першої та другої сторінки паспорта.
Фото або скан-копія лицьової сторони банківської карти для виключення помилок в номері карти.
Фото або скан-копія документа, що підтверджує оплату (при наявності).
Клієнт - юридична особа:
Повернення грошей здійснюється протягом 7 днів після отримання повернутого товару на складі компанії.