УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ САЙТУ ТА ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

Цей Договір є публічним договором – офертою (пропозицією) юридичної особи – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНООПТТОРГ-ТРЕЙД» (надалі по тексту – «Продавець») з фізичною особою (яка володіє дієздатністю) або юридичною особою (надалі – «Покупець), що включає всі суттєві умови організації купівлі – продажу дистанційним способом (тобто через Інтернет – магазин). Відносини в сфері захисту прав споживачів регулюються Цивільним кодексом України, Законом «Про захист прав споживачів» та прийнятими відповідно до нього іншими законами та правовими актами України.

1. Терміни та визначення

1.1. «Товар» - автомобільні шини, диски.

1.2. Продавець - ТОВ «ТЕХНООПТТОРГ-ТРЕЙД» (Юридична адреса: 49106, м. Дніпро, вул. Камська, б.64 код ЄДРПОУ 31497076, ІПН 314970704650, IBAN: UA133052990000026002060763515, тел.: 0 800 303 163 email: info@prokoleso.ua)
1.3. Покупець - будь-яка фізична або юридична особа, яка акцептувала публічну оферту Продавця.
1.4. Інтернет-магазин - офіційний інтернет-магазин Продавця «Prokoleso», що знаходиться за посиланням https://prokoleso.ua/ua/ В рамках цього договору, поняття Інтернет-магазин і Магазин, є рівносильними і трактуються автентично, по контексту оферти.

1.5. Дистанційна торгівля – форма продажу товарів поза торговельними або офісними приміщеннями, за якої вибір товару та його замовлення не збігаються у часі з безпосереднім передаванням вибраного товару споживачеві.

1.6. Засоби дистанційного зв'язку – телекомунікаційні мережі, поштовий зв'язок, телебачення, інформаційні мережі, зокрема Інтернет, які можуть використовуватися для укладення договорів на відстані.

1.7. Договір – усний чи письмовий правочин між споживачем і продавцем про якість, терміни, ціну та інші умови, за яких реалізується продукція. Підтвердження вчинення усного правочину оформлюється квитанцією, товарним чи касовим чеком, квитком, талоном або іншими документами (далі – розрахунковий документ).

1.8. Договір, укладений на відстані - договір, укладений продавцем із споживачем за допомогою засобів дистанційного зв'язку;

1.9. Продаж товарів на замовлення – вид торгівлі, за якої споживач укладає договір купівлі-продажу товарів із продавцем на відстані за допомогою засобів дистанційного зв'язку або здійснює їх попереднє замовлення безпосередньо в продавця.

2. Предмет договору

2.1. Продавець зобов'язується передати у власність Покупцю Товар, а Покупець зобов'язується оплатити і прийняти Товар на умовах цього Договору.

2.2. Датою укладення Договору-оферти (акцептом оферти) та моментом повного й беззаперечного прийняття Покупцем умов Договору вважається подання усного/електронного запиту для замовлення Товару або поміщення вибраного Товару в Корзину Замовлень.

3. Момент укладення договору

3.1. Текст цього Договору є публічною офертою (відповідно до частини 2 статті 638 і ст. 641 Цивільного кодексу України).

3.2. Акцепт цієї оферти (договору) - оформлення Покупцем замовлення на Товар відповідно до умов цієї оферти. Покупець беззастережно приймає всі умови, що містяться в оферті в цілому (тобто в повному обсязі і без винятків).

3.3. Оформлення Покупцем замовлення на Товар робиться шляхом здійснення дій вказаних в розділі «Оплата і доставка».

3.4. Договір, що укладається на підставі прийняття (акцепту) Покупцем цієї оферти, є договором приєднання, до якого Покупець приєднується без яких-небудь виключень і/або обмовок.
3.5. Факт оформлення замовлення Покупцем є беззастережним фактом прийняття Покупцем умов цього Договору, у тому числі згодою Покупця на розсилку йому Продавцем SMS –повідомлень та/або листів на електрону пошту про статус його замовлення і опитувань для поліпшення якості обслуговування Покупців. Придбання товару в інтернет-магазині Продавця вважається підтвердженням факту укладення договору.

3.6. Покупець самостійно оформлює замовлення в Інтернет - магазині через «форму корзини» або подає заявку по телефону / електронній пошті. У «формі корзини» Покупець вказує П.І.П., адресу електронної пошти, контактний телефон та інше.

3.7 Після формування замовлення через «форму корзини» Продавець протягом 24 х годин (у робочі дні) повинен обробити замовлення: зарезервувати Товар в магазині, оформити його відправку в магазин/відділення служби доставки або повідомити Покупцю про неможливість виконання замовлення у зв’язку з відсутністю Товару. Якщо замовлення сформовано та направлено у вихідний або святковий день, строк для обробки починається з першого робочого дня.

Після формування замовлення через «форму корзини», якщо Покупець вказує необхідність підтвердження замовлення, то Продавець протягом 24-х годин повинен в телефонному режимі підтвердити наявність вибраного Товару, ціну, обумовити строки поставки або повідомити про неможливість виконання замовлення у зв’язку з відсутністю Товару.

4. Порядок оплати замовлення та повернення коштів

4.1. Покупець може оплатити замовлення наступними способами:

4.1.1. За допомогою платіжних карток Visa, Mastercard, інші.

4.1.2. За допомогою банківського переказу грошей на поточний рахунок Продавця, в т. ч. за допомогою Інтернет – банкінгу (Покупець оплачує замовлення протягом одного банківського дня з дати отримання рахунку в розмірі 100% передплати).

4.1.3. Накладеним платежем при отриманні замовлення в представництві служби доставки.

4.1.4. При готівковому розрахунку, оплата здійснюється в момент приймання-передачі Товару у точці видачі Продавця або у представництві служби доставки.

4.1.5. Якщо Покупець не з'явився для отримання Товару відповідно до замовлення: у точку видачі Продавця протягом 3-х робочих днів або в представництво служби доставки протягом 5-ти робочих днів, то Продавець має право продати даний Товар іншому покупцю.

4.2. У разі відмови Покупцем від придбаного Товару належної якості, або у разі перерахунку вартості нового товару під час обміну, кошти повертаються/враховуються з вирахуванням вартості доставки (послуг по обробці вантажу) за тарифом 198 грн. за одну легкову або легковантажну шину, за один диск для легкових або легковантажних авто.

5. Доставка товару

5.1. Способи, порядок і терміни доставки товару вказані на сайті в розділі "Оплата і доставка". Порядок і умови доставки замовленого товару обговорюються Покупцем з менеджером інтернет - магазина. Доставка Товару здійснюється відповідно до замовлення:

• Продавцем у представництва «Технооптторг-Трейд» та партнерські точки видачі, за рахунок Покупця.

• Продавцем у відділення служби доставки, за рахунок Покупця.

5.2. Самовивіз товару:

5.2.1. Продавець підтверджує резервування/прибуття Товару (якщо була доставка) згідно до замовлення шляхом SMS – повідомлення та/або листа на електронну пошту.

5.2.2. Покупець сплачує (при готівковій формі оплати) і отримує замовлення за місцем знаходження точок видачі Продавця. При безготівковій формі оплати Покупець зараховує кошти на розрахунковий рахунок, після чого Продавець додатково підтверджує факт зарахування оплати замовлення і погоджує з Покупцем дату самовивезення товару в телефонному режимі за місцем знаходження точки видачі Продавця.

5.2.3. Право власності і ризик втрати або ушкодження товару переходить до Покупця з моменту передачі товару Покупцеві або його представнику.

5.3. Доставка товару Перевізником:

5.3.1. Право власності і ризик втрати або ушкодження товару переходить від Продавця до Покупця або Перевізника з моменту передачі товару Перевізникові в місці виконання договору при підписанні Сторонами акту прийому товару (товарній накладній і/або транспортній накладній і/або товарно-транспортній накладній).

5.3.2. Зобов'язання по передачі товару Покупцеві вважається виконаним з моменту передачі товару Перевізникові.

5.4. Поставка Товару здійснюється після фактичної оплати Товару (по передоплаті), за виключенням обумовлених умов оплати накладеним платежем при отриманні Товару.

5.5. При поверненні Покупцем отриманого Товару зворотна доставка здійснюється за кошти Покупця.

6. Права та обов'язки сторін

6.1. Продавець зобов'язаний:

6.1.1. виконувати умови даного Договору;

6.1.2. передати Покупцю Товар відповідно до оформленого замовлення і умов даного Договору;
6.1.3. перевірити якісні і кількісні характеристики Товару під час його пакування на складі.
6.2. Продавець має право:

6.2.1. В односторонньому порядку призупинити надання послуг за цим Договором у випадку порушення Покупцем умов цього Договору.

6.2.2. Продавець залишає за собою право невиконання зобов’язань по Договору у випадку виникнення обставин непереборної сили або у випадку відсутнього в наявності Товару.
6.2.3. Змінювати цей Договір, Ціни на Товар і Тарифи на супутні послуги, способи і терміни оплати і доставки товару в односторонньому порядку, поміщаючи їх на сторінках інтернет-магазину, розташованого за посиланням: https://prokoleso.ua/ua/ Усі зміни набувають чинності негайно після публікації, і вважаються доведеними до відома Покупця з моменту такої публікації.
6.2.4 Без узгодження з Покупцем, передавати свої права і обов'язки по виконанню Договору третім особам.

6.2.5. Акцептуючи цю оферту, Покупець виражає згоду і дозволяє: ТОВ «ТЕХНООПТТОРГ-ТРЕЙД» (Юридична адреса: 49106, м. Дніпро, вул. Камська, б.64 код ЄДРПОУ 31497076, ІПН 314970704650, IBAN: UA133052990000026002060763515, тел.: 0 800 303 163 email: info@prokoleso.ua), (далі - Продавець) обробляти свої персональні дані, у тому числі прізвище, ім'я, по батькові, дату народження, стать, біометричні персональні дані, місце роботи і посада, поштова адреса; домашній, робочий, мобільний телефони, адреса електронної пошти, включаючи збір, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміна), використання, поширення (у тому числі передачу на території України і трансграничну передачу), знеособлення, блокування, знищення персональних даних, а також передачу їх контрагентам Продавця з метою подальшої обробки (включаючи збір, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміна), використання, поширення (у тому числі передачу на території України і трансграничну передачу)знеособлення, блокування, знищення персональних даних) для проведення досліджень, спрямованих на поліпшення якості послуг, для проведення маркетингових програм, статистичних досліджень, а також для просування послуг на ринку шляхом здійснення прямих контактів з Покупцем за допомогою різних засобів зв'язку, включаючи, але, не обмежуючись: поштова розсилка, електронна пошта, телефон, факсимільний зв'язок, мережа інтернет.

Покупець виражає згоду і дозволяє Продавцю і контрагентам Продавця обробляти персональні дані Покупця, за допомогою автоматизованих систем управління базами даних, а також інших програмних засобів, спеціально розроблених за дорученням Продавця. Робота з такими системами здійснюється по наказаному оператором алгоритму (збір, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення, використання, блокування, знищення). Використовувані способи обробки (включаючи, але, не обмежуючись) : автоматичне звіряння поштових кодів з базою кодів, автоматична перевірка написання назв вулиць, населених пунктів, автоматична перевірка дійсності VIN і державних реєстраційних знаків, уточнення даних з Покупцем шляхом телефонного, поштового зв'язку або за допомогою контакту через мережу Інтернет, сегментація бази за заданими критеріями. Покупець погоджується з тим, що, якщо це необхідно для реалізації цілей, вказаних в справжній оферті, його персональні дані, отримані Продавцем, можуть бути передані третім особам, яким Продавець може доручити обробку персональних даних Покупця на підставі договору, укладеного з такими особами, за умови дотримання вимог законодавства України про забезпечення такими третіми особами конфіденційності персональних даних і безпеки персональних даних при їх обробці.
При передачі вказаних даних Покупця Продавець попереджає осіб, які одержують персональні дані Покупця, про те, що ці дані є конфіденційними і можуть бути використані лише в цілях, для яких вони повідомлені, і вимагають від цих осіб дотримання цього правила. Покупець має право запросити у Продавця повну інформацію про свої персональні дані, їх обробку і використання, а також зажадати виключення або виправлення/доповнення невірних або неповних персональних даних, відправивши відповідний письмовий запит на ім'я Продавця на поштову адресу. Дана Покупцем згода на обробку його персональних даних є безстроковою і може бути відкликана за допомогою письмової заяви Покупця відіслану на поштову адресу Продавця.
6.2.6. Продавець має право резервувати на замовлення Покупця Товар (можливість відкласти товар на добу) з подальшим підтвердженням оплати, відправки/доставки.. Товар видаляється з Резерву унаслідок закінчення терміну Резерву.

6.2.7. Використати технологію "cookies". "Cookies" не містять конфіденційну інформацію і не передаються третім особам. Файли «cookies» містять невеликі фрагменти тексту і використовуються для зберігання інформації про роботу веб-браузерів. Вони дозволяють зберігати і отримувати ідентифікаційні відомості та іншу інформацію на комп'ютерах, телефонах і інших пристроях. Для цих же цілей використовуються інші технології, в тому числі дані, які зберігаються веб-браузерами або пристроями, ідентифікатори, пов'язані з пристроями, і інше програмне забезпечення. У цій політиці всі ці технології називаються файлами «cookies».

6.2.8. Отримувати інформацію про ip-адресу відвідувача Сайту prokoleso.ua. Ця інформація не використовується для встановлення особи відвідувача і не підлягає передачі третім особам.
6.2.9. Продавець має право направляти Покупцеві повідомлення рекламно-інформаційного характеру за допомогою e–mail і sms розсилок з інформацією про знижки, акції, нові надходження і тому подібне. Частота розсилок визначається Продавцем самостійно, в односторонньому порядку.

6.2.10. Продавець має право в односторонньому порядку відмінити Замовлення Покупця у разі порушення Покупцем строку оплати більш ніж на один банківський день.
6.3. Покупець зобов'язаний:

6.3.1. Своєчасно оплатити і отримати замовлення на умовах цього Договору;
6.3.2. При отриманні Товару, впевнитися у його цілісності та комплектності шляхом його огляду. У випадку виявлення пошкоджень та неповної комплектації – зафіксувати їх в акті, який разом із Покупцем повинен підписати співробітник служби доставки або Продавця.
6.4. Покупець має право:

6.4.1. оформити замовлення в Інтернет – магазині;

6.4.2. вимагати від Продавця виконання умов цього Договору.

7. Порядок приймання-передачі Товару та заміни Товару неналежної або належної якості

7.1. При отриманні Товару на складі служби доставки, в магазині Продавця, Покупець зобов'язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо пересвідчитися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектності. Отримання товару є підтвердженням того, що Покупець не має претензій к якості, зовнішньому вигляду, кількості та комплектності. Після отримання Замовлення претензій к кількості, комплектності та виду Товару не приймаються.
7.2. У випадку наявності хоча б одного з перерахованих недоліків, Покупець зобов'язаний зафіксувати його у складеному акті. Акт повинен бути підписаний Покупцем та співробітником служби доставки або Продавця. При можливості недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото – або відео зйомки.

Протягом 1 (одного) робочого дня Покупець зобов'язаний повідомити менеджера (представника Продавця відповідального за оформлення замовлення Товару) про виявлені недоліки та домовитися про заміну Товару, згідно інформації, розміщеної на сторінці за адресою https://prokoleso.ua/ua/vozvrat/

7.3. Сторони погодили, що у випадку недотримання обов'язкових вимог вказаної процедури, вважається, що Покупцем отриманий Товар у належному стані – без будь-яких механічних пошкоджень та у повній комплектності.

7.4. У разі вимоги Покупця про повернення Товару через його неналежну якість, він зобов’язаний передати такий Товар Продавцю для проведення експертизи. Така експертиза проводиться за рахунок Продавця. Якщо експертиза підтвердить, що Товар належної якості, витрати, що були понесені Продавцем на її проведення, покладаються на Покупця.
7.5. У випадках заміни неякісного Товару оплата послуг служби доставки здійснюється коштом Продавця.

7.6. Покупець (фізична особа) протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару належної якості має право повернути або обміняти його на аналогічний у Продавця, в якого він був придбаний, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням, за умови, що такий Товар не був у використанні та збережено його комплектність та упаковку. У такому випадку послуги перевізника та витрати, що пов’язані з оформленням замовлення оплачує Покупець. Повернення та обмін товару належної якості від Покупців юридичних осіб відбувається за угодою сторін.

7.7. У будь – якому випадку повернення Товару повинно відбуватися в оригінальній упаковці, в якій надійшов Товар.

8. Відповідальність Сторін

8.1. Сторони відповідають за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору в порядку, передбаченому цим Договором і чинним законодавством України.
8.2. Продавець не несе відповідальність за змінений виробником зовнішній вигляд Товару.
8.3. У разі, якщо Покупець заявляє про неналежну якість Товару, але відмовляється надати такий Товар для проведення експертизи та продовжує його утримувати, Продавець має право вимагати, а Покупець зобов’язаний сплатити у разі вимоги, грошове відшкодування у п‘ятикратному розмірі вартості такого Товару. При цьому ніяка компенсація Покупцю Продавцем не сплачується до моменту отримання Продавцем Товару, щодо якого Покупець заявляє претензії по якості.

8.4. У випадку обставин непереборної сили, сторони звільняються від виконання умов цього Договору. Під обставинами непереборної сили для цілей цього Договору розуміються події, що мають надзвичайний, невідворотний непередбачуваний характер, які виключають або об'єктивно перешкоджають виконанню цього Договору, настання яких Сторони не могли передбачити й запобігти розумними мірами.

8.5. Сторона, що посилається на дію обставин непереборної сили повинна протягом десяти календарних днів у письмовому вигляді за допомогою електронної пошти повідомити іншу сторону про настання таких обставин.

8.6. Якщо через дію обставин непереборної сили невиконання зобов'язань за цим Договором триває більше десяти місяців, кожна із Сторін має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це іншу Сторону.

8.7 Сторони докладають максимальних зусиль для вирішення будь-яких розбіжностей виключно шляхом переговорів.

9. Гарантійні зобов’язання

9.1. Гарантійні зобов’язання по автомобільним шинам та дискам:

9.1.1. Гарантійний строк на шини (строк, на протязі якого Виробник гарантує якість Товару) складає 3 років від дати виробництва.

Гарантійний строк експлуатації дисків - не менше, ніж гарантійний строк автотранспортного засобу, для якого вони призначаються.

9.1.2. Гарантія починає діяти з моменту передачі Товару Покупцю по накладній.
9.1.3. Продавець відповідає за недоліки Товару, які не могли бути виявлені при звичайному його прийманні (надалі – Дефектний Товар), якщо він не доведе, що вони виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування та/чи зберігання Товару, дій третіх осіб, випадку або непереборної сили. Строки і порядок встановлення Покупцем недоліків поставлених йому Товарів, які не могли бути виявлені при звичайному їх прийманні, і пред'явлення Продавцеві претензій у зв'язку з недоліками поставлених Товарів визначаються законодавством.

9.1.4. Шини мають використовуватися відповідно до сезону: зимові – не раніше 1 вересня, але не пізніше 30 квітня; літні – не раніше 1 березня, але не пізніше 31 жовтня.
9.1.5. В шинах має підтримуватися тиск не нижче визначеного виробником автомобіля, на якому вони встановлені.

9.1.6. Гарантійні зобов’язання не поширюються на:

9.1.6.1. шини, на яких відсутній повний серійний номер DOT, якщо інше не обумовлене окремою угодою;

9.1.6.2. шини та диски, умови експлуатації яких не відповідають рекомендаціям заводу-виробника (навантаження, швидкість, тиск, застосування та інш.);

9.1.6.3. шини та диски, які були ушкоджені зовнішніми факторами експлуатації (включаючи монтаж, демонтаж, технічний стан транспортного засобу, навмисне пошкодження та інш.);
9.1.6.4. незручності керування після більш ніж 20% нормального зносу початкової глибини протектору або внаслідок пошкодження, невірних регулювань транспортного засобу;
9.1.6.5. втрати часу, додаткові витрати та незручності, які пов’язані з неможливістю використання транспортного засобу;

9.1.6.6. шини та диски, які ушкоджені при невірному зберіганні, після того, як вони залишили склад Продавця;

9.1.6.7. шини та диски модифіковані будь яким додатковим матеріалом після того, як вони лишили склад Продавця. Витрати, пов’язані з використанням даних матеріалів (шинні герметики, фарбувачі, консерванти та інш.);

9.1.6.8. шини та диски, пошкодження стану яких є прямим результатом зміни їхньої структури – наприклад: ремонт, який був виконаний третьою стороною;

9.1.6.9. застосування камер в безкамерних шинах;

9.1.6.10. зауваження пов’язані зі зносом (швидкий знос/нерівномірний знос).

9.1.6.11. руйнування протектору для дорожніх шин;

9.1.6.12. гулі та вздуття на боковині шини після початку експлуатації.

9.1.6.13. втрати часу та незручності, пов’язані з простоюванням транспортного засобу

9.1.6.14. на лакофарбове покриття дисків.

9.1.6.15. інші недоліки, що виникли не з вини виробника.

9.1.7. Продавець не несе відповідальність за недоліки Товару, що виникли зокрема, але не виключено внаслідок:

9.1.7.1. шипування шин;

9.1.7.2. природного зношування шин;

9.1.7.3. неправильного монтажу шин на диску, неправильного монтажу диску;

9.1.7.4. неправильної або недбалої експлуатації шин, дисків;

9.1.7.5. ушкодження шин, дисків внаслідок аварії та/або нещасних випадків;

9.1.7.6. неправильного зберігання шин, дисків після його продажу (поставки);

9.1.7.7. якщо залишкова висота малюнку протектору шин становить менше 50% початкової

висоти малюнку протектора;

9.1.7.8. використання шин, дисків в екстремальних умовах (наприклад, в автомобільному спорті);
9.1.7.9. внесення будь-яких змін або виправлень в конструкцію та зовнішній вигляд шин, дисків або будь-який ремонт шин, дисків;

9.1.7.10. часткова або повна втрата лакофарбового покриття у випадках неправильного зберігання, механічного пошкодження, впливу різних хімікатів, миючих засобів, недбалої чистки коліс;

9.1.8. Підставою для виконання Продавцем гарантійних зобов’язань є надання Покупцем Продавцю заповненої рекламації згідно з формою Продавця та копії (копій) видаткових накладних та товарного чеку (у випадку оплати готівкою), які підтверджують поставку Дефектного Товару Покупцю.

9.1.9. Покупець зобов’язаний зберігати виявлений в рекламації Дефектний Товар до моменту повернення його Продавцю. Продавець протягом 10 днів з дати отримання рекламації від Покупця направляє свого повноважного представника у місце знаходження Дефектного Товару (виключно по території м. Дніпра). У випадку знаходження Товару не в межах м. Дніпро Покупець забезпечує доставку Товару службою доставки на узгоджену з Продавцем адресу. Покупець зобов’язаний пред’явити такий Дефектний Товар представнику Продавця за його першою вимогою. Представник Продавця проводить огляд Дефектного Товару з метою з’ясування причин виникнення недоліків. Представник Продавця може визнати оглянутий Дефектний Товар таким, на недоліки якого не розповсюджуються гарантійні зобов’язання Продавця. Результати огляду заносяться у відповідне поле рекламації представником Продавця.
9.1.10. В разі, якщо представником Продавця буде встановлено, що недолік Дефектного Товару виник не з вини виробника, Покупець має право направити такий Дефектний Товар на незалежну технічну експертизу, яка має здійснюватися підприємствами ( установами, організаціями), що мають відповідні повноваження (дозволи , ліцензії). Вартість вказаної експертизи не повинна перевищувати вартість шини більше ніж 30%.

- Оплачуватись Продавцем або відшкодовуватись Продавцем Покупцю ( у разі оплати експертизи Покупцем до її завершення) – якщо висновком експертизи буде встановлено, що недолік Дефектного товару виник з вини виробника.

- Оплачуватись Покупцем – якщо висновком експертизи буде встановлено, що недолік Дефектного Товару виник не з вини виробника.

9.1.11. У разі встановлення факту наявності в Дефектному Товарі істотних недоліків, які виникли з вини виробника, Продавець зобов’язаний замінити Дефектний Товар або відшкодувати його вартість протягом 30 (тридцяти) робочих днів, наступних за днем підписання Сторонами акту про повернення Дефектного Товару.

9.1.12. За винятком зобов’язань, зазначених в даному Договорі, ні за яких умов Продавець не відповідає за прямі і непрямі збитки, втрачений прибуток і інші збитки та нанесену шкоду Покупцю та/або третім особам, викликані неможливістю використання Дефектного Товару незалежно від характеру збитку/шкоди.

9.1.13. В разі відшкодування вартості Товару, останнє здійснюється пропорційно зносу (базується на основі залишкової глибини протектору) на момент рекламації. Визначення зносу здійснюється уповноваженою комісією Продавця.

9.1.14. Повернути і поміняти новий товар (диски або шини), куплені у нас, можна на підставі Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з моменту отримання товару. Товар не повинен мати механічних пошкоджень і не повинен носити сліди монтажу. Якщо повернення товару не пов'язане з гарантійним випадком, транспортні витрати оплачує Покупець.

10. Строк дії Договору та порядок його розірвання

10.1. Даний Договір набуває чинності з дати його укладення і діє до повного виконання зобов'язань Сторонами, за винятком випадків його дострокового розірвання.

10.2. Покупець має право розірвати цей Договір шляхом повідомлення Продавця про це протягом 24 годин з моменту направлення замовлення Продавцю. З моменту відправлення замовлення на адресу Покупця, Договір в односторонньому порядку розірваний бути не може.