Michelin продає свого Бібендума

Michelin продає свого Бібендума

03.03.2016

Michelin Man, більш відомий як Бібендум протягом 118 років існування в якості талісмана торгової марки, залишається все таким же доброзичливим, усміхненим добрягою. Правда, за минулі роки він перестав пити, став менше в обсягах, багато уваги приділяє екології та спорту. Напомнім, що талісман був створений в 1898 році відомим французьким ілюстратором О `Галопом. А в 2000 році суддівської міжнародною групою він був визнаний найкращим корпоративним талісманом. Сьогодні Michelin вирішила змінити імідж забавного Бібендума, посадивши його на двоповерховий трон з вантажних шин. Всі такий же привабливий і мобільний Michelin Man залишається найбільш упізнаваним талісманом. Увідеть його можна буде не тільки в салоні транспортних засобів, а й в офісах, будинках. Будь-який бажаючий має можливість придбати Бібентума розміром 19 і 43 см, в тому числі на клеїться основі на станціях техобслуговування.