Nexen Tire оголосив про нову кампанію «Purple Summit»

Nexen Tire оголосив про нову кампанію «Purple Summit»

09.03.2016

Світовий шинний виробник, компанія Nexen Tire почала нову рекламну кампанію в рамках розширення своєї глобальної діяльності і зміцнення відносин з діловими партнерами. Ідея даної програми належить новому генеральному директору Тревісу Кангу. Прискорити глобальні маркетингові заходи планується через « Purple Summit » ;, який стане новим символом продовження зміцнення ділового співробітництва і допоможе встановити міцні відносини з партнерами по бізнесу. Первая зустріч в рамках « фіолетового саміту » проходила в Манчестері з 4 по 6 березня. На ній були присутні більше 70 учасників, які мали можливість отримати повне уявлення Nexen Tire. Минуло ознайомлення з численними програмами. У період конференції, 5 березня, всі учасники отримали можливість побувати на стадіоні Etihad, подивитися футбольний матч Манчестер Сіті і Астон Вілли. Там же були виставлені рекламні матеріали, включаючи відомі шини.