ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК
Графік роботи: Пн.-Сб. з 9-00 до 20-00
Нд. з 09-00 до 18-00

Олівер Курт розповів про перспективи Reifen

28.05.2016

Увага всіх шинників прикута зараз до однієї з найпрестижніших виставок світу Reifen 2016, яка пройшла в Ессені в останній раз. Про саму виставку та про подальші перспективи розповів генеральний директор Messe Essen GmbH Олівер Курт. Виставка в Ессені завершила своє існування. Однак Reifen, тільки в іншому форматі, буде проводитися в подальшому. Ювілейна 30-а виставка пройде у Франкфурті з 11 по 15 вересня 2018 року, де буде проведена спільно з Automechanika. Как зазначив пан Курт, сама ідея поєднати два таких важливих заходу виникла давно. За своєю тематикою це близькі події. До того ж відвідувачі не раз висловлювали побажання об'єднати їх. Це пов'язано також з тим, що в останні роки тема обслуговування автомобіля стає в шинному світі більш популярною. З іншого боку, зростає значимість покришок для автомобільного сектора. Висновок напрошується сам – об'єднання. Більшість виробників і асоціацій згодні з тим, що необхідно поєднати післяпродажне обслуговування автомобілів з продажем гуми. Переваги видно в більш широкому діапазоні, нових цільових групах і додатковому полі для продаж. Однім з конкурентів виставки в Ессені вважається шоу в Кельні, яке має більше національне значення, ніж світове. Ті компанії, які підписали договори на участь в Кельні в серпні 2018 р зробили це ще, не знаючи, що з вересня 2018 р буде єдина об'єднана виставка у Франкфурті. Шинним виробникам майданчик Кельна в принципі мало цікава, так як у Франкфурті вони отримають больше. По словами Олівера Курта, всі національні і міжнародні компанії, які хочуть зробити прем'єру своєї продукції більш значущою і масштабної, безумовно, виберуть Франкфурт. Reifen і Automechanika – є важливим стимулом один для одного, як в секторі продажу шин, так і післяпродажному обслуговуванні автомобілей. Ето не просто об'єднання двох шоу, двох сегментів ринку. Раніше нічого подібного не било. Относітельно перспектив на майбутнє, найважливіше, що досягнуто згоди на 2018 рік про паралельному проведенні Reifen і Automechanika. Учітивая рекордну кількість відвідувачів на Reifen 2016, можна сміливо робити висновок про те, що інтерес і довіру до бренду Reifen росте. У той же час для багатьох людей стає очевидним, що ізольована виставка шинної промисловості – це вже вчорашній день. Потрібно дивитися в майбутнє. А в довгостроковій перспективі чисто шинний шоу вже не викликає інтерес. Перенесення виставки до Франкфурта-на-Майні дозволить створити захоплююче шоу. Привабливості додасть використання цифрових технологій.

Повернення до списку