Тест літніх шин класу Max Performance в розмірі 245/40 R18 Tire Rack (2016)

Тест літніх шин класу Max Performance в розмірі 245/40 R18 Tire Rack (2016)

11.08.2016

Представляємо Вашій увазі тест літніх шин, проведений авторитетним інтернет-ресурсом Tire Rack. Шини, які будуть розглянуті в даному тесті, відносяться до класу високоефективних покришок Max Performance. Хотелось б відзначити, що в міжнародній класифікації таке визначення відсутнє. Тому будемо спиратися на класифікацію, яку надає на своїх сторінках Tire Rack. Вони роблять детальну градацію по всім видам легкових і вантажних шин. На їхню думку, Max Performance – це, безумовно, високошвидкісні шини, при розробці яких використовувалися передові комп'ютерні технології. Виготовлені з унікальних матеріалів, підібраних з особливою точністю. Це дозволяє забезпечити неперевершене поєднання тягово-зчіпних характеристик, як на сухій, так і мокрій поверхні дороги. Це низькопрофільні спортивні шини. Не передбачені для поїздок в зимову пору року, в тому числі, на снігу   і льду. Для тестового випробування організаторами були відібрані чотири моделі автошин в розмірі 245/40 R18, які повністю відповідають зазначеним характеристикам. Це Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3, Kumho Ecsta PS91, Michelin Pilot Super Sport, Pirelli PZero (PZ4) . Як відзначають експерти, за п'ять минулих років в даному класі покришок проводилося три тести. І безперечним лідером була модель Pilot Super Sport, що вийшла на ринок в 2011 році. Тому, на думку   експертів, включити її в дане випробування було вкрай важливо. Утримувати лідерство протягом такого тривалого періоду дійсно складно, що дозволяє говорити про еталонності даної моделі. Тому не дивно, що саме з цієї автошини порівнюють всі інші моделі класу Max Performance. Остальние три шини – це новинки, які значно молодше лідера. Як відзначають організатори, було б цікаво подивитися, чи вдасться Michelin утримати лідерство з молодими і « дуже талановитими » в своїх характеристиках шінамі. Asymmetric 3 відрізняє спеціальна гумова суміш, здатна забезпечувати посилене зчеплення в будь-яких дорожніх умовах. Малюнок протектора і внутрішня конструкція дозволяють швидко реагувати на повороти керма. Створювалася модель спеціально для спортивних автомобілей. Созданіе Ecsta PS91 відбувалося на базі досвіду, отриманого в гонках Formula 3. Посилене зчеплення забезпечено грамотно підібраним компаундом, до складу якого входить силика. Це міцні і надійні покришки, які дозволять відчути всі переваги їзди на високих скоростях. Большое увагу було приділено розробниками і при створенні PZero (PZ4). Безсумнівно, позначився багатий досвід участі в одній з найпрестижніших і популярних спортивних гонок, в Formula 1. Творці Pirelli розробляли свою модель, щоб забезпечити автомобіль надійної гумою в будь-яких, навіть самих екстремальних условіях. Методіка, по якій проводилися випробування, нічим не відрізнялася від інших тестів шин. Автомобіль, який був обраний для тестованої « взуття » - BMW F30 328i 2014 року. Заїзди проводилися як на гоночному треку, так і на звичайному асфальте. Маршрут, який був обраний для основного випробування, включав в себе різні види доріг. BMW проїхав по міських дорогах і швидкісних шосе, гладкому і грубому бетону, новому асфальту. Це дозволило експертам, які проводили тест, найбільш об'єктивно оцінити комфорт і якість їзди, рівень шумообразования, керованість.   Випробування на дорозі загального користування  

На що звертають увагу експерти? Pilot Super Sport – це тиха їзда та блискуче почуття керма. Це найкраща модель з чотирьох учасників тесту. Тверде друге місце було віддано PZero (PZ4), яка показала трохи більше комфортну їзду, а рівень шуму майже такий же, як у Michelin. Трохи повільніше реакція на повороти керма у Goodyear, але з хорошим рівнем шумообразования і комфорту. Kumho запам'яталася експертам більш хорошим рульовим керуванням, ніж у Goodyear. Однак високий рівень шуму Ecsta PS91 не дозволив в даних випробуваннях зайняти третю позицію. px;">

випробування на сухому гоночному треку   на гоночному треку шинам довелося проходити різкі повороти під кутом 90 ° ;, підйоми і спуски, як на сухій, так і на мокрій поверхні. Експерти змогли оцінити тягові зусилля, чуйність шин, керованість при різких, екстрених поворотах, здатність до маневрування.  

Думка експертів був однозначним: кращої на сухому треку була Michelin, яка прекрасно показала себе і в стійкості на поворотах, і в рульовому управлінні, і в гальмуванні. Зі значним відривом вона випередила Pirelli і Kumho. Між цими моделями розриву практично не було. Трохи краще продемонструвала рульове управління Ecsta PS91. В інших випробуваннях на сухому треку Pirelli виступила впевненіше. Goodyear на сухому треку показала результаті нижче очікуваних, чим значно розчарувала експертів.   px;">

Випробування на мокрій дорозі мокрій дорозі з мінімальним відривом в лідери виривається Pirelli . Тільки в гальмуванні вона трохи поступилася Pilot Super Sport. Але до фінішу вона все ж приходить першої. З величезним відривом, третє місце на мокрій дорозі впевнено займає Asymmetric 3. Результати Ectsa PS91 були більше задовільні, ніж хороші. Навряд чи якістю даної покришки будуть задоволені найвибагливіші водії, які звикли вичавлювати максимум з покришок Max Performance.

px;">

У нас є можливість порівняти показники випробувань на сухому і мокрому треку. Зверніть увагу, тут представлено час проходження слалому і час проходження кола в секундах.

а тут Ви зможете ознайомитися з довжиною гальмівного шляху в футах, а також з бічним прискоренням (g). Дані подані в порівнянні на сухому і мокрому треку.

В нашому розпорядженні також є додаткові дані, які були отримані в ході випробувань на сухому і мокрому треку.

ЕкономічностьСледует відзначити, що ні в якому конструкторському бюро при створенні високоефективних покришок не ставилося завдання створити модель з низьким рівнем опору коченню. Разом з тим, експертів порадувала економічність шин. Кращою виявилися Pirelli. Як підрахували в Tire Rack, вибираючи PZero (PZ4) водій зможе заощадити 78,9 доларів в рік. Вибираючи Goodyear, економія складе трохи менше, 63,6 доларів. Лідер гонки, Pilot Super Sport, дозволить заощадити всього 32,4 долара. Розрахунки проводилися на підставі витрати палива між першим і останнім місцем у даному випробуванні. Для встановлення точного відстані, яке пройшли шини, використовувався реєстратор Race Technology DL1.

Підіб'ємо ітогіСозданная всього 5 років тому автошина Michelin Pilot Super Sport зуміла зайняти лідируюче положення в класі Max Performance, яке продовжує міцно утримувати донині.

Лише в деяких заїздах вона показала другий результат. Спокійна і впевнена їзда, відмінна керованість, вражаюче зчеплення на різних дорожніх покриттях роблять цю покришку неперевершеним лідером перегонів. px;"> Італійські покришки займають тверде друге місце. В окремих випробуваннях їм вдалося навіть обігнати титулованого чемпіона. px;">

Покришки Goodyear забезпечують комфортну їзду , добре підходять для поїздок на далекі відстані і не дуже добре себе « відчувають » на трасі.

Останніми прийшли автошини Kumho, які, незважаючи на не найкращі результати в порівнянні зі своїми конкурентами, в цілому продемонстрували хороші характеристики. Ще один нюанс, на який хотілося б звернути увагу, це сегмент, до якого належать покришки. Перші три місця зайняли преміум-бренди, а ось корейський виробник відноситься до середньої цінової категорії. І одне те, що вони змагалися з преміальними покришками і показали в цілому досить непоганий результат, дає можливість робити вибір на їхню користь тим водіям, які при виборі покришок велику увагу приділяють вартості автошини. Дуже важливо, що відносно молода торгова марка стала приділяти значну увагу інвестування в передові технології, що дають суттєві результати, які наочно демонструє даний тест.  

px;">