Увага! Під час воєнного стану “Проколесо” працює в обмеженому режимі. Деталі за посиланням
Ще один тест літніх шин для позашляховиків представили відразу три авторитетних організації: ACE Avto Club Europa, GT? (Німецьке товариство технічного нагляду) іARB? (Австрійська автомобільна асоціація) . На цей раз тестували 11 покришок в розмірі 215/60 R17, призначених для компактних кросоверів, хоча деякі в своїй назві не мають приставку « SUV ». У одній з моделей на боковині красується навіть маркування « M + S ».
Вимоги до шин SUVТребованія, що пред'являються до вседорожнім шинам, завжди трохи вище, ніж для звичайних легкових покришок. Адже в даному випадку автомобіль буде експлуатуватися не тільки на міських дорогах, а й на бездоріжжі. А для цього дуже важливо, щоб покришка мала високу прохідність і ударостійкість. Власники транспортних засобів, набуваючи шини для кросоверів і позашляховиків, припускають, що будуть їх експлуатувати не тільки на шосейних трасах і міських дорогах, а також їздити по галявинах садової ділянки, які не мають твердого дорожнього покриття, по гравію. Очень важливо, щоб покришка відповідала навантаженні, зазначеної на шині. Така модель буде більш стійкою. Протектор повинен мати великі блоки і не деформуватися при проходженні поворотів. Найчастіше, якщо в найменуванні моделі є слово « SUV », вона більш надійна, ніж просто візуально ідентичні версіі. Усіленная боковина матиме більшу вагу, а це значить, що і витрата палива у неї буде теж вище. Наприклад, вага Continental PremiumContact 5 складає 9,1 кг, а Michelin Latitude Tour HP – 12,2. Якщо помножити різницю на 4 шини, то французькі автошини « затягнуть » на 12 кг більше. Як це відіб'ється на результатах, ми зможемо побачити з результатів тестів.
УЧАСНИЦІ ТЕСТАДля участі в тесті були відібрані наступні моделі: Continental PremiumContact 5, Cooper Zeon 4XS Sport, Falken Ziex ZE914, Goodyear EfficientGrip SUV, Hankook Ventus Prime 3, Michelin Latitude Tour HP, Nankang Green Sport Eco-2 +, Nokian Line SUV, Sunny SH 220, Toyo Proxes CF2 SUV, Vredestein Sportrac 5. Обзор іспитанійАвтомобілем, якому « довірили » це важке завдання, став Opel Mokka. А самі випробування проводилися у Франції, в Міревале. Для визначення переможця, учасницям заїздів довелося проїхатися по сухим і мокрим дорогам, пройти випробування на поздовжнє і поперечне аквапланування, приділити увагу споживчими характеристиками, таким як шумообразование і опір коченню. Не оминули увагою організатори і вартість за комплект шин, що дозволить кінцевому споживачеві оцінити співвідношення ціни і якості.
Про довжині гальмівного путіВторую за величиною довжину гальмівного шляху показала Goodyear. Її 31 метр довжини гальмівного шляху, хоч і є другим результатом, але сильно відрізняється від лідера. 5 метрів – це більше, ніж довжина одного автомобіля. До слова, довжина гальмівного шляху понад 30 метрів на мокрій дорозі показали Falken, Hankook, Goodyear і Nokian. До того ж, дві останні моделі мають в своєму назву приставку SUV і є найбільш адаптованими саме до автомобілів класу CUV/SUV. Чому ж такий довгий гальмівний шлях вони показують в тестах? Вся справа в тому, що їх специфічні властивості обмежені можливостями самого автомобіля. Його динаміка не дозволяє шинам гальмувати краще. У будь-якому випадку, вибирати преміальні шини набагато розумніше, ніж встановлювати на позашляховик бюджетні покришки. Хоча, як і в будь-якому правилі, тут теж можуть бути винятки.
Гальмування на сухій дорозі проходило при скиданні швидкості зі 100 до 1 км/чО маркування « M + S » А ось наявність великої кількості поперечних ребер у Michelin Latitude Tour HP і окремо знаходяться блоків протектора не забезпечують курсову стійкість. Та й маркування « M + S » не приносить ніяких переваг. І хоча в даному випробуванні вона залишила позаду себе 3 шини, організатори розраховували від преміальної моделі отримати трохи більше. А на сухій дорозі, учасниця від Michelin виступила гірше всіх. Можливо, автолюбителям варто придивитися до Michelin Primacy 3, характеристики якої, судячи з проведеним уже тестів літніх шин, значно више. Тройка лідерів в гальмуванні на сухій дорозі виглядає так:
Тест на шумообразование проводився на швидкості 80 км/ч, вимірюється в дБПодводім ітогіОрганізатори тесту літніх шин в розмірі 215/60 R17 визначили лише одного переможця, якого « настійно рекомендують » водіям. Їм стала німецька шина Continental Premium Contact 5, яка набрала 153 з 190 можливих балів. Друге місце зі 148 балами займає Goodyear EfficientGrip SUV.
Третє місце розділили два азіатських виробника, набравши по 144 бали (Falken Ziex ZE914 і Hankook Ventus Prime 3). « Настійно рекомендуються » отримала лише одна покришка - Conti, яка відчувала себе дуже впевнено, як на мокрій, так і на сухій дорозі. Кращою вона була в 6 з 11 проведених тестах, в тому числі, в гальмуванні на сухій і мокрій дорозі, поздовжньому акваплануванні, на круговому треку.
На момент проведення тесту найдорожчою була шина французького виробника, гальмівний шлях якої на мокрій дорозі склав для порівняння 31,1 м, а на сухий – 40,6 м. Она єдина має маркування « M + S », тому не дивно, що сприймається споживачами як всесезонна шина.