Увага! Під час воєнного стану “Проколесо” працює в обмеженому режимі. Деталі за посиланням
Тест літніх шин в розмірі 225/45R17 провели експерти популярного автомобільного видання Автоцентр. В випробуваннях взяли участь 8 моделей в різної цінової категорії. Учасники випробувань Accelera PHIBarum Bravuris 3Continental PremiumContact 6Fulda SportControl 2Goodyear EfficientGrip PerformanceNexen NFera SU1Nokian Hakka Black 2Tigar SynerisХод тестування В Під час випробувань було перевірено основні експлуатаційні та споживчі властивості шін. В кожної дисципліни максимальна оцінка - 10 балів. При виведенні підсумкової бала враховувалася вагомість кожної отметкі. Так, найбільш важливе значення завжди відводиться гальмування. Вага гальмівних властивостей шини, як на мокрому, так і на сухому асфальті оцінений в 25%. Наступними за значимістю були дві суб'єктивні оцінки, виставлені експертами за керованість на мокрому і сухому дорожньому покритті (по 15% кожній) . Поперечние зчіпні властивості на мокрій дорозі були оцінені в 10%. І ще по 5% - стійкість до аквапланування на сухій і мокрій дороге. Следует відзначити, що було також приділено увагу споживчими властивостями автошин. Так, крім традиційних дисциплін (зносостійкість, паливна економічність) оцінювалися навантаження на підвіску і захист дісков. По вагомості позначок, по 30% « коштували » паливна економічність і зносостійкість, інші показники оцінені по 20% Заключна етапом випробувань стало визначення найкращого співвідношення ціни і якості. Тести на мокрій дорозі
Дані два випробування повністю перевернули турнірну таблицю. Так, деякі моделі (Barum, Goodyear, Goodyear) показали близькі результати при русі на прямій і в повороті. Tigar – стабільно 7 місце. У Nexen швидкість відведення автомобіля в бік при русі в повороті склала 96 км/год (1 місце). На прямій вона змогла домогтися другого результата. Наібольшее здивування в експертів викликали результати Fulda (1 місце на прямий і 8 в повороті) і Continental (8 місце на прямий і 2 – в повороті). Але, незважаючи на це, трьом учасницям за випробування на мокрій дорозі в сумі вдалося отримати по 31 балу. Третьою учасницею стала Nokian. Тести на сухій дорозі
В даний блок потрапило лише одне випробування – гальмування. Три учасниці з 8 зайняли місця аналогічні гальмування на мокрій дорозі. Таким чином, 1 і 2 місце зайняли, відповідно, Hakka Black 2 і PremiumContact 6. 8-е місце дістається Accelera PHI. Управляемость на мокрій і сухій дорогеЗа дані випробування виставлялася суб'єктивна оцінка. Незважаючи на це, вагомість в турнірній таблиці оцінок цих двох тестів, була дуже висока – по 15% . Наівисшіе бали були поставлені експертами трьох моделей - PremiumContact 6, Hakka Black 2 і EfficientGrip Performance.
Навантаження на подвескуВ даному випробуванні оцінювання відбувалося виключно за вагою шини. Та, що важила менше інших, стала переможців. Найменший вага виявився у EfficientGrip Performance, а найбільший і, відповідно, останнє місце в цьому випробуванні, - у Hakka Black 2. Защита діскаЗащіщенность диска оцінювалася таким чином. Експерти вимірювали величину боковини, яка виступає за межі диска. Чим більше ширина виступу, тим захищеність диска више. Такім чином, лідером в цьому випробуванні стала шина Syneris. Її виступ дорівнював 9,5 мм. Найменший за величиною виступ боковини у Hakka Black 2. Потребітельскій рейтінг5 зірок і 1 місце в споживчому рейтингу дісталося EfficientGrip Performance. 3 зірки отримали 2 моделі - PremiumContact 6 і SportControl 2. Решта 6 учасниць – по 4 звезди. Соотношеніе ціни і качестваСоставленний рейтинг учасниць з найкращим співвідношенням ціни і якості став доповненням до вже отриманих результатів. Там, по 5 зірок отримали PremiumContact 6, EfficientGrip Performance і SportControl 2. Самой дорогою серед всіх учасниць виявилася Hakka Black 2. Але її висока ціна підкріплена найвищої безпекою.