Увага! Під час воєнного стану “Проколесо” працює в обмеженому режимі. Деталі за посиланням
Експерти польського журналу « Motor » протестували моделі високошвидкісних шин, представлені в типорозмірі 225/45 R17. У тесті взяли участь 8 моделей, з яких 5 відноситься до покришок преміум класу, решта – до середнього сегменту. Место для випробувань було вибрано на одному з німецьких полігонів, який використовується як для тестування шин, так і автомобілів. Перед початком традиційно всі покришки пройшли обкатку. Температура на полігоні відповідала 18 °.
Гальмування і керованість на мокрій дорогеДля кожної моделі покришок було передбачено по 10 спроб. Дорога рівномірно поливалася. На першому ж випробуванні намітилися очевидні лідери. Як і передбачалося, це була п'ятірка преміальних покришок: Continental ContiSportContact 5, Goodyear EfficientGrip Performance, Michelin Pilot Sport 3, Dunlop Sport BluResponse, Bridgestone Turanza T001. Решта моделей показали низькі результати.
Для визначення кращої керованості кожна модель повинна була проїхати +1823 метра. Особливих несподіванок не було. Як і в попередньому випробуванні кращими виявилися Conti. Відставання Michelin, Goodyear і Dunlop виявилося незначним.
Поздовжнє аквапланірованіеМеньшая, ніж у інших учасників, глибина протектора не завадила шинам Michelin показати кращі результати в цьому випробуванні. Друге і третє місце в цьому тесті займають Conti і Dunlop.
Поперечний аквапланірованіеІспитаніе проводилося при бічних навантаженнях. Автомобіль рухався зі швидкістю 60-90 км/год, різко в'їжджаючи в калюжі. Кращі результати показали Barum Bravuris 3 HM і Nankang Sportnex AS-2, залишивши преміальних лідерів позаду.
Бічна устойчівостьВ відміну від попереднього випробування, шини їхали по мокрій дорожній поверхні, рівномірно покритою водою. Луж, як в попередньому тесті, на треку не було. Кращими показали бічне прискорення Conti. А Sportnex AS-2 виявилися на останньому місці.
Гальмування і керованість на сухій дорогеРазлічіе між преміальними моделями виявилося незначним. До них в який вже раз підтягується Debica Presto UHP. Nankang і Barum в черговий раз демонструють істотні відмінності з лідерами.
Для визначення результатів керованості, всі моделі повинні були проїхати по сухій дорозі близько 3,3 км. Результати були практично однаковими, різниця вельми і вельми незначна. Справедливості заради, слід зазначити, що першими знову опинилися Conti. Таке впевнене лідирування має привести дану модель до перемоги. Суб'єктивна оцінка, поставлена експертами незначно відрізнялася, але лідерство Conti було поза всяким сумнівом.
Комфорт , економічностьЕще одна суб'єктивна оцінка була поставлена за механічний і акустичний комфорт. Експертами було відзначено, що при їзді на нерівній дорозі і в салоні тихіше, і комфортніше їхати на шинах Continental. До ще двом моделям преміум шин Goodyear і Michelin додалася непреміального Barum. Найвищий шум і жорсткий хід був відзначений у Debica. Зовні шум вимірювався за допомогою приладів. А вони показали найкращий результат у Bridgestone з невеликим відривом від інших учасників.
Найбільш економічними моделями шин, згідно з отриманими результатами, виявилися три моделі - Dunlop, Goodyear і Barum. І хоча на цей раз Континенталя серед них не виявилося, це не робить перемогу лідера менш впевненою. До того ж для високошвидкісних шин цей показник не є найзначнішим.
Підіб'ємо ітогіКак і передбачалося, переможцями виявилися шини Континенталь. Крім даної моделі, істотних недоліків не було виявлено ще на 3 покришках – Michelin, Dunlop і Goodyear.
Серед автошин в середньому ціновому сегменті кращі результати показали ті моделі, які випускаються в Європі. Тому Debica і Barum значно краще Nankang, хоча різниця в ціні мінімальна.