Тест зимових шин в розмірі 225 / 45R17 за версією AutoView (2016)

Тест зимових шин в розмірі 225 / 45R17 за версією AutoView (2016)

27.09.2016

Сьогодні Вашій увазі редакція Проїздивши представляє зимовий тест шин в розмірі 225/45R17. Цього разу експертами виступили AutoView і відоме корейське видання JoongAng Ilbo. З кожним новим сезоном на ринок надходить все більше і більше покришок, як від відомих торгових марок, так і від маловідомих азіатських брендов. Такое різноманітність викликає шок у більшості споживачів, адже покупка нового комплекту шин відбувається приблизно раз в 3-4 сезону, тому, коли клієнт потрапляє в шинний магазин, він часто втрачається і не може грамотно вибрати оптимальні шини на свій автомобіль. Іменно тому з'являється потреба в різних порівняльних тестах, які проводяться незалежними виданнями. На жаль, на українському ринку зараз, немає ні технічної можливості, ні фінансової, в плані проведення подібних іспитаній. Поетому нашому споживачеві доводиться орієнтуватися на досвід Заходу (ADAC, Autobuild і ін. ) Або ж підживлюватися тестами з сумнівною репутацією від видань « За кермом », « Автоцентр ». У будь-якому випадку, чим більше ми отримуємо інформації із зовні, тим краще, головне її правильно аналізувати і читати між строк. Участнікі іспитанійШіни корейського виробництва вже давно знайшли любов на вітчизняному ринку, як зразок гарної якості за прийнятною ціною. Багато моделей вже давно стали культовими, і покупці неохоче розлучаються з німі. Тест від AutoView і   JoongAng Ilbo цікавий нам тим, що з п'яти учасників, 3 покришки корейського виробництва Hankook Winter i * cept evo2 W320, Nexen WinGuard Sport,   Kumho WinterCraft KW27 і порівняння проводиться з двома моделями преміум сегменту, а саме з   Bridgestone Blizzak VRX і   Michelin X-ice Xi3.   Умови проведення тесту Пару слів про те як, коли і де проходили випробування. Клімат в Південній Кореї помірно мусонний на півночі і субтропічний мусонний   в південному регіоні. Зимові температури значно коливаються протягом доби, тому корейці дуже відповідально підходять   до вибору   зимової гуми. Гуму було вирішено випробувати на класичних зимових поверхнях лід, сніг (каток в місті Янчхонгу, гірськолижний курорт Phoenix Park).   Також не обійшлося і без сухого і мокрого асфальту (випробувальний полігон в Хвасон). При оцінюванні експерти покладалися на свою суб'єктивну оцінку, а також на заміри гальмівного шляху і швидкості проходження кола. В команду випробувачів увійшли, як професійні пілоти, так і журналісти видань-організаторів тесту. Також ніхто не знав, на яких шинах в даний момент проходить заезд. Напомнім, що три моделі корейського виробництва відносяться до європейського типу шин, інші дві призначені для суворих скандинавських зим. В першу чергу перевірили тягово-зчіпні властивості на льоду, тут цілком очікувано кращими стали   Michelin і Bridgestone.   У даних шинах використовується компаунд з високим вмістом силіки, вона дозволяє шині не втрачати еластичності при низьких температурах, а високий ступінь ламелізаціі блоків протектора, дозволило поліпшити   зчеплення.   Результати іспитанійВ гальмуванні на зледенілих поверхні знову-таки кращими були преміум-моделі, а третє місце знову відвоювали шини Kumho. Щоб дізнатися, на скільки шини маневрені на льоду, автомобіль рухався на швидкості 10 км/год і проходив 90-градусний поворот. Із двох спроб не стратили жодного разу скандинавські покришки і модель KW27. Nexen один раз все-таки « вилетів » з повороту, а Hankook взагалі провалив всі заїзди. Першим випробуванням на снігу став розгін автомобіля до 40 км/час. Тут знову кращою виявилася японська покришка, яка зуміла показати найкращий результат в 6,23 с. Друге місце дісталося   Kumho, яка поступилася лідеру частки секунди. Також експерти вирішили вимірювати відстань розгону, тут на перше місце вийшла саме модель KW27. Тест на керованість   дуже важливий, так як демонструє, як веде себе шина в екстреній ситуації, кращої тут виявилася знову стара знайома KW27.

Суха і волога дорога розкрила потенціал європейок, більш жорсткий компаунд   зіграв на руку моделі   WinGuard Sport, яка продемонструвала відмінне гальмування на мокрому асфальті. За підсумками « літніх » випробувань дана покришка була кращою. px;">

Висновок тесту Підводячи підсумки даного тесту, при виборі зимової гуми звертайте увагу на кліматичні умови вашого регіону. Шини нордичного (скандинавського) типу   демонструють чудові результати на снігу і льоду при низьких температурах, але в інших випробуваннях – пасуть задніх. Еще один   момент, який не варто упускати з даними шинами, при теплих температурах   вони швидше стираються на відміну від покришок європейського (альпійського) типу. Але європейки не на всі 100% впораються з гальмуванням на льоду при низькій температурі.