Увага! Під час воєнного стану “Проколесо” працює в обмеженому режимі. Деталі за посиланням
Увага! Під час воєнного стану “Проколесо” працює в обмеженому режимі. Деталі за посиланням
Кращі шини для автомобілів класу CUV/SUV вирішили вибрати в Білорусі. Сьогодні ми вас познайомимо з результатами тесту зимових нешипованих шин в розмірі 235/65 R17. Для участі в тестуванні ще восени минулого року було відібрано 7 моделей. Частина покришок є новинками сезону, а частина – вже добре відомі автошини для позашляховиків і кроссоверов. Хотелось б відзначити, що ідея провести тест саме в цьому типорозмірі не випадковий, так як за останні пару років шинні виробники наситили ринок новими моделями, які, на думку організаторів заїздів, неодмінно потребують іспитаніях. Участнікі тестовNokian Hakkapeliitta R2 SUVMaxxis SS-01 Presa SUVBridgestone Blizzak DM-V2Nexen WinGuard ice SUVContinental ContiVikingContact 6 SUVGoodyear UltraGrip Ice WRTHankook DynaPro I * cept RW08 Всі покришки, які беруть участь в тестуванні, відносяться до шин нордичного типу, а значить, в першу очеред , Вони повинні бути здатні забезпечити безпечне пересування автомобіля на льоду і на снігу. Як показав освітлюваний нами недавно тест зимових шин від Test World в розмірі 205/55R17 на сухій і мокрій дорозі вони, швидше за все, поступляться « європейкам » . Іспитанія на льдуКак відзначають організатори тесту, температура повітря на момент випробувань коливалася в межах 10-8 градусів нижче нуля. На льоду було проведено 4 випробування (гальмування, розгін, поперечне зчеплення і керованість).
З першого випробування лідерство в свої руки взяла Nokian Hakkapeliitta R2 SUV. Вона показала себе досить впевнено на дорозі, вкритій льодом. Всі чотири заїзди і « золото » в загальний залік за перший блок випробувань. Друга покришка, яка впевнено показала себе в цьому блоці - Hankook DynaPro I * cept RW08 (два других і два третіх місця). Третє місце на льоду дістається новинці - Continental ContiVikingContact 6 SUV. Вона так само, як і Hankook двічі піднімалася на другу сходинку. У розгоні у неї був третій результат, а ось гальмівний шлях виявився довшим, ніж у японської шини Bridgestone Blizzak DM-V2, яка прийшла до фінішу третьою.
у нижній частині турнірної таблиці виявилася бюджетна китайська шина Maxxis SS-01 Presa SUV, яка тільки в тесті на керованість була трохи швидше, ніж Goodyear UltraGrip Ice WRT. Вона у всіх інших випробуваннях прийшла шостою. Стабільно виступила ще одна новинка сезону - Nexen WinGuard ice SUV, закріпившись на п'ятій сходинці турнірної табліци. Тести на снегуНа снігу пройшло всього три заїзди (гальмування, розгін і керованість). Виступ учасниць в попередньому блоці було більш-менш стабільно. Результати, показані на битій снігу, відрізнялися від попереднього блоку.
Так, фінська покришка не зуміла втримати лідерство, передавши « пальму першості » DynaPro I * cept RW08. Несподівано добре показала себе китайська SS-01 Presa SUV, яка посіла на снігу третє місце. Четверте місце зберегла за собою японська Blizzak DM-V2, хоча її результати були дещо гірше. Решта дві учасниці спустилися на одну сходинку вниз.
Якщо звернутися до безпосередніх результатами випробувань , то різниця між першим і останнім місцем невелика. А це означає, що відверто поганих результатів на сніговій трасі експерти не побачили.
тести на асфальті асфальті тестування відбувалося, як на сухій, так і на мокрій дорозі. Однак організатори випробувань вирішили обмежитися лише на 4 тестах, один з яких повинен продемонструвати споживчу характеристику шини, а саме, економічність. На мокрій дорозі було приділено увагу довжині гальмівного шляху і керованості, а на сухий – гальмування і опору коченню.
Результати випробувань на мокрій дорозі показав очевидну перевагу Goodyear, яка майже на 1,5 метра зуміла відірватися від найближчого учасниці. На другій сходинці турніру в даному заїзді виявляється німецька покришка ContiVikingContact 6 SUV, яка в другому « мокрому » тесті благополучно перебралася на перше місце з самим мінімальним відривом в 0,1 с.
На сухій дорозі фінська покришка повернула собі лідерство в тесті. Її гальмівний шлях виявився найменшим, так і економічність досить висока.
Підводимо ітогіДанний тест наочно продемонстрував очевидну перевагу фінської шини Hakkapeliitta R2 SUV, яка виглядала дуже впевнено майже у всіх випробуваннях. Складнощами для неї стали випробування на снігу і мокрій дорозі. Там вона посіла відповідно друге і третє місце.
Відмінно, особливо з урахуванням вартості виступила корейська покришка DynaPro I * cept RW08.
Зайняти друге місце в випробуваннях йому допомогло « золото » в тестах на снігу, яке дозволило нівелювати результати на асфальті.
А ось німецька шина ContiVikingContact 6 SUV була занадто « непереконлива » на снігу. А на сухому асфальті у неї виявився самий довгий гальмівний шлях. На противагу таким значним невдач Conti відмінно виступила на мокрому асфальті і досить добре на льоду.
У самому низу турнірної таблиці опинилися покришки SS-01 Presa SUV і WinGuard ice SUV. Краще вони виглядали на сухій дорозі, ніж на крижаній. Середні результати були показані цією парою на снігу.
Так що для водіїв, які прагнуть підібрати для себе найбільш універсальну модель зимових шин, слід звернути увагу на інші покришки. Наприклад, виступ японської преміальної покришки, хоч і не стало найкращим в рамках даного тесту, але як зазначають експерти, Blizzak DM-V2 показала себе досить стабільно і впевнено на всіх дорожніх поверхнях.
Ще одна шина, яка в підсумку посіла шосту сходинку, дуже добре показала себе на асфальті, проте в споконвічно зимових дисциплінах UltraGrip Ice WRT виглядала досить « блідо ». px;">В цілому турнірна таблиця виглядає наступнимчином:
px;">px;">